^
Kaikki ei ymmärrä, kuten huomaat.
Kaikki ei ymmärrä, kuten huomaat.
Uutiset:
Pienet on murheet jos moikkailu on pahinta mitä tässä skenessä voi vastaan tulla
...
Mä en ollut yksin tilanteessa, asiakas kutsui mua miukeksi ja sanoi että mua ei oo näkynyt pitkiin aikoihin. Näitä juttuja on kiva selitellä ihmiselle, joka ei miukesta tiedä mitään. Jouduin kuitenkin nyt tälle mun ystävälle kertomaan mitä teen, viime kesän lopulla toinen asiakas tuli kysymään multa olenko Miuke, kun olin saman ystävän seurassa.
Ihan vain uteliaisuudesta kyselisin DeeDeeltä ja M.U.Tiaiselta, että miltä tilanne tuntuisi toisinpäin? Olette vaikka pomon tai naapurin kanssa jutttelemassa kaupassa kun se viime kuun hupakko liittyy keskusteluun ja kysyy koska tulette taas ostamaan pillua? Itsestäni ei todellakaan tuntuisi kivalta, enkä siksi pidä Miukenkaan murheita vähäpätöisinä.On moikattu ja saa moikata vastedeskin. Saa ihan mukavalle tuulellekin. Pannan löysäämistä suosittelen siellä ja täällä.
Nyt vasta huomasin tämän postauksesi ja tietenkin olen sitä mieltä ettei asiakas ole toiminut oikein vaan helvetin väärin. My bad.Pienet on murheet jos moikkailu on pahinta mitä tässä skenessä voi vastaan tulla
Mä en ollut yksin tilanteessa, asiakas kutsui mua miukeksi ja sanoi että mua ei oo näkynyt pitkiin aikoihin. Näitä juttuja on kiva selitellä ihmiselle, joka ei miukesta tiedä mitään. Jouduin kuitenkin nyt tälle mun ystävälle kertomaan mitä teen, viime kesän lopulla toinen asiakas tuli kysymään multa olenko Miuke, kun olin saman ystävän seurassa.
No nyt lähti Nimarakin pois täältäHarmi. Yksi järjen ääni pois ja jolla on ihan oikeasti jotain kerrottavaa.
No nyt lähti Nimarakin pois täältäHarmi. Yksi järjen ääni pois ja jolla on ihan oikeasti jotain kerrottavaa.
On moikattu ja saa moikata vastedeskin. Saa ihan mukavalle tuulellekin. Pannan löysäämistä suosittelen siellä ja täällä.