Ihmisen seksikkäin ja tärkein elin ovat aivot. Eli pidän tätä Pekosta epäpantavana. En panisi.
Uutiset:
Haluan muistuttaa politiikka-ketjun kirjoittelijoita siitä että on kaksi hyvää syytä pitää Katri Kulmunista.En panisi sinua ja ei varmasti panisi Kulmunikaan. Olet sovinisti. Ja ilmeisesti vähän muutakin epäilyttävää
Menee taas vähän OT, mutta ketä NiinaK ylipäätään panisit?🙂Haluan muistuttaa politiikka-ketjun kirjoittelijoita siitä että on kaksi hyvää syytä pitää Katri Kulmunista.En panisi sinua ja ei varmasti panisi Kulmunikaan. Olet sovinisti. Ja ilmeisesti vähän muutakin epäilyttävää
Itse arvioiden politiikassa olevia mieshenkilöitä ja miehiä ylipäätään seuraavasti:Menee taas vähän OT, mutta ketä NiinaK ylipäätään panisit?🙂Haluan muistuttaa politiikka-ketjun kirjoittelijoita siitä että on kaksi hyvää syytä pitää Katri Kulmunista.En panisi sinua ja ei varmasti panisi Kulmunikaan. Olet sovinisti. Ja ilmeisesti vähän muutakin epäilyttävää
No, minä olen tällainen seksisaitilla paljon aikaani viettävä PerusSuomalainen Alfauros.Alfauros ei vietä aikaa seksisaitilla, koska on menestynyt perheellinen ja kunnianhimoinen uraihminen. Vaihtoehtoisesti panemassa. Et ole alfa. Sori vaan
En ole politiikkassa törmännyt sellaisiin kyrvänkantotelineisiin, joista diggaisin. Toki joitain asioita voi kyrvänkantotelinekin saada anteeksi, vaikka jotkin vaaditut ominaisuudet jäisivät vajaaksi. Pituus, lihaksikkuus, komeus ja peniksen koko ovat todella tärkeitä. Hampaat voi rempata, hiukset hoitaa plastiikkakirurgi ja kyllä niitä kktelineitä voi myös kouluttaa ja sivistää.--sitä on sovinistejakin niin montaa lajia..
Itse arvioiden politiikassa olevia mieshenkilöitä ja miehiä ylipäätään seuraavasti:Menee taas vähän OT, mutta ketä NiinaK ylipäätään panisit?🙂Haluan muistuttaa politiikka-ketjun kirjoittelijoita siitä että on kaksi hyvää syytä pitää Katri Kulmunista.En panisi sinua ja ei varmasti panisi Kulmunikaan. Olet sovinisti. Ja ilmeisesti vähän muutakin epäilyttävää
1. Pituus vähintään 189cm. Muuten on pätkä. Lihakset pitää olla tikissä. Laiheliinit, laiskurit ja läskit ei kiinnosta.
2. Komea. Ei vain omasta mielestään, vaan oikeasti. Hiukset pitää olla päässä ja tuuheat. Hyvät, suorat ja valkoiset hampaat.
3.Penis vähintään 20cm erektiossa. Muuten on pieni ja se ei sytytä.
4. Kunnianhimoinen, koulutettu, älykäs, sivistynyt ja huumorintajuinen. Nyhveröt antialfat eivät kiinnosta.
5. Naisia arvostava ja ei aikaansa seksisaitilla tai muilla vastaavilla viettävä.
6. Ei perussuomalainen
Älä huoli, tunne on molemminpuolinen. Tottakai mun on pakko vihata naisia, kun en miehiä pane. Niin ja vielä, et sinä minua saa muistamaan mitään jahdatko edes olla nainen...En panisi sinua. Vaikutat naisvihamieliseltä. Panisitko muuten Sipilää tai muita politiikan miehiä? Ilmeisesti kuitenkin mittaat heidän kyvykkyyttään pantavuudella. Eli muistathan jatkossa arvioida myös miehiä tällä pantavuudellasi. Ettei vain miehet jää paitsi. Se on tasa-arvoa.En tiedä kuinka paljon ihmisestä kertoo, että pääministeriltä lähtisi vonkaamaan pillua. Mielestäni tuollaiset viestit eivät kuulu edes maksuseksin foorumille vaikka asenne olisikin naista esineellistävä ja alaspäin painava.
Enhän minä vonkaa vaan pääministeri.
Ehdotan vaihtokauppaa.
Panisin edelleen.
Kirjoittelet tänne jatkuvasti naisia alentavasti. Miehistä taas kirjoitat neutraalisti tai hyvässä valossa. Eli kyllä se taitaa olla niin, että sinä olet sovinisti, eikä niin että kaikki naiset olisivat ala-arvoisia ja tyhmiä.Älä huoli, tunne on molemminpuolinen. Tottakai mun on pakko vihata naisia, kun en miehiä pane. Niin ja vielä, et sinä minua saa muistamaan mitään jahdatko edes olla nainen...En panisi sinua. Vaikutat naisvihamieliseltä. Panisitko muuten Sipilää tai muita politiikan miehiä? Ilmeisesti kuitenkin mittaat heidän kyvykkyyttään pantavuudella. Eli muistathan jatkossa arvioida myös miehiä tällä pantavuudellasi. Ettei vain miehet jää paitsi. Se on tasa-arvoa.En tiedä kuinka paljon ihmisestä kertoo, että pääministeriltä lähtisi vonkaamaan pillua. Mielestäni tuollaiset viestit eivät kuulu edes maksuseksin foorumille vaikka asenne olisikin naista esineellistävä ja alaspäin painava.
Ehdotan vaihtokauppaa.
Panisin edelleen.
Kuka on sinun mielestäsi pantavin mies politiikassa? Joo, ja hiffasin ettet sinä pane miehiä. Keneltä siis mieluiten ottaisit kakkoseen?Älä huoli, tunne on molemminpuolinen. Tottakai mun on pakko vihata naisia, kun en miehiä pane. Niin ja vielä, et sinä minua saa muistamaan mitään jahdatko edes olla nainen...En panisi sinua. Vaikutat naisvihamieliseltä. Panisitko muuten Sipilää tai muita politiikan miehiä? Ilmeisesti kuitenkin mittaat heidän kyvykkyyttään pantavuudella. Eli muistathan jatkossa arvioida myös miehiä tällä pantavuudellasi. Ettei vain miehet jää paitsi. Se on tasa-arvoa.En tiedä kuinka paljon ihmisestä kertoo, että pääministeriltä lähtisi vonkaamaan pillua. Mielestäni tuollaiset viestit eivät kuulu edes maksuseksin foorumille vaikka asenne olisikin naista esineellistävä ja alaspäin painava.
Ehdotan vaihtokauppaa.
Panisin edelleen.
Hyvä kirjoitus. Taidat ollakin niitä harvoja täällä, jotka eivät ole naisvihamielisiä.
Itse arvioiden panisin politiikassa olevia naishenkilöitä ja naisia ylipäätään seuraavasti:
1. Pituus n. 165cm - 175cm. Muuten on pätkä tai honkkeli. Lihaksia voi olla jonkin verran, muttei liikaa. Laiheliinit, laiskurit ja läskit ei kiinnosta.
2. Seksikäs. Ei vain omasta mielestään, vaan oikeasti. Hiukset pitää olla päässä ja tuuheat. Hyvät, suorat ja valkoiset hampaat.
3. Pillun pitää olla sopivan tiukka. Muuten on löysä ja se ei sytytä.
4. Kunnianhimoinen, koulutettu, älykäs, sivistynyt ja huumorintajuinen. Nyhveröt antifaat eivät kiinnosta.
5. Miehiä arvostava (pl. feministimiehet) ja ei aikaansa seksisaitilla tai muilla vastaavilla viettävä.
6. Ei vihervasemmistolainen.
Jos asia on näin niin siinä tapauksessa alfauroksen elämä on yhtä mielenkiintoista kuin siitossonnin joka silloin tällöin viedään astumaan puista pukkia jonka onkalosta seminologi kerää siennestettä talteen. Ei kiitos. Oletan myös että tällaisella alfauroksella on omat vaatimukset panokaverin suhteen. Täytätkö sinä ne😏?Alfauros ei vietä aikaa seksisaitilla, koska on menestynyt perheellinen ja kunnianhimoinen uraihminen. Vaihtoehtoisesti panemassa. Et ole alfa. Sori vaan
Mitäköhän se yksi uhoilija luulee saavansa aikaiseksi noilla "panisin"-jutuilla? Eihän kenelläkään kiinnosta ketä se haluaa paneskella.