Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fight Club  (Luettu 74589 kertaa)

Poissa Vieras0198

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #460 : Kesäkuu 01, 2021, 00:07:29 »
Entto sai maistaa vähän omaa lääkettä 😁. Kaveri on siellä kuin hiilenkoukku ja miettii miten saisi punaisia palleroita taas meikälle.
Siitäs sait kuisaaja!!
Kaveri otti mut silmätikuksi ja alkoi kiusaamaan . En mäkään mikään enkeli ole, varmaan laskettelin täyslaidalisen takaisin.

Mut nyt tää sankari on plokannu mut, niin katotaan mitä sieltä tulee takaisin 😁
Minun punaiset pallerot johtuvat myös siitä Entosta. Tyyppi vetää herneen nenään joka kerta, jos ottaa naisnäkökulman esille. Välillä on toki omat jutut lähteneet vähän laukalle, mutta Entto on kyllä myös todella herkkähipiäinen.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #461 : Kesäkuu 01, 2021, 06:03:44 »
^ Ja taas valehtelet. Kyllä vaari on pommikoneen lailla pommittanut punaista kun en jaksa lukea sun ylitsepursuavaa miesvihaa, kuukautiskilareita ja pahan olon oksennusta.

Nyt vielä kehtaat valehdella ja vierittää homman Entto-sedän syyksi.
Häpeä  :whipping:
KäteenHeiluttaja

Poissa Hottis puuma

• Abuela
  • Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #462 : Kesäkuu 01, 2021, 06:41:28 »
Entto sai maistaa vähän omaa lääkettä 😁. Kaveri on siellä kuin hiilenkoukku ja miettii miten saisi punaisia palleroita taas meikälle.
Siitäs sait kuisaaja!!
Kaveri otti mut silmätikuksi ja alkoi kiusaamaan . En mäkään mikään enkeli ole, varmaan laskettelin täyslaidalisen takaisin.

Mut nyt tää sankari on plokannu mut, niin katotaan mitä sieltä tulee takaisin 😁
Minun punaiset pallerot johtuvat myös siitä Entosta. Tyyppi vetää herneen nenään joka kerta, jos ottaa naisnäkökulman esille. Välillä on toki omat jutut lähteneet vähän laukalle, mutta Entto on kyllä myös todella herkkähipiäinen.

Entto on ihana, ette kiusaa sitä.  :whipping:
Kullitieteen maisteri

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #463 : Kesäkuu 01, 2021, 07:15:04 »
^ Ja taas valehtelet. Kyllä vaari on pommikoneen lailla pommittanut punaista kun en jaksa lukea sun ylitsepursuavaa miesvihaa, kuukautiskilareita ja pahan olon oksennusta.

Nyt vielä kehtaat valehdella ja vierittää homman Entto-sedän syyksi.
Häpeä  :whipping:
NiinaK:n kuukautiskierron voi laskea sen kirjoitusten perusteella.
Tuohivirsupersu
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #464 : Kesäkuu 01, 2021, 08:27:34 »
Olen kyllä kiinnostunut naisten oikeuksista ja sovinismin sekä naisvihan kitkemisestä kuukauden kaikkina päivinä. Paatuneiden sovinistien tietysti mahdotonta moista ymmärtää.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #465 : Kesäkuu 01, 2021, 08:41:50 »
Olen kyllä kiinnostunut naisten oikeuksista ja sovinismin sekä naisvihan kitkemisestä kuukauden kaikkina päivinä. Paatuneiden sovinistien tietysti mahdotonta moista ymmärtää.
Vaari ei mene uus...en pippaloihin puhumaan kuinka Midi Amin Ugandasta on kunnon mies. Jos olet ÄLYKÄS NAINEN  tiedät mitä tällä tarkoitan.

Ainoa mitä sinä kitket, tapahtuu nelinkontin, takapihalla  ::)
KäteenHeiluttaja

Poissa Tonava

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #466 : Kesäkuu 01, 2021, 08:43:06 »
Minä olen sitä mieltä, että miesvihakin pitäisi kitkeä. Anyone else?

Poissa Villerius

• Sr. Member
« Vastaus #467 : Kesäkuu 01, 2021, 08:47:25 »
^
Juu ja varsinkin naisena esiintyvien miesten miesviha.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0395

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #468 : Kesäkuu 01, 2021, 09:22:24 »

Silleen jännä juttu, että minä en ole koskaan kokenut henkilökohtaisesti sovinismia. Kaikki naisethan pitäisi olla samalla viivalla, niinhän ei kutenkaan ole ja feministi mölöttäjät ovat melkein aina ei niin viehättäviä tai mukavia naisia.
Minä olen saanut miehiltä osakseni vain hyvää. No oli joskus joku kusipää, mutta annoin takaisin eikä minun sen takia pitänyt katkeraksi feministiksi heittäytyä. Naisten oikeudet joo... onko Niina K nainen, joka tienaa vähemmän kun foorumin mieskirjoittajat  ;D

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #469 : Kesäkuu 01, 2021, 09:27:36 »
Feminismissä on kyse sukupuolten tasa-arvosta. Se kannattaako feminismiä ei riipu mitenkään ulkonäöstä. Koulutuksesta ja älykkyydestä sitten kylläkin.

Poissa Vieras0395

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #470 : Kesäkuu 01, 2021, 09:44:50 »
Niin. Jos on koulutettu, älykäs ja viehättävä nainen, niin hän ei koe tarvetta dissata miehiä ja haukkua heitä sovinisteiksi. Feministi kihkoilijoilta puuttuu joku noista kolmesta.

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #471 : Kesäkuu 01, 2021, 10:03:08 »
Feminismissä ei ole kyse miesten dissaamisesta. Täällä on todella usein kommentteja, jotka ovat naisvihamielisiä ja sovinistisia. Faktojen toteaminen ei tee kenestäkään vähä-älyistä, epäviehättävää tai kouluttamatonta. Koulutus ja älykkyys nimenomaan auttavat ymmärtämään näitä asioita.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #472 : Kesäkuu 01, 2021, 10:19:29 »
älykkyydestä sitten kylläkin.
Tähän tosiaan kannattaa panostaa. Tähän asti olet ollut naispuolinen Pekka Siitoin ja tosiaan minkäänlaista tasa-arvoa et ole ollut hakemassa. Päinvastoin. Ylemmäs kurkotat heti kun silmä välttää. Mutta vaari huomaa  :whipping:
KäteenHeiluttaja

Poissa teme696

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #473 : Kesäkuu 01, 2021, 10:22:20 »
Niin. Jos on koulutettu, älykäs ja viehättävä nainen, niin hän ei koe tarvetta dissata miehiä ja haukkua heitä sovinisteiksi. Feministi kihkoilijoilta puuttuu joku noista kolmesta.

Nyt kun pääsit vauhtiin, niin voisit kertoa että mikä noista ominaisuuksista tämän saitin feministeiltä puuttuu?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #474 : Kesäkuu 01, 2021, 10:25:27 »
Amen to that  :-*

Hese69, meidän prinsessa ruusuinen on ollut tässä kyllä suunnannäyttäjä ja perusti tänne saitille ketjun - miesten metoo
Vaari tietysti umpijurrissa, maanantaina iltana luki ketjun - miehet meloo

Muuuuutta, nainen on yksinkertainen otus ja helppo pitää kurissa!
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2021, 10:28:02 kirjoittanut Lifti »
KäteenHeiluttaja

Poissa Vieras0240

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #475 : Kesäkuu 01, 2021, 10:43:18 »
Feministi antaa painetta muille naisille: "naisista on mihin vaan, nyt menet Pirkko ja näytät niille" "Mutku en mä haluu. Mä haluun kattoo olkkarin lattialla temppareita samalla ku Pera hieroo mun hartioita" "sä pilaat naisten maineen, just tollasten takia naisten asema on mitä on. Häpeä!"

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #476 : Kesäkuu 01, 2021, 10:44:23 »
"Miesviha": Se kun esim Selviytyvät Suomi tv-ohjelmassa naiset liittoutuivat miestä vastaan ja äänestivät tämän ulos.
Naisviha: Miehet syrjivät, vähättelevät, ahdistelevat, raiskaavat ja murhaavat naisia.

"Miesvihaa" ei rakenteellisesti ole olemassa yhteiskunnassa, sillä naisviha ilmiönä kuvaa juuri sitä, että miehet ovat vallassa ja naisiin ja naisellisiin piirteisiin liitetään negatiivisia ajatuksia. Valta-asemassa olevaa ei voida syrjiä. Toki katkeruutta voi esiintyä syrjityllä yksilöllä, mutta koska katkeruus on syntynyt nimenomaan syrjinnästä, keskustelu pitää suunnata alkuperäiseen ongelmaan. Eli tuo "Entäs miesviha?!?" ei ole oikein validi argumentti. Jos olet kiinnostunut miesten asemasta tasan tarkkaan vain silloin, kun naisviha tulee puheeksi, niin kyseenalaistan oletko asiasta ylipäätään kiinnostunut.

Poissa Vieras0342

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #477 : Kesäkuu 01, 2021, 11:02:24 »
Amen to that  :-*

Hese69, meidän prinsessa ruusuinen on ollut tässä kyllä suunnannäyttäjä ja perusti tänne saitille ketjun - miesten metoo
Vaari tietysti umpijurrissa, maanantaina iltana luki ketjun - miehet meloo

Muuuuutta, nainen on yksinkertainen otus ja helppo pitää kurissa!

Taasko se hissipoika tällä pillittää, Hese ,yhy yhy, miksi jätit minut yksin bingoon mummojen kanssa. Miksi, miksi, kerro Hese? Sellaista on elämä. Toiset jää bingoon, toiset menee salille bingon jälkeen.  :weightlifting:

Niina K. Yritäpäs nyt käyttäytyä, ettei Hese-pappaa häiritä sinun koomailujesi takia.   

Poissa Vieras0240

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #478 : Kesäkuu 01, 2021, 11:09:16 »
Naisviha: Miehet syrjivät, vähättelevät, ahdistelevat, raiskaavat ja murhaavat naisia.

Naiset nujertaa (tai yrittää nujertaa) henkisesti ja sitten ku oot vahva ja itsenäinen mies etkä lähde siihen mukaan, niin viimeinen oljenkorsi on syyttää naisvihasta

Poissa Vieras0198

• Full Member
« Vastaus #479 : Kesäkuu 01, 2021, 11:17:06 »

Naiset nujertaa (tai yrittää nujertaa) henkisesti ja sitten ku oot vahva ja itsenäinen mies etkä lähde siihen mukaan, niin viimeinen oljenkorsi on syyttää naisvihasta
Sinun teksteistäsi huomaa, ettet oikein osaa kirjoittaa etkä usein edes ymmärrä muiden kommentteja ja vastailet niihin silti. Aivan kuten taas tämäkin pläjäyksesi.