Hollanti-Itävalta pelissä maaleja mätetään oikein kunnolla. Itävalta johtaa 3-2 kun peliaikaa on jäljellä 10 minuuttia. Itävalta hyökkää kyllä tehokkaasti, mutta omassa päädyssäkin verkko heiluu turhan tiuhaan.
Uutiset:
Mulla on ollut saitsin kisaveikkauksien 1x2-vaiheissa pelitapana se etten ikinä veikkaa tasapeliä. Tajuan sen että tasapelejä tulee mutta tulevatko juuri niihin kohteisiin joihin itse niitä laittaisin? Tuskin. Tällä perusteella välttelen tasapelejä. Tuloksista nähdään että menetelmäni ei ole voittava pelitapa.
Jätin juuri neljännesvälierät veikattaviksi. Veikkauksen kannalta näyttäisi tulevan tylsä vaihe. Lähes kaikissa otteluissa joukkueista toinen on suuri ja perinteinen jalkapallomaa ja toinen pienempi tulokas. Tämän määritelmän täyttävät mielestäni kaikki muut pelit paitsi listan viimeisin Itävalta - Turkki. Kokonainen rivistö David vs Goljat koitoksia. Veikkaajalla on kova kiusaus pelata kussakin kohteessa perinteisen menestyjämaan voittoa. Lienee selvää että kaikki näistä menestyjämaista ei voita otteluaan mutta arvatapa juuri se peli / pelit jonka menestyjämaa häviää, siinäpäs onkin haastava tehtävä joka laittaa veikkaajat tarkkaan harkintaan.
Yle mainostaa kisaveikkaustaan mainoslauselmalla "Suomen kovin futistietäjä". Kaikkihan me toki tiedämme sen että todelliset tietäjät arvostavat kaikkein eniten SeksiSaitin veikkauksen voittoa.
Ajattelin neljännesvälierävaiheessa lähteä pyytämään isoa kalaa pudottamalla jo tässä vaiheessa maat Englanti, Ranska, Portugali, Hollanti. Ja kun näin käy niin sitten on kiva todeta "mitäs minä sanoin".