Uutiset:
Schiphol
Se lausutaan ”schithoul”…😅
Schiphol
Ahaa! Tämähän selittää paljon
Schiphol
Jos siellä on vaihto, niin ne on tarkoituksella tehty vaikeiksi.. 😅 Kännykkä pois ja juoksemaan… 😜😅
Schiphol
Jos siellä on vaihto, niin ne on tarkoituksella tehty vaikeiksi.. 😅 Kännykkä pois ja juoksemaan… 😜😅
Joojoo, paitti ettei tarvi enää juosta ja ei ollu (epä)onneksi vaihtolento 😄
Schiphol
Joojoo, paitti ettei tarvi enää juosta ja ei ollu (epä)onneksi vaihtolento 😄
😔 pahoillani. Mutta tossa shitholessa ei oo yks eikä kaks kertaa kun on käynyt noin… No nyt aamupalaksi pari stroopwafelia naamaan niin eiköhän asiat jossain vaiheessa kirkastu. 😁 Tsemppiä!
Huomenna joutuu Vaari töihin. Mutta kait mää parista huntista kannan levyt sisään Vittu ku lupasin.
Tuntuu kurjalta aiheuttaa ihmisille pettymyksiä. Jotenkin mä en totu siihen.
Harmittaa, kun omat halut ja tarpeet menee kovasti ristiin asiakkaiden tarpeiden kanssa. Mutta just nyt oma vapauden ja loman tarve voittaa 6-0.
Harmittaa, kun osa mun vakkareista ei uskalla ottaa yhteyttä mun huikeisiin kollegoihin, vaikka miten lämpimästi suosittelisin ja eteenpäin ohjaisin. En haluais jättää ketään tyhjän päälle, mutta osa silti kokee niin.
Ja ihan turha sanoa, että se on vain seksiä. Ei se aina oo.
Kyllä ne vakkarit pärjää on vaan kiimassa enemmän kun tulet takaisin
Eri asia jos lopetat vallan.
Rokottamattomat idiootit.
Kaverin leikkaus siirtyi nyt ainakin kahdella kuukaudella johtuen teho-hoitopaikkojen täyttymisestä rokottamattomilla....
Pitäisi olla varmaan vielä erikseen "Mikä ärsytti tänään" naru, ku ei nyt varsinaisesti harmita, eikä vituta 😂Mulla on sellainen luulo että "harmittaa" on lievempi kuin "ärsyttää" ja noita voimakkaampi on "vituttaa".
Itseäni ärsyttää tänään se et kysytään tekstiviestissä asiaa johon olen vastannut edellisessä viestissä 🙈😭😖😩