Lifti on yksi rehellisimpiä ja lämminsydämmellisimpiä kirjoittajia ja Hetvield vissiin kännissä jo tähän aikaan perjantai illasta.
Mä otan mielellään roiston roolin.
Minkä roolin sä otat?
Turhaan tätä on jatkaa tai kohdetta vaihtaa. Tässä ladattiin suut tyhjäksi ennen moden väliintuloa ja kaikki jatkuu kuten ennenkin. Ei tätä kahden runkkarin esinahan nypläystä kukaan enään sunnuntaina muista
Ittehän sä haluat tätä. Suorastaan kerjäät.
Okei, okei, mä myönnän. Olen valehteleva narsisti, pelkään sinua ihan hirmuisesti ja haluan että te kaikki kumarratte minua kuin Jeesusta (muistaakseni Jesse kyllä ristiinnaulittiin). Lataa nyt kaikki, ihan kaikki mitä sulla on sydämelläsi. Istu pikkuinen Liftin polvelle ja kerro kaikki paska mitä sulla on Liftiä kohtaan. Anna palaa ihan urku auki. Mitään ei saa jäädä varastoon. Ilman sensuuria, nyt iso mies itke....ja sen jälkeen voit palata sun bravuuriin, eli aikuismaiseen keskusteluun pieruista. Koska niitä vitun lässytyksiä pieruista, kaikki haluaa lukea
Siis oikeesti, tässäkö on se Lifti mitä mäkin joskus "ihannoin" ja jopa kunnioitin.
Jonka kirjoituksia jopa arvostin.
Otan syvästi osaa. Idolit kannattaa valita jatkossa paremmin. Mut...ihan oikeesti jos joku haluaa minua ihannoida, nii se ei ole mun vika.
Jatkossa kannattaa olla vähän tarkempi.
Naiset sanoo kyllä ihan samaa " Siis oikeesti, tässäkö on se mies mitä joskus ihannoin ja kunnioitin"
Hymyilen siinä kohtaa leveästi ja vastaan " Kyllä vain rakkaani. Tässä se on eikä sille mitään voi. Valinta oli sinun. "
Mä jo kauan sitten tajusin mikä sä olet miehiäsi. Ehkä joku päivä tajuat sen itsekkin.