Äärioikeistolla on aina jotain sanottavaa.
Uutiset:
Äärioikeistolla on aina jotain sanottavaa.Niin tuntuu olevan ja siksi aina palaat ääneen.
Oliko Ville Riuskasella ikävä Aurara-mamaa?
En ole oikeistolainen, saatika en myöskään äärioikeistolainena.Toki olet. Provosointisi on juuri heidän levittäimien provosointien kaltainen.
Oliko Ville Riuskasella ikävä Aurara-mamaa?
Itse asiassa olin jo unohtanut olemassaolosi. Toisin sanoen ei ollut, enkä oikein tohdi uskoa, että edes tulisi.En ole oikeistolainen, saatika en myöskään äärioikeistolainena.Toki olet. Provosointisi on juuri heidän levittäimien provosointien kaltainen.
^
Ei ole mitään osaan ottamisen tarvetta. On lähinnä surkuhupaisaa seurata.
Minullakin on korkki auki tämän tästä, mutta kun känni alkaa tulemaan päälle tajuan sentään laittaa tän toosan kiinni.
Miten se oli? Jos ei ole mitään asiapitoista sanottavaa, sanotaan että korkki kiinni.
Ihan miten vaan mussukat, teidän mielipiteenne on mielenkiintoinen, muttei kosketa minua.Toki koskettaa, et muuten palaisi asiaan jatkuvalla syötöllä.
Entä jos olen 3 promillen kännissä, entä jos olet vetänyt viisi viivaa, polttanut pahinta pössyä, napsinut narkin lailla pillereitä? Ehkä olen skitsofreenikko, poden vakavaa paniikkihäiriötä tai ihan mitä vaan.
Mulle sopii, väittäkää mitä vaan. Olette mielenkiintoisia.
Äärioikeistolla on aina jotain sanottavaa.Niin tuntuu olevan ja siksi aina palaat ääneen.
Herrumjee, näin tämän vasta nyt. Olen ollut Vasemmistoliiton jäsen 20 vuotta.Se, että on jonkin jäsen ei tarkoita sitä, että on jotakin.
Herrumjee, näin tämän vasta nyt. Olen ollut Vasemmistoliiton jäsen 20 vuotta.Se, että on jonkin jäsen ei tarkoita sitä, että on jotakin.
Sun puheet on äärioikeistolaisia ja provosointi sitäkin oikeammalta.
Vähän nahkee provo. Onko tämä se, mihin pystyt?Toki pystyisin paljon parantamaan, mutta kanssasi enempi ei ole tarpeen.