Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallon EM-kisojen höpinät  (Luettu 6327 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5690
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jalkapallon EM-kisojen höpinät
« Vastaus #220 : Heinäkuu 15, 2024, 12:36:28 »
Kaikista foorumin kisaveikkauksista joita on ollut, tämänkertainen on minusta se josta on jäänyt paras fiilis.

Johtuen veikkauksen lopputuloksesta. Veikkauksen voittajaksi selvisi henkilö joka eri vaiheissa kisaa ei keikkunut pistetilastojen kärkivaiheilla vaan oli jopa aika kaukana sieltä. Mulla on mielikuva siitä että yleensä kokonaiskisan voittaja on ollut vähintäänkin kärjen tuntumassa koko kisan ajan. Tämä oli kisana siis hieno ja mielenkiintoinen, sisältäen muuttuvia käänteitä enemmän kuin yleensä.

Toisaalta olen aivan äärimmäisen onnellinen että voittaja on juuri MariaEnkeli. MariaEnkeli on foorumvaikkeuksien vakio-osallistujia ja hän on aina ollut mukana aiheeseen sopivalla asenteella. Muistelen kevään lätkäveikkauksia jotka menivät MariaEnkelin osalta aika heikosti. En muista oliko Maria jopa kisan viimeinen mutta häntäjoukossa joka tapauksessa. Muistan Marian jossakin vaiheessa kommentoineen kisaa tyyliin "onpa huono kisa" mutta itselleen tyypillisesti jätti lopuksi iloisia ja hyväntuulisia viestejä. MariaEnkeli on aina tunteella mukana, hän on aivan mahtava persoona foorumille. Kellepä voiton mieluummin soisi kuin hänelle!

Sen lisäksi että MariaEnkeli on kaunis, hurmaava ja todella söpö.  :inlove:

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5385
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Jalkapallon EM-kisojen höpinät
« Vastaus #221 : Heinäkuu 15, 2024, 13:10:03 »
^ Olipa ihanasti sanottu  :inlove: Kiitos  :kiss:

Aina kun kilpaillaan niin olen tunteella mukana 😂😘
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.