Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fight Club  (Luettu 74532 kertaa)

Poissa Vieras0240

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #500 : Kesäkuu 01, 2021, 12:41:03 »
muistaa antaa rahaa. Se on se raha, kun pitää akan säyseänä.

Tää on just näin. Se on miehen ainoa tarkoitus. Antaa rahaa. "pidätkö turpas kiinni jos saat miljoonan?" Siinä äärifeministikin alkaa tajuta realiteettien päälle

Niin, joillain on pillu, mutta haluaisivat lompakon. Joillain on lompakko, mutta haluaisivat pillua.

Ja tulkitsinko nyt oikein, että miljoonasta oli puhetta? Se kun kopsahtaa käteen, vannon vaikka hiljaisuuden valan.

Sä oot helppo😁

Hyvä herra Lompakonkantoteline, minä olen aina helppo. Minua helpompaa naista tuskin löytyy, ja silti, joka kerta kun helppouteni käy illmi, tilaan laskeutuu sellainen kollektiivinen yllättyneisyys.

Mä alan tienaa sitä miljoonaa nyt sitte. Huomattavasti helpompaa ku saada puhumalla nainen hiljaiseksi😁

Poissa Kuningatar Perse

• Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #501 : Kesäkuu 01, 2021, 12:46:19 »

Tää on just näin. Se on miehen ainoa tarkoitus. Antaa rahaa. "pidätkö turpas kiinni jos saat miljoonan?" Siinä äärifeministikin alkaa tajuta realiteettien päälle

Niin, joillain on pillu, mutta haluaisivat lompakon. Joillain on lompakko, mutta haluaisivat pillua.

Ja tulkitsinko nyt oikein, että miljoonasta oli puhetta? Se kun kopsahtaa käteen, vannon vaikka hiljaisuuden valan.

Sä oot helppo😁

Hyvä herra Lompakonkantoteline, minä olen aina helppo. Minua helpompaa naista tuskin löytyy, ja silti, joka kerta kun helppouteni käy illmi, tilaan laskeutuu sellainen kollektiivinen yllättyneisyys.

Mä alan tienaa sitä miljoonaa nyt sitte. Huomattavasti helpompaa ku saada puhumalla nainen hiljaiseksi😁

Jees hyvä :) Muista sitten, että ne olisi Eurot kun ovat herkullisia, Zimbabwen rahoille olen valitettavasti allerginen. Ja jos tilaukseen ehtisi vielä lisätä pari yksityisjettiä sekä jonkun hotelliketjun, niin olisi kiva.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #502 : Kesäkuu 01, 2021, 12:57:34 »
"Miesviha": Se kun esim Selviytyvät Suomi tv-ohjelmassa naiset liittoutuivat miestä vastaan ja äänestivät tämän ulos.
Naisviha: Miehet syrjivät, vähättelevät, ahdistelevat, raiskaavat ja murhaavat naisia.

"Miesvihaa" ei rakenteellisesti ole olemassa yhteiskunnassa, sillä naisviha ilmiönä kuvaa juuri sitä, että miehet ovat vallassa ja naisiin ja naisellisiin piirteisiin liitetään negatiivisia ajatuksia. Valta-asemassa olevaa ei voida syrjiä. Toki katkeruutta voi esiintyä syrjityllä yksilöllä, mutta koska katkeruus on syntynyt nimenomaan syrjinnästä, keskustelu pitää suunnata alkuperäiseen ongelmaan. Eli tuo "Entäs miesviha?!?" ei ole oikein validi argumentti. Jos olet kiinnostunut miesten asemasta tasan tarkkaan vain silloin, kun naisviha tulee puheeksi, niin kyseenalaistan oletko asiasta ylipäätään kiinnostunut.

Kertoo aika paljon ihmisen älykkyydestä, jos seurailee Selviytyjiä ja Temppareita ;D
Siis en oikeasti ole omassa elämässä tunnistanut mitään naisvihaa miesten puolelta, naisien puolelta olen. Minulle miehet on tasavertaisia ihmisiä, joihinkin jopa rakastun. Kiilusilmäiset feministit = Kouvolan lesbotukat.

Poissa Vieras0240

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #503 : Kesäkuu 01, 2021, 12:58:14 »

Sä oot helppo😁

Jees hyvä :) Muista sitten, että ne olisi Eurot kun ovat herkullisia, Zimbabwen rahoille olen valitettavasti allerginen. Ja jos tilaukseen ehtisi vielä lisätä pari yksityisjettiä sekä jonkun hotelliketjun, niin olisi kiva.

Ok, Euroja sitte. Teettää muutaman tunnin lisätyötä, mutta hyvään tarkoitukseen menee jos sillä saa yhdenkin naisen hiljaiseksi😁 Noi viimeset ei välttämättä onnistu, mutta käviskö 224m2:n kämppä Monacossa merinäköalalla ja laituriin Pershing 9x?

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #504 : Kesäkuu 01, 2021, 13:04:06 »
Tästä lähtien maksan seksipalveluista ainoastaan Etelä-Afrikan krugerrandeina.
Tuohivirsupersu
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa Vieras0198

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #505 : Kesäkuu 01, 2021, 13:05:46 »
^^^^Joo en näköjään osunut kun keuhkoat aika kovasti.
Näille feministeille on tyypillistä tämä "Ellet ole kaikesta samaa mieltä kanssani olet meitä vastaan"-ajattelu.
Tämän vuoksi olette ja tulette jäämään marginaaliryhmäksi, tosin äänekkääksi sellaiseksi kuten tässäkin on nähty. Minulta toki löytyy ymmärrystä koska olen hyvin huomaavainen ja kohtelias suomalainen mies joten ymmärrän paineesi kun on puutetta munasta ottamatta kantaa oletko nikkisi takana nainen vai mies ja tuskaa on pakko purkaa jollain tavoin.
Feministinen ajattelu ei ole mustavalkoista. Kyse on siitä, ettet itse tunne aatetta ja olet sen käsittänyt väärin, etkä voi myöntää asiaa. Suosittelen kouluttautumista tuon tai ylipäätään jonkun sivistävän aiheen suhteen, niin voisit tulevaisuudessa ymmärtää paremmin maailman menoa.
Oma ajattelusi taas on hyvä esimerkki ääripäästä. Sinun mielestäsi Ohisalon toiminta/puheet edustavat kaikkia feministejä.
Huomaavaiset ja kohteliaat miehet ovat yleensä myös älykkäitä ja sivistyneitä. He eivät esimerkiksi kiellä naisvihan ja epätasa-arvon olemassaoloa ja yritä typistää naisten pyrkimystä tasa-arvoon pelkäksi kyrvän puutteeksi. Sinä olet jokaisessa kommentissasi tuonut esiin sovinismisi ja yleisen ymmärtämättömyytesi. Kuten jo aiemmin todettu, niin onneksi edustat miesten vähemmistöä. On moni muukin mies sinun tapaasi varmasti puutteessa, rassukka ja yksinäinen, joka elää elämänsä netin keskustelupalstojen kautta. Suurin osa heistä ei kuitenkaan sinun laillasi katkeroidu ja ala naisvihaajaksi. Hukkaan menee aika, kun yrittää kaltaistasi apinaa kouluttaa. Taidat olla liian vanha oppimaan. Toivotan sinulle kuitenkin mielenrauhaa ja voimia. Minäpäs lähden nyt järkevämpien asioiden seuraan.

PS. Ninalle tiedoksi, etten omista tv:tä tai ole koskaan katsonut jaksoakaan jostain temppareista tai selviytyjistä. Sen sijaan seuraan uutisia ja tuosta selviytyjien jaksosta oli silloin aikanaan varmaankin viikon ajan iso haloo joka paikkassa. Tutustuin siis aiheeseen lukemalla artikkeleita ja kolumneja. Sen vuoksi valikoitui esimerkiksi😊 Hömppäohjelman jakson käyttäminen esimerkkinä ei taida viedä pohjaa tärkeältä aiheelta. Harmillista, että täällä porukka tahallaan ymmärtää väärin tai jotkin naiset luulevat olevansa "hyviä jätkiä" olemalla itsekin sovinisteja.

Poissa Kuningatar Perse

• Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #506 : Kesäkuu 01, 2021, 13:11:31 »

Sä oot helppo😁

Ok, Euroja sitte. Teettää muutaman tunnin lisätyötä, mutta hyvään tarkoitukseen menee jos sillä saa yhdenkin naisen hiljaiseksi😁 Noi viimeset ei välttämättä onnistu, mutta käviskö 224m2:n kämppä Monacossa merinäköalalla ja laituriin Pershing 9x?

Se miljoona on pääasia, ja vaikka en saisikaan ihan toivomiani kylkiäisiä, niin hyvään tarkoitukseen tämä kuitenkin menee, jos tällä töihin passituksella saisi miehen edes muutaman lisätunnin ajaksi kuriin tekemästä tyhmyyksiä :inlove:
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0240

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #507 : Kesäkuu 01, 2021, 13:12:09 »

Sä oot helppo😁

Se miljoona on pääasia, ja vaikka en saisikaan ihan toivomiani kylkiäisiä, niin hyvään tarkoitukseen tämä kuitenkin menee, jos tällä töihin passituksella saisi miehen edes muutaman lisätunnin ajaksi kuriin tekemästä tyhmyyksiä :inlove:

Eli win-win

Poissa Vieras0240

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #508 : Kesäkuu 01, 2021, 13:12:54 »
^^^^Joo en näköjään osunut kun keuhkoat aika kovasti.
Näille feministeille on tyypillistä tämä "Ellet ole kaikesta samaa mieltä kanssani olet meitä vastaan"-ajattelu.
Tämän vuoksi olette ja tulette jäämään marginaaliryhmäksi, tosin äänekkääksi sellaiseksi kuten tässäkin on nähty. Minulta toki löytyy ymmärrystä koska olen hyvin huomaavainen ja kohtelias suomalainen mies joten ymmärrän paineesi kun on puutetta munasta ottamatta kantaa oletko nikkisi takana nainen vai mies ja tuskaa on pakko purkaa jollain tavoin.
Feministinen ajattelu ei ole mustavalkoista. Kyse on siitä, ettet itse tunne aatetta ja olet sen käsittänyt väärin, etkä voi myöntää asiaa. Suosittelen kouluttautumista tuon tai ylipäätään jonkun sivistävän aiheen suhteen, niin voisit tulevaisuudessa ymmärtää paremmin maailman menoa.
Oma ajattelusi taas on hyvä esimerkki ääripäästä. Sinun mielestäsi Ohisalon toiminta/puheet edustavat kaikkia feministejä.
Huomaavaiset ja kohteliaat miehet ovat yleensä myös älykkäitä ja sivistyneitä. He eivät esimerkiksi kiellä naisvihan ja epätasa-arvon olemassaoloa ja yritä typistää naisten pyrkimystä tasa-arvoon pelkäksi kyrvän puutteeksi. Sinä olet jokaisessa kommentissasi tuonut esiin sovinismisi ja yleisen ymmärtämättömyytesi. Kuten jo aiemmin todettu, niin onneksi edustat miesten vähemmistöä. On moni muukin mies sinun tapaasi varmasti puutteessa, rassukka ja yksinäinen, joka elää elämänsä netin keskustelupalstojen kautta. Suurin osa heistä ei kuitenkaan sinun laillasi katkeroidu ja ala naisvihaajaksi. Hukkaan menee aika, kun yrittää kaltaistasi apinaa kouluttaa. Taidat olla liian vanha oppimaan. Toivotan sinulle kuitenkin mielenrauhaa ja voimia. Minäpäs lähden nyt järkevämpien asioiden seuraan.

PS. Ninalle tiedoksi, etten omista tv:tä tai ole koskaan katsonut jaksoakaan jostain temppareista tai selviytyjistä. Sen sijaan seuraan uutisia ja tuosta selviytyjien jaksosta oli silloin aikanaan varmaankin viikon ajan iso haloo joka paikkassa. Tutustuin siis aiheeseen lukemalla artikkeleita ja kolumneja. Sen vuoksi valikoitui esimerkiksi😊 Hömppäohjelman jakson käyttäminen esimerkkinä ei taida viedä pohjaa tärkeältä aiheelta. Harmillista, että täällä porukka tahallaan ymmärtää väärin tai jotkin naiset luulevat olevansa "hyviä jätkiä" olemalla itsekin sovinisteja.

Sullekii muna suuhun ja tukko rahaa kouraan niin oot tyytyväinen. Sitähän sä haluut

Poissa Kuningatar Perse

• Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #509 : Kesäkuu 01, 2021, 13:16:22 »
Sullekii muna suuhun ja tukko rahaa kouraan niin oot tyytyväinen. Sitähän sä haluut

Noh, paskanjauhanta loppu ja töihin siitä jo!
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #510 : Kesäkuu 01, 2021, 13:20:37 »
Akkaa pitää nussia, NUSSIA KUNNOLLA JA MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ! Silloin se on säyseä.

Lifti mitä vittua nyt taas.

Ukon velvoite on pitää akka tyytyväisenä.
Kyllä naida KUNNOLLA. Jos näin ei oo kohdallasi käynyt, ymmärrän kyllä että vikiset. Siis KUNNOLLA NAIDA, NUSSIA, KUNNOLLA!!!

Maailman helpoin asia - akat
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2021, 13:23:19 kirjoittanut Lifti »
KäteenHeiluttaja

Poissa Vieras0240

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #511 : Kesäkuu 01, 2021, 13:20:58 »

Kyllä kulta😔

Poissa Kuningatar Perse

• Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #512 : Kesäkuu 01, 2021, 13:24:32 »
Akkaa pitää nussia, NUSSIA KUNNOLLA JA MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ! Silloin se on säyseä.

Lifti mitä vittua nyt taas.

Ukon velvoite on pitää akka tyytyväisenä.
Kyllä naida KUNNOLLA. Jos näin ei oo kohdallasi käynyt, ymmärrän kyllä että vikiset. Siis KUNNOLLA NAIDA, NUSSIA, KUNNOLLA!!!

Liftikin lyö rahaa pöytään, niin sitten saa nussia vaikka kuinka kunnolla. Ja saa vielä kyrvän kehumiset kaupan päälle.
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #513 : Kesäkuu 01, 2021, 13:29:19 »
^ Juuri näin!

Isoin kyrpä, paras panee! Maksaa eniten!
Kyllä hurrina hyvän päälle ymmärrät. Jatkosta pois, niin kyllä kyrvän ja sperman päälle ymmärrät   :inlove:
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2021, 13:35:28 kirjoittanut Lifti »
KäteenHeiluttaja

Poissa Vieras0395

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #514 : Kesäkuu 01, 2021, 13:35:26 »
PS. Ninalle tiedoksi, etten omista tv:tä tai ole koskaan katsonut jaksoakaan jostain temppareista tai selviytyjistä.
Aika paha, köyhä feministi. Hän ei taida myydä seksipalveluita, kun huonommallakin olisi edes telkkuun varaa.

Poissa Villerius

• Sr. Member
« Vastaus #515 : Kesäkuu 01, 2021, 14:47:52 »
Paskat, mä oon eläkkeellä ja haluun syödä popcoria. Jatkakaa viihdettä.  :inlove: :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0265

• Sr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #516 : Kesäkuu 01, 2021, 14:54:23 »
Minä vain juon täällä lonkkua ja seuraan keskustelua. Carry on... Röyh!

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #517 : Kesäkuu 01, 2021, 15:09:57 »
Ei täällä ole enää mitään nähtävää. Vain voittajat jäi areenalle. Tai ainakin näin minä asian tulkitsen... ::)
Tuohivirsupersu

Poissa Villerius

• Sr. Member
« Vastaus #518 : Kesäkuu 01, 2021, 15:15:31 »
^
Pöh, ei koskaan mitään kivaa mulle.  :laught:
Taisi tulla päämaakarille väsy jo silmään.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #519 : Kesäkuu 01, 2021, 15:22:53 »
No, seuraavia kuukautisia odotellessa... ;D
Tuohivirsupersu