Tuo kuullostaa mukavalta. Jalkapalloa seuraan niin vähän, että en viitsi itseäni nolata veikkauksessa
Ei tarvitse pelätä nolatuksi tulemista, sillä olenhan minä mukana
Uutiset:
Tuo kuullostaa mukavalta. Jalkapalloa seuraan niin vähän, että en viitsi itseäni nolata veikkauksessa
No laitan jotainEi muuta kuin mukaan vain Kapula! Itse heitin jalkapalloveikkaukseni ihan randomilla taikka siis mutu-tuntumalla jota minulla ei ole.Tuo kuullostaa mukavalta. Jalkapalloa seuraan niin vähän, että en viitsi itseäni nolata veikkauksessaSeksiSaitin kisaveikkauksien historiaa
Jalkapallon EM-kisat 2021, voittaja Granado, osallistujia 15
Tokion kesäolympialaiset 2021, voittaja Granado, osallistujia 10
Pekingin talviolympialaiset 2022, voittaja teme696, osallistujia 7
Jalkapallon MM-kisat 2022, voittaja Puutarhuri, osallistujia 7
Jääkiekon MM-kisat 2023, voittaja HarryPotter, osallistujia 15
Jääkiekon MM-kisat 2024, voittaja Cece, osallistujia 18
Käynnistyviin jalkapallon EM-kisoihin on jätetty 10 veikkausta eli lisääkin sopii. Kaikkiin kohteisiin saa osallistua jos jättää veikkauksen tänään klo 22.00 mennessä. Myöhemminkin voi osallistua mutta vain niiden pelien osalta jotka eivät ole vielä alkaneet.
Tokion kesäolympialaisista 2021 joey_t duunasi kyllä hienon ja hauskan kisaveikkauksen. Se on jäänyt mieleen. Siinä jokaiselle kisapäivälle oli yksi kysymys, kuten esim. "Pääseekö Elmo Lakka 110 m aitajuoksussa alkukilpailusta välieriin?" Mukana oli tietysti suomalaislajeja, mutta oli paljon muutakin, kuten esim. maahockeyta ja seinäkiipeilyä. Ja ne kysymykset olivat sellaisia, että ei tarvinnut olla mikään supertietäjä ja tilastonikkari, vaan ihan veikkaamallakin pystyi pärjäämään hyvin. Mitä todistaa tietysti sekin, että minä olen näköjään voittanut sen kisaveikkauksen . Olisi kyllä tosi mukava, jos joey_t väsäisi tänä vuonna vaikka samantyylisen kisaveikkauksen.
Nyt on 11 osallistujaa.
Onneksi Enkelikin tuli mukaan, ettei mun yksin tarvitse viettää aikaa joukon viimeisenä
Ei muuta kun mukaan vaan Kapula. Ei tämä ole kuoleman vakavaa. Itsekään en seuraa jalkapalloilua juuri muuten kuin nämä EM- ja MM-kisat. Tuossa mietinkin, että saksalaisista jalkapalloilijoista en tiedä ennakolta muita kuin Lukas Hradeckyn. Ja hänkin taitaa olla Turusta. Tässä alkusarjan aikana se sitten vähitellen alkaa hahmottua, että minkälaisia joukkueita siellä on mukana .
Illan ottelussa vastakkain Serbia ja Englanti. Englannin paineet arvokisoissa totutusti kovat ja hyvä alku varmasti helpottaisi. Serbit saattavat kyllä olla aika veemäinen vastus eli nihkeä 0-1 tulossa 🤔
Illan ottelussa vastakkain Serbia ja Englanti. Englannin paineet arvokisoissa totutusti kovat ja hyvä alku varmasti helpottaisi. Serbit saattavat kyllä olla aika veemäinen vastus eli nihkeä 0-1 tulossa 🤔