Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä harmitti tänään ?  (Luettu 198140 kertaa)

Poissa Granado

  • Hero Member
  • Viestejä: 633
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1640 : Kesäkuu 04, 2024, 17:56:51 »
Olen budjetoinut itselleni tälle päivälle ikkunanpesu urakan, mutta en ole vieläkään saanut aloitettua sitä ikkunoiden pesemistä. Olen koko päivän keksinyt itselleni kaikenlaista korvaavaa puuhastelua. Jos ei muuta, niin olen katsellut netflixiltä Tom Ripley- sarjaa. Kun se on niin hyvä. Tai sitten olen roikkunut forkalla.

Nyt täytyisi kyllä vihdoinkin tarttua tuumasta toimeen, mutta toisaalta voisihan sitä hieman ensin vilkaista telkusta tuota naispesistä. Siinähän sitä matsia seuratessa äkkiä pari kolme tuntia hurahtaakin ja ikkunanpesu siirtyy hamaan tulevaisuuteen. Yleensä teen kotihommia ihan mielelläni. Eivät ne ole minulle mitenkään vastenmielisiä, mutta tämä ikkunanpesun aloittaminen jotenkin vaan venyy. Prahassa saa tilattua kotiinsa yläosattomissa uurastavan ikkunanpesijän. Sitten kun ikkunat on pesty, niin voi neuvotella neidin kanssa pienistä sänkykamarihommista. Miksihän Suomessa ei ole tarjolla tällaista palvelua.

Pitäisiköhän minun korkata Veterano Solera Reserva puteli ja ottaa pari tujausta mökäöljyä. Kuunnella vähän Leevi and the Leavingsiä ja sitten alkaa heilua tuon ikkunalastan kanssa  >:(.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1641 : Kesäkuu 25, 2024, 07:24:50 »
Floridan voitto Edmontonista. Trooppiselle alueelle viety jääkiekkoseura lyö kiekkoperinteikkään kanadalaisen seuran olkoonkin ettei kuulu alkuperäiseen kuusikkoon.

Poissa Granado

  • Hero Member
  • Viestejä: 633
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1642 : Kesäkuu 25, 2024, 12:27:49 »
Floridan voitto Edmontonista. Trooppiselle alueelle viety jääkiekkoseura lyö kiekkoperinteikkään kanadalaisen seuran olkoonkin ettei kuulu alkuperäiseen kuusikkoon.

Kanadalainen joukkue on voittanut Stanley Cupin viimeksi 31 vuotta sitten, kun Montreal Canadiens oli paras. Mutta oli tämä tilanne tänä vuonna kuitenkin rahtusen lohdullisempi kuin esim. viime vuonna, kun Vegas voitti Stanley Cupin lyömällä loppuottelussa Floridan. Itäisessä konferenssifinaalissa vastakkain olivat viime vuonna Carolina ja Florida, ja läntisessä konferenssifinaalissa Vegas ja Dallas. Eli viime vuonna Stanley Cupista kisattiin lähinnä niillä leveysasteilla missä jäätä ei ole perinteisesti nähty muualla kuin grogilasissa  :).
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1643 : Kesäkuu 25, 2024, 12:33:45 »
Ajattelen tämän urheiluromanttisesti. Ei jääkiekko merkitse oikeasti mitään Floridassa jos vertaa kanukkeihin siellä preerialla.
Jotenkin tästä tulee mieleen kun perinteikkäinen lontoolainen seura vietiin jonnekin helvetin Milton Keynesiin keski-Englantiin.Keinotekoista niin keinotekoista.


Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3221
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1644 : Kesäkuu 25, 2024, 12:49:53 »
^ Kanadassa kun opitaan uudelleen voittavan kiekon kulttuuri niin sitten on mahdollista jälleen kannuun...Oilersilla näkyy nyt olevan hyvä suunta verrattuna viime vuosien kahden pelaajan joukkueeseen ja hyvä niin.
Tällä kertaa Florida ansaitsi voiton vaikkakin niukille meni ja ilman vippaskonsteja mitä nyt esim. Vegas tykkää harrastaa.
Floridalla kuitenkin ollut kasvava joukkue ja fanipohja Jokisen ajoista lähtien ja nyt mestaruus nostaa sitä edelleen, olkoonkin ettei siinä maanosassa paljoa ulkojäillä pelailla mutta eipä taideta paljolti Tšekeissäkään ja silti mm-kultaa tuli.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa misskiki

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1645 : Kesäkuu 25, 2024, 17:55:43 »
Eka semi raskas vajaan 10 tunnin työpäivä ja kotia ku pitäs lähtee, alottelet ilosena irrottamaan pyörää telineestä niin takakumi onki sanonu ittesä irti 🤠 jepjep
28-vuotias muhku bbw 💕

Kuopio

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1869
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1646 : Kesäkuu 25, 2024, 20:20:24 »
Eka semi raskas vajaan 10 tunnin työpäivä ja kotia ku pitäs lähtee, alottelet ilosena irrottamaan pyörää telineestä niin takakumi onki sanonu ittesä irti 🤠 jepjep
Jaa että kumi tussuna - se on aina paha ku kumi puhkee  :-\

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7128
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1647 : Syyskuu 01, 2024, 16:49:33 »
Loma loppuu, voi helvata.  :(
Livekonsertit 2024: 11

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3294
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1648 : Syyskuu 01, 2024, 23:26:39 »
Loma loppuu, voi helvata.  :(

Sama täällä mutta ei se nyt niin harmita minua kuluupa päivät nopeemmin.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa väinö.kärsäkäs

  • Hero Member
  • Viestejä: 640
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1649 : Syyskuu 01, 2024, 23:44:21 »
Loma loppuu, voi helvata.  :(

Sama täällä mutta ei se nyt niin harmita minua kuluupa päivät nopeemmin.

Minua harmittaa kun on vain viikko lomaa jäljellä   ;)

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5448
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1650 : Syyskuu 09, 2024, 01:35:16 »
Ei nyt sinällään harmittanut mutta eilen aamuyöstä neljän-viiden aikaan muuan skappari heitti yllättäen toppeja joista yksi lennätti juurakon pätkän suoraan meikäläisen hartioihin. Aluksi ei tuntunut missään mutta nyt kieltämättä vähän jomottaa. Mutta ei valiteta, onhan tässä aikaa toipua. Lensihän meikäläinen ilmanpaineesta männynrunkoakin vasten eikä sekään tuntunut missään... -Viskiä vaan niin turruttaa 🥃🥃🥃🥃

Poissa TheLollipop

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1651 : Syyskuu 09, 2024, 08:03:00 »
Tulipas nukuttua huonossa asennossa ja niskat aivan jumissa. Harmittaa kyl kovasti...

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 296
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1652 : Syyskuu 13, 2024, 19:22:18 »
Hikka!! Mikä paskiainen...
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 465
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1653 : Syyskuu 15, 2024, 15:54:05 »
Toinen vakkari joutui perumaan tapaamisen, toinen on sairaana.
Varsinkin ensimainittu vituttaa, kun kerkesin jo henkisesti valmistautua tapaamiseen.

Eikä yhtään varteenotettavaa ulkkariakaan paikkakunnalla.
Saakeli.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1654 : Syyskuu 15, 2024, 16:12:24 »
Mua harmittaa se, että Escossa on alkuviikosta liikaa tarjontaa joilla haluaisin käydä, osa tuttuja, toiset ennenkäymättömiä. Aika ja budjetti ei riitä kaikille... 😢