Kissalan poikien piti käydä naapuria rauhoittelemassa. Mikä vittu teitä työttömiä vaivaa?
Uutiset:
Ihmettelin tänään palkkapäivänä, kun tilille ilmaantunut summa tuntui kovin pieneltä, vaikka olin takonut tunteja sisään kädet rakoilla. Vuosituloraja oli päässyt ylittymään ja niinpä ylimenevä osuus oli mennyt lisäprosentille. Ei tuo nyt talouttani kaada, mutta vähän harmittaa kuitenkin.
uusi verokortti astuu voimaan helmikuun alusta, tammikuu menee vielä vanhalla.Ihmettelin tänään palkkapäivänä, kun tilille ilmaantunut summa tuntui kovin pieneltä, vaikka olin takonut tunteja sisään kädet rakoilla. Vuosituloraja oli päässyt ylittymään ja niinpä ylimenevä osuus oli mennyt lisäprosentille. Ei tuo nyt talouttani kaada, mutta vähän harmittaa kuitenkin.
Pitäs nollaantua Tammikuussa. Veikkaan, että työnantaja tehnyt virheen
uusi verokortti astuu voimaan helmikuun alusta, tammikuu menee vielä vanhalla.Ihmettelin tänään palkkapäivänä, kun tilille ilmaantunut summa tuntui kovin pieneltä, vaikka olin takonut tunteja sisään kädet rakoilla. Vuosituloraja oli päässyt ylittymään ja niinpä ylimenevä osuus oli mennyt lisäprosentille. Ei tuo nyt talouttani kaada, mutta vähän harmittaa kuitenkin.
Nollaantuu.Ihmettelin tänään palkkapäivänä, kun tilille ilmaantunut summa tuntui kovin pieneltä, vaikka olin takonut tunteja sisään kädet rakoilla. Vuosituloraja oli päässyt ylittymään ja niinpä ylimenevä osuus oli mennyt lisäprosentille. Ei tuo nyt talouttani kaada, mutta vähän harmittaa kuitenkin.