Artctic cat m8000 hardcore ei lähe käyntiin vaikka itkis ja nussis ja kuoleman unta näkis, niiin ei
Uutiset:
Piti ottaa tänään uusia kuvia, mutta ehkä otan huomenna.... tai sit ens viikolla!
Piti ottaa tänään uusia kuvia, mutta ehkä otan huomenna.... tai sit ens viikolla!
Kuinka pidetään hullua jännityksessä...
Mä otin yhden kuvan mun kullista joskus kauan sitten ja se on riittänyt tähän päivään. Miten te naiset olette noin villinä noiden oma kuvien perää. Koko ajan pitää kuvata jotain persettä...ja useasta kulmasta.
Mä otin yhden kuvan mun kullista joskus kauan sitten ja se on riittänyt tähän päivään. Miten te naiset olette noin villinä noiden oma kuvien perää. Koko ajan pitää kuvata jotain persettä...ja useasta kulmasta.
Itteäni vartenhan noita räpsin 😜
Täähän on niinkuin Olkiluoto kolmosen rakentaminen. Luvataan ja sitten taas luvataan ehkä joskus myöhemmin. Sulla taitaa olla Pimuseni vähän ranskalaista verta😉
Ettei voi runkata. Tai vois, mutta sitten mua harmittais kun puhtaat lakanat ois ihan märät. Nää on nyt näitä elämän vaikeita valintoja 😏
Yritän aina lakanan vaihdon jälkeen nukkua 2 yötä pikkarit jalassa ja olla runkkaamatta. Vuosisadan runkkarille se on muuten haaste!