Kiitos, Kuningatar Perse ja Venla! Juuri näin.
Sanohan, Nimara, kuinka se on yleistämistä "kaikkien Rovaniemeläisasiakkaiden ylle", kun puhun ensinnäkin täällä kirjoittelevista? Läheskään kaikki rovaniemeläisasiakkaat eivät ole täällä edes rekisteröityneinä, saatikka kirjoittele, kuten ei kaikki suomalaisetkaan asiakkaat. Totta kai saat ihan rauhassa pitää oman arviosi asiasta "huuhaa-juttuina", en sitä estä, ja niin saavat kaikki muutkin tehdä, ketkä näin asiasta ajattelevat (en edelleenkään ole se ajatustensorkkija).
Jotenkin tuntuu siltä, että haluat vain tarkoituksellisesti vääristellä sanojani siihen suuntaan, kuin sinä haluat tämän asian nähdä, Nimara, ja olet ottanut sen asiaksesi ja minut silmätikuksesi jo paljon ennen tätä juorukerhokeskustelua. Tulkitsen, että jokin minussa ärsyttää sinua kovasti, tai olen ehkä sinua(kin?) loukannut jotenkin. Meidän molempien oloa saattaisi ratkaisevasti helpottaa se, jos voisit avoimesti ja rehellisesti kertoa, mistä on kyse. Ei tarvitsisi sitten piikkejä heitellä jatkuvasti minun suuntaan, ja vielä asioista, jotka eivät sinua henkilökohtaisella tasolla kosketa. Tai enhän minä tiedä, jos tämä juorukerhokeissi vaikka koskettaakin. Sitten kyllä ymmärrän paremmin tämän päälle käymisen.