Mökkikeikka peruuntui kun isäntä jouta karanteeniin...
Uutiset:
Peilityyni ja lämmin keli, mutta mökkinaapurit 500m päässä huudattaa jotain räppi paskaa ja pilaa tunnelmaa
Se että huomenna pitää mennä töihin
Harmittaa etten ole koskaan oppinut soittamaan kitaraa vaikka olen yrittänyt.
Peilityyni ja lämmin keli, mutta mökkinaapurit 500m päässä huudattaa jotain räppi paskaa ja pilaa tunnelmaa
Tuotakin varten minulla on mökillä radion (josta kuuluu radio City) lisäksi vaarivainaan vanha M/28 jollain 80- luvun Bushnell- kiikarilla varustettuna liiterissä. Räppärit ja muut jonnet tietävät tämän, joten ei niiden läsnäolo juurikaan häiritse. Eli ei harmita kun on pelote.
Se vähän harmittaa ettei näitä pelotteita saa laillisesti niinku käyttää.
Pelleilin ja keekoilin, polvi venähti. Sellanen harmitus/hymyilytys kombo on nyt. Mobilaattia polveen ja suklaata suuhun. Eiköhän tämä tästä iloksi muutu😊
Tänään tai oikeasti eilen illalla.Yleensä hätäratkaisuna tuossa toimii, patterit pois pariksi minuutiksi niin voi toimia hetken.
Telkan kaukosäätimestä loppui patterit illalla klo 23.
Telkka pitäisi saada sammutettua.
Kaapissa oli monta pakettia sitä patterilajia joka liian suuri kaukosäätimeen. Minkä ihmeen takia olen niin monta pakettia ostanut samaa, en ymmärrä.
Telkan paneelista ei löytynyt yhtään ainoaa nappulaa mistä olisin sen voinut sammuttaa.
Alkoi hieman kypsyttämään oma tyhmyyteni ja kaukosäädin kun meni sellaisen tempun tekemään mulle.
Ainoa ratkaisu minkä keksin oli vetää töpseli irti seinästä. Jee luovia ratkaisuja.
Sen verran oli adrenaliinia kertynyt kehoon tuon jälkeen ettei uni tullut ihan heti. Hyvä pano olisi auttanut mutta sitäkään en saanut.
Tänään tai oikeasti eilen illalla.Yleensä hätäratkaisuna tuossa toimii, patterit pois pariksi minuutiksi niin voi toimia hetken.
Kaapissa oli monta pakettia sitä patterilajia joka liian suuri kaukosäätimeen. Minkä ihmeen takia olen niin monta pakettia ostanut samaa, en ymmärrä.
Telkan paneelista ei löytynyt yhtään ainoaa nappulaa mistä olisin sen voinut sammuttaa.
Alkoi hieman kypsyttämään oma tyhmyyteni ja kaukosäädin kun meni sellaisen tempun tekemään mulle.
Ainoa ratkaisu minkä keksin oli vetää töpseli irti seinästä. Jee luovia ratkaisuja.
Sen verran oli adrenaliinia kertynyt kehoon tuon jälkeen ettei uni tullut ihan heti. Hyvä pano olisi auttanut mutta sitäkään en saanut.
Nyt kauppaan ostamaan AAA - ja varoiksi AA - pattereita 👍
Tänään tai oikeasti eilen illalla.