Sin1 No lueppas omat kirjoituksesi paskapuheet seläntakana ketjusta. Aika hyvin rovaniemiläisiä turskia sielä haukuit ja vielä lupasit omia juorujasi levitellä privana kaikille joita kiinnostaa. Ja mikä huvittavinta niin olisi edes faktoja sulla eikä omia arvailuja
Toistan itseäni:
Tarkentaisitko, kiitos. Näytä minulle se/ne kohta/t kirjoituksestani, jossa menen jonkun ihmisen kohdalla henkilökohtaisuuksiin. Mielestäni kun en mainitse ketään henkilöä nimeltä, enkä myöskään tällöin hauku ketään tiettyä ihmistä. Se kirjoitus on varoitus, että tällaista ällöttävää toimintaa on täällä pohjoisessa, eli nostan esille täällä päin Suomea tapahtuvan toiminnan.
Mutta totta kai, jos löydät kohdan tekstistäni, jossa menen henkilökohtaisuuksiin, niin kannan kyllä vastuuni sanomisistani, ja tällöin saatat olla oikeassa, että olen toiminut ikävästi jotain henkilöä/henkilöitä kohtaan ja mennyt henkilökohtaisuuksiin. Voisitko ystävällisesti näyttää sen kohdan, kiitos, niin voin puolustautua.
Toisekseen, mistä ihmeestä sinä tiedät, mitä minä tiedän ja että ovatko tietoni totta vai arvailuja? Oletko penkonut ajatuksiani?! Todella vahva tunne tulee siitä, että sinä tiedät tästä asiasta enemmänkin. Minua kyllä kiinnostaisi tietää lisää, ja epäilisin, että muitakin.