Puolustusvoimien Lippujuhlapäivän - ja Marskin Syntymäpäivän Paraati jäi pitämättä tänäkin vuonna mutta minkäs teet... - Otetaan ryypyt sitten illalla senkin edestä .
Uutiset:
Harmittanut enempi tai vähempi tiistai-illasta lähtien, kun pitkään odottamani tapaaminen kaatui esteeseen. Ke ei onnistunut hänelle ja mulle ei sopinut to/pe. Noh ehken toivun tästä viimeistään 2 kuukauden sisällä.
Harmittanut enempi tai vähempi tiistai-illasta lähtien, kun pitkään odottamani tapaaminen kaatui esteeseen. Ke ei onnistunut hänelle ja mulle ei sopinut to/pe. Noh ehken toivun tästä viimeistään 2 kuukauden sisällä.
Nyt pikapano jonkun parikymppisen törötissin luokse, niin helpottaa kummasti 🙂
Flunssa. Peruuntuu kauan odotettu reissu Tampereelle
Jos en väärin muista, kahdeksannessa osassa oli tarkoitus kertoa Papa Saltin tarina.
Ja vaikka en asiasta mitään tiedä, arvelen että se kirja julkaistaan. Kenties Lucinda Rileyltä löytyy aloitettu kirja / muistiinpanoja tms jonka pohjalta joku kirjoittaa kirjan loppuun. Ja vaikka mitään ei löytyisikään, joku kirjoittaa sen silti.
Jos joku harkitsee kirjasarjan Seitsemän sisarta lukemista nyt, niin sanoisin että ei ehkä kannata aloittaa. Alusta asti pedattu salamyhkäisyys ja viittaukset että kaikki selviää sarjan lopussa - näin ei tule käymään.
Heeei! Ensi kerralla Spoiler! varoitus näihin. Viimeisen lauseen jälkeen kustantajat ja vähittäismyyjät:
Sinne meni ne kuukausitilaukset ja kirjaostot.
Tämä vaikutti mielenkiintoiselta, mutta jos oikeasti ratkaisu jää avoimeksi, riittääkö mielenkiinto ja viihdyttävyys kahlata 7 kirjaa läpi ja sitten jää selvittämättä miksi Papa adoptoi nämä lapset ja mikä muu heitä yhdistää, liittyvätkö jokaisen tapahtumat jollakin tavalla toisiinsa jne.
Joskus elokuvissakin loppuratkaisu jätetään osittain avoimeksi ja katsojan fantasian varaan, mitä sitten tapahtui. Hyvä muistinen lukija saattaisi pystyä päättelemään itselleen mieluisan ratkaisun. Muuten saattaa tarvita odottaa, että joku kirjoittaa sen 8:nnen osan ja paljastaa PaPan salat.
Yhtäältä katsottuna voi olla hyväkin Venlan kirjavinkki, ettei ehkä kannata.. Ellei mielenkiinto muuten riitä.
Minä aloitin kuuntelemaan sarjan ekaa osaa ja siksi perehdyin sarjaan vähän. Kuitenkin lopetin noin puolivälissä, ei sittenkään kiinnostanut minua tarpeeksi vaikkei siinä varsinaista vikaa ollutkaan. En tiedä katsonko tv-sarjaa jos ja kun sellainen tulee.Jos en väärin muista, kahdeksannessa osassa oli tarkoitus kertoa Papa Saltin tarina.
Ja vaikka en asiasta mitään tiedä, arvelen että se kirja julkaistaan. Kenties Lucinda Rileyltä löytyy aloitettu kirja / muistiinpanoja tms jonka pohjalta joku kirjoittaa kirjan loppuun. Ja vaikka mitään ei löytyisikään, joku kirjoittaa sen silti.
Muistat ihan oikein.
Kahdeksannen osan piti olla Papa Saltin tarina, jonka piti nivoa yhteen kaikki aikaisempi & "paljastaa jotain".
Mä mietin kans tuota tuleeko kahdeksas osa...voi olla, koska ilmeisesti tuosta ollaan puuhaamassa TV-sarjaakin, ja se ei oikein voi toteutua jos tarina päättyy siihen mihin se nyt jäänyt.
Mietin silti onko kovin tyydyttävää jos tarinaan keksitään jokin muu loppu kuin mikä Lucindalla ollut mielessä - muistaakseni hän oli kommentoinut että tarinan päätös oli hänellä mielessä alusta asti. Olisi ihan mahtavaa jos jollain olisi tieto juuri tuosta miten hän halusi tarinan päättyvän, ja se saataisiin julkaistua. Mutta en tiedä...jos hän on vaikka ollut jo kovin sairas (rankat hoidot esim.) viimeisen kirjan jälkeen, niin silloin ei olettaisi tuollaisten asioiden olevan mielessä.
Tuo TV-sarjakin olisi tosi mielenkiitoinen. Haluisin kovin nähdä kaikki maisemat eri maista ja paikoista joita kirjassa käsiteltiin.