Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fight Club  (Luettu 74561 kertaa)

Poissa Vieras0198

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #340 : Toukokuu 08, 2021, 11:45:37 »
Ihmisen seksikkäin ja tärkein elin ovat aivot. Eli pidän tätä Pekosta epäpantavana. En panisi.

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #341 : Toukokuu 08, 2021, 11:48:07 »
Haluan muistuttaa politiikka-ketjun kirjoittelijoita siitä että on kaksi hyvää syytä pitää Katri Kulmunista.
En panisi sinua ja ei varmasti panisi Kulmunikaan. Olet sovinisti. Ja ilmeisesti vähän muutakin epäilyttävää :laught:

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #342 : Toukokuu 08, 2021, 11:55:03 »
Haluan muistuttaa politiikka-ketjun kirjoittelijoita siitä että on kaksi hyvää syytä pitää Katri Kulmunista.
En panisi sinua ja ei varmasti panisi Kulmunikaan. Olet sovinisti. Ja ilmeisesti vähän muutakin epäilyttävää :laught:
Menee taas vähän OT, mutta ketä NiinaK ylipäätään panisit?🙂
Tuohivirsupersu
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #343 : Toukokuu 08, 2021, 12:27:39 »
Itse arvioiden politiikassa olevia mieshenkilöitä ja miehiä ylipäätään seuraavasti:
1. Pituus vähintään 189cm. Muuten on pätkä. Lihakset pitää olla tikissä. Laiheliinit, laiskurit ja läskit ei kiinnosta.
2. Komea. Ei vain omasta mielestään, vaan oikeasti. Hiukset pitää olla päässä ja tuuheat. Hyvät, suorat ja valkoiset hampaat.
3.Penis vähintään 20cm erektiossa. Muuten on pieni ja se ei sytytä.
4. Kunnianhimoinen, koulutettu, älykäs, sivistynyt ja huumorintajuinen. Nyhveröt antialfat eivät kiinnosta.
5. Naisia arvostava ja ei aikaansa seksisaitilla tai muilla vastaavilla viettävä.
6. Ei perussuomalainen

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #344 : Toukokuu 08, 2021, 12:29:47 »
^
*Arvioin

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #345 : Toukokuu 08, 2021, 12:34:22 »
No, minä olen tällainen seksisaitilla paljon aikaani viettävä PerusSuomalainen Alfauros.
Tuohivirsupersu

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #346 : Toukokuu 08, 2021, 12:36:35 »
En ole politiikkassa törmännyt sellaisiin kyrvänkantotelineisiin, joista diggaisin. Toki joitain asioita voi kyrvänkantotelinekin saada anteeksi, vaikka jotkin vaaditut ominaisuudet jäisivät vajaaksi. Pituus, lihaksikkuus, komeus ja peniksen koko ovat todella tärkeitä. Hampaat voi rempata, hiukset hoitaa plastiikkakirurgi ja kyllä niitä kktelineitä voi myös kouluttaa ja sivistää.

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #347 : Toukokuu 08, 2021, 12:38:45 »
No, minä olen tällainen seksisaitilla paljon aikaani viettävä PerusSuomalainen Alfauros.
Alfauros ei vietä aikaa seksisaitilla, koska on menestynyt perheellinen ja kunnianhimoinen uraihminen. Vaihtoehtoisesti panemassa. Et ole alfa. Sori vaan

Poissa Jansku72

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #348 : Toukokuu 08, 2021, 12:40:48 »
En ole politiikkassa törmännyt sellaisiin kyrvänkantotelineisiin, joista diggaisin. Toki joitain asioita voi kyrvänkantotelinekin saada anteeksi, vaikka jotkin vaaditut ominaisuudet jäisivät vajaaksi. Pituus, lihaksikkuus, komeus ja peniksen koko ovat todella tärkeitä. Hampaat voi rempata, hiukset hoitaa plastiikkakirurgi ja kyllä niitä kktelineitä voi myös kouluttaa ja sivistää.
--sitä on sovinistejakin niin montaa lajia.. ::)

Poissa Rene

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #349 : Toukokuu 08, 2021, 12:41:04 »
Itse arvioiden politiikassa olevia mieshenkilöitä ja miehiä ylipäätään seuraavasti:
1. Pituus vähintään 189cm. Muuten on pätkä. Lihakset pitää olla tikissä. Laiheliinit, laiskurit ja läskit ei kiinnosta.
2. Komea. Ei vain omasta mielestään, vaan oikeasti. Hiukset pitää olla päässä ja tuuheat. Hyvät, suorat ja valkoiset hampaat.
3.Penis vähintään 20cm erektiossa. Muuten on pieni ja se ei sytytä.
4. Kunnianhimoinen, koulutettu, älykäs, sivistynyt ja huumorintajuinen. Nyhveröt antialfat eivät kiinnosta.
5. Naisia arvostava ja ei aikaansa seksisaitilla tai muilla vastaavilla viettävä.
6. Ei perussuomalainen

Voihan perse. Ykskään kohta osunut. "Miksi meille kunnon miehille käy aina näin." ;D

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #350 : Toukokuu 08, 2021, 12:51:46 »
Vaari tunnistaa milloin vanha piika kitisee  ::)
KäteenHeiluttaja

Poissa Villerius

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #351 : Toukokuu 08, 2021, 12:56:32 »
En tiedä kuinka paljon ihmisestä kertoo, että pääministeriltä lähtisi vonkaamaan pillua. Mielestäni tuollaiset viestit eivät kuulu edes maksuseksin foorumille vaikka asenne olisikin naista esineellistävä ja alaspäin painava.

:laught:
Enhän minä vonkaa vaan pääministeri. ;)
Ehdotan vaihtokauppaa. ;D
Panisin edelleen.
En panisi sinua. Vaikutat naisvihamieliseltä. Panisitko muuten Sipilää tai muita politiikan miehiä? Ilmeisesti kuitenkin mittaat heidän kyvykkyyttään pantavuudella. Eli muistathan jatkossa arvioida myös miehiä tällä pantavuudellasi. Ettei vain miehet jää paitsi. Se on tasa-arvoa.
Älä huoli, tunne on molemminpuolinen. Tottakai mun on pakko vihata naisia, kun en miehiä pane. Niin ja vielä, et sinä minua saa muistamaan mitään jahdatko edes olla nainen... ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #352 : Toukokuu 08, 2021, 13:02:19 »
En tiedä kuinka paljon ihmisestä kertoo, että pääministeriltä lähtisi vonkaamaan pillua. Mielestäni tuollaiset viestit eivät kuulu edes maksuseksin foorumille vaikka asenne olisikin naista esineellistävä ja alaspäin painava.

Panisin edelleen.
En panisi sinua. Vaikutat naisvihamieliseltä. Panisitko muuten Sipilää tai muita politiikan miehiä? Ilmeisesti kuitenkin mittaat heidän kyvykkyyttään pantavuudella. Eli muistathan jatkossa arvioida myös miehiä tällä pantavuudellasi. Ettei vain miehet jää paitsi. Se on tasa-arvoa.
Älä huoli, tunne on molemminpuolinen. Tottakai mun on pakko vihata naisia, kun en miehiä pane. Niin ja vielä, et sinä minua saa muistamaan mitään jahdatko edes olla nainen... ::)
Kirjoittelet tänne jatkuvasti naisia alentavasti. Miehistä taas kirjoitat neutraalisti tai hyvässä valossa. Eli kyllä se taitaa olla niin, että sinä olet sovinisti, eikä niin että kaikki naiset olisivat ala-arvoisia ja tyhmiä.

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #353 : Toukokuu 08, 2021, 13:04:15 »

Panisin edelleen.
Kuka on sinun mielestäsi pantavin mies politiikassa? Joo, ja hiffasin ettet sinä pane miehiä. Keneltä siis mieluiten ottaisit kakkoseen? :inlove:

Poissa Kesava

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #354 : Toukokuu 08, 2021, 13:06:52 »
Itse arvioiden panisin politiikassa olevia naishenkilöitä ja naisia ylipäätään seuraavasti:

1. Pituus n. 165cm - 175cm. Muuten on pätkä tai honkkeli. Lihaksia voi olla jonkin verran, muttei liikaa. Laiheliinit, laiskurit ja läskit ei kiinnosta.
2. Seksikäs. Ei vain omasta mielestään, vaan oikeasti. Hiukset pitää olla päässä ja tuuheat. Hyvät, suorat ja valkoiset hampaat.
3. Pillun pitää olla sopivan tiukka. Muuten on löysä ja se ei sytytä.
4. Kunnianhimoinen, koulutettu, älykäs, sivistynyt ja huumorintajuinen. Nyhveröt antifaat eivät kiinnosta.
5. Miehiä arvostava (pl. feministimiehet) ja ei aikaansa seksisaitilla tai muilla vastaavilla viettävä.
6. Ei vihervasemmistolainen.
Perfektionisti.

Poissa Unilukkari

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #355 : Toukokuu 08, 2021, 13:07:12 »
^^^^ ville se menee niin, että ukko ei kuule akan horinoita ja akka ei muista ukon jorinoita.

ergo, jos et muista niin oot itte akka ja riitapukarisi selvästi mies. Muutahan et epäillytkään.

mut on toisilla aikaa analysoida villen viestejä, mitäs niitä nyt onkaan muutamia tuhansia - vai viisi.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2021, 13:10:00 kirjoittanut Unilukkari »

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #356 : Toukokuu 08, 2021, 13:13:30 »

Hyvä kirjoitus. Taidat ollakin niitä harvoja täällä, jotka eivät ole naisvihamielisiä.

Taidat olla niitä femakkoja, jotka näkevät naisvihaa kaikkialla.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #357 : Toukokuu 08, 2021, 13:15:14 »
Itse arvioiden panisin politiikassa olevia naishenkilöitä ja naisia ylipäätään seuraavasti:

1. Pituus n. 165cm - 175cm. Muuten on pätkä tai honkkeli. Lihaksia voi olla jonkin verran, muttei liikaa. Laiheliinit, laiskurit ja läskit ei kiinnosta.
2. Seksikäs. Ei vain omasta mielestään, vaan oikeasti. Hiukset pitää olla päässä ja tuuheat. Hyvät, suorat ja valkoiset hampaat.
3. Pillun pitää olla sopivan tiukka. Muuten on löysä ja se ei sytytä.
4. Kunnianhimoinen, koulutettu, älykäs, sivistynyt ja huumorintajuinen. Nyhveröt antifaat eivät kiinnosta.
5. Miehiä arvostava (pl. feministimiehet) ja ei aikaansa seksisaitilla tai muilla vastaavilla viettävä.
6. Ei vihervasemmistolainen.

Sinä olet selvästi järkyttynyt, että joku kehtaa kirjoittaa miehistä tuohon malliin. Voi ei! Tuota sinun muokkaamaan tekstisi tyyppistä täällä näkee muutenkin koko ajan. Siinä ei ole mitään uutta. En oikeastikaan tiedä yhtään naista, joka hyväksyisi alle 189cm miehen tai pienen kyrvän(alle 20cm). Kyllähän sen saa nyt ääneen sanoja.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #358 : Toukokuu 08, 2021, 13:16:12 »

Alfauros ei vietä aikaa seksisaitilla, koska on menestynyt perheellinen ja kunnianhimoinen uraihminen. Vaihtoehtoisesti panemassa. Et ole alfa. Sori vaan
Jos asia on näin niin siinä tapauksessa alfauroksen elämä on yhtä mielenkiintoista kuin siitossonnin joka silloin tällöin viedään astumaan puista pukkia jonka onkalosta seminologi kerää siennestettä talteen. Ei kiitos. Oletan myös että tällaisella alfauroksella on omat vaatimukset panokaverin suhteen. Täytätkö sinä ne😏?
Tuohivirsupersu

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #359 : Toukokuu 08, 2021, 13:16:20 »
Mitäköhän se yksi uhoilija luulee saavansa aikaiseksi noilla "panisin"-jutuilla? Eihän kenelläkään kiinnosta ketä se haluaa paneskella.

Tämä nyt sattuu olemaan seksiin ja panemiseen liittyvä foorumi. Täällä saa vapaasti kertoa ketä haluaa nusasta, jopa politiikan narussa. Se on lienee kaltaisellesi vanhalle piialle täysin vieras ajatus.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine