^^ Ikävä kuulla. Ei voi kuin toivottaa temppiä sinne.
Uutiset:
Kanyyli laitettiin takaisin. CRP 120
Päästelin tänään töissä hieman turhan antaumuksella ärräpäitä kokouksessa, jossa se ei ollut ihan soveliasta.
Huomaan ärsyyntyväni muutenkin nyt vähän herkästi, niin pitäisi varmaan vaan lukittautua jonnekin luolaan muutamaksi päiväksi 😏
PMS?
Eiku ai hitsi, vissiin on naisvihaa puhua menkoista...
Äh, mä annan silti palaa, koska mun lempiaihe.
Täällä menkat päällä, ja jo lauhkea vaihe siis menossa. Mutta mietin että näitähän voisi hyödyntää jos olisi sellaisia ass kicking hommia hoidettava, ajottaisi ne aina ennen menkkoja tehtäväksi, niin saisi jengi kunnolla huutia.
Kanyyli laitettiin takaisin. CRP 120Tsemppiä täältäkin 💪🏾
Päästelin tänään töissä hieman turhan antaumuksella ärräpäitä kokouksessa, jossa se ei ollut ihan soveliasta.
Huomaan ärsyyntyväni muutenkin nyt vähän herkästi, niin pitäisi varmaan vaan lukittautua jonnekin luolaan muutamaksi päiväksi 😏
PMS?
Eiku ai hitsi, vissiin on naisvihaa puhua menkoista...
Äh, mä annan silti palaa, koska mun lempiaihe.
Täällä menkat päällä, ja jo lauhkea vaihe siis menossa. Mutta mietin että näitähän voisi hyödyntää jos olisi sellaisia ass kicking hommia hoidettava, ajottaisi ne aina ennen menkkoja tehtäväksi, niin saisi jengi kunnolla huutia.
Taitaa olla PMS. Koska hetki sitten oli "panen kaikkea mikä liikkuu" - ovulaatio 😁 Onneksi kohta siis tulossa pari veristä, mutta mielentilalta seesteistä päivää. Ja sitten lähtee taas uusi kiekka 😉😁
Oharit jotka minulle tehtiin! Varasin huoneen f....ta kun sovittiin hupsun kanssa treffit yöksi sinne. No mä oon paikalla, mutta tyvär ei!! Just ilmoitti ettei pystykkään tulemaan! Että se siitä sitten! Onneksi molemmat kädet kuitenkin pelaa! Kun ei millään haluttais ketään ulkkista tänne tahtoa. Luotan(tin) enemmän kotimaisiin hupsuihin.
Oharit jotka minulle tehtiin! Varasin huoneen f....ta kun sovittiin hupsun kanssa treffit yöksi sinne. No mä oon paikalla, mutta tyvär ei!! Just ilmoitti ettei pystykkään tulemaan! Että se siitä sitten! Onneksi molemmat kädet kuitenkin pelaa! Kun ei millään haluttais ketään ulkkista tänne tahtoa. Luotan(tin) enemmän kotimaisiin hupsuihin.
hienoo olla hotellihuoneessa yksin runkkaamassa se on sitä yrittäjän vapautta.
Mä tarvisin nyt jotain raivoliikuntaa tai kunnon alistamissession, mutta ei kun pitää opiskellaKeskitys nyt koulutyttö siihen opiskeluun....sitten illalla taas leikitään
Kouluunpaluu harmittaa, opiskelijaterveydenhuollon kusisuus harmittaa, luentojen sijoittuminen juuri asiakkaiden haluamien aikojen päälle harmittaa, Onlyfansin perseily ja Fanslyyn materiaalien siirtämisen työläys harmittaa, pohjaan palanut ruoka harmittaa... toisin sanoin, KAIKKI harmittaa! Mä tarvisin nyt jotain raivoliikuntaa tai kunnon alistamissession, mutta ei kun pitää opiskella
Pankkikortit tietenkin toisten housujen taskussa, huoh...