^ ja ^^ ja yhdyn kumpaankin. Aina ku joku sanoo, että "käyn kusella", niin vastaan: "meidän auto käy bensalla". Vaikka onkin dieselauto
Uutiset:
^Vanhan liiton bussi. Eli ei kaupungin dösät. Itse suosin polttiöljyä.
Millainen bussi kulkee bensalla?
Harmitti hirveesti ku Heikki Hermanni hävis. Olis ollu tosi iso repertuaari kattoo ku iso "mies" vaipuu sängyn alle imemään peukkua. Ei päässy oikein edes alkuun..
Harmitti hirveesti ku Heikki Hermanni hävis. Olis ollu tosi iso repertuaari kattoo ku iso "mies" vaipuu sängyn alle imemään peukkua. Ei päässy oikein edes alkuun..
Ei mikään, ehkä nettitrillia, koska sinä hävisit, etkä saanut huomiota, jota hait.
Olin niin otettu alakoululaisen kirjoittamastasi tarinasta ja tikku-ukoista, että vielä nauran nololle provollesi.
Jatka samaan malliin.
Hyvä siitä vielä tulee.
Sivutan nolon profiilisi ja apukoululaisen jutut jatkossakin.
Voit varjonyrkeillä ja yrittää ärsyttää, mutta se ei minua haittaa pätkän vertaa.
Huvittaa enemmäkin.
Pikkutytön nauruhan sinua kiihottaa, mikä kertoo miehestä kaiken.
Forever..Maailma yleisin kusetus. Papin silmien alla. Pyhän kirjan edessä.
Sain just siviilielämässä pakit. Booom, isku sydämeen ja kohti uusia pettymyksiä
Sain just siviilielämässä pakit. Booom, isku sydämeen ja kohti uusia pettymyksiä