Ja nyt ne palautettiin 👍Ei palautettu! Aurora on haukkunut minua mieheksi jo kolmen viestin ajan. Henkilökohtaisuuksiin meneminen on äärimmäisen loukkaavaa...mutta minkä takia mode meni tunteseen. Vuotiko tena?
Uutiset:
Ja nyt ne palautettiin 👍Ei palautettu! Aurora on haukkunut minua mieheksi jo kolmen viestin ajan. Henkilökohtaisuuksiin meneminen on äärimmäisen loukkaavaa...mutta minkä takia mode meni tunteseen. Vuotiko tena?
Luulet olevasi kova poika, mutta oikeasti olet pehmeä. Olet kuin 13-vuotias, joka ihailee Alex DeLargea, koska ei ole vielä ymmärtänyt elokuvan ideaa.En ostaisi vihervassarilta autoa, koskaan. En ostaisi kyllä mitään muutakaan.Taisi käydä tuli Jan Vapaavuoren perseen alla liian kuumaksi, kun pitää siirtää huomio satuilulla pois omasta korruptoituneesta pesästä. Ostaisiko kukaan tuolta mieheltä käytetyn auton?En ostaisi rattijuopolta autoa.
Itseasiassa Ohisalo Elokapina josta seuraa Vihreät=Elokapina.
Tämähän tuli aika hyvin esille eilisessä A-studiossa jossa se yksi elokapinan hörhö ei ymmärtänyt edes mitä häneltä kysyttiin, toisaalta vassareiden Mai Kivelän mielestä on ok toteuttaa kansalaistottelemattomuutta=tehdä rikoksia jos se ajaa vasemmistolaista ideologiaa. Muutenhan kansalaistottelemattomuus tuhoaa demokratian.
Eilisessä A-studiossa olleen elokapinan hörhön demokratia käsitys on todella vaarallinen ja verrattavissa fasistiseen aatemaailmaan.
Samalla kävi selväksi vassari Mai Kivelän suhtautuminen kansalaistottelemattomuuteen jos se ajaa omaa vasemmistolaista ideologiaa.
Kumpikaan ei osannut/ halunnut vastata toimittajan kysymykseen hyväksyisivätkö he lainvastaisen kansalaistottelemattomuus toiminnan mm. maahanmuuttoa ja ulkomaalaistaustaista jengirikollisuutta vastaan. Kuvaa hyvin vassareiden demokratiakäsitystä.
Onneksi studiossa oli myös Häkkänen joka puolusti pohjoismaista demokratiaa. " Demokratiaa ei ole marginaalivähemmistön ehdoilla toimiminen"
Hyvä lähteä liikenteeseen siitä, että demokratiakäsitys on yhdyssana, kun puhuttelee muita hörhöiksi ja yrittää olla kenties uskottava?
Anteeksi arvon ylläpito, mutta eikö joku ole mielestänne kykenevä edustamaan kansaa vaikka ei osaisikaan välttämättä täydellisesti ilmaista itseään verbaalisesti? Siis tästä ja näistä lähti koko saaga liikkeelle..
Niin, mistäköhän lähti liikenteeseen? Ei hyvä jumala
^^ Mut etkös sä just oikein näppäilystä vittuillu muille ku et muuta pystyny?
Veikkaanpa ettei kamalasti tarvi enää kirjoittaa, jota voisi osoittaa olleensa oikeassa..Kiitos vasta-argumermenteista kuitenkin! Arvostan keskustelua myös.
Veikkaanpa ettei kamalasti tarvi enää kirjoittaa, jota voisi osoittaa olleensa oikeassa..Kiitos vasta-argumermenteista kuitenkin! Arvostan keskustelua myös.
Kahdesti oon ollu väärässä tällä saitilla ja kummallakin kerralla myöntänyt sen avoimesti (itseasiassa kerran, ku toisella kerralla Pekonen todisti mun Kanariansaaret vääräks ja en osannu siihen sanoo mitään nii se voitii). Onko sulla mitään kuvitelmaa siitä, että voisit jotenkin..
Kahdesti oon ollu väärässä tällä saitilla ja kummallakin kerralla myöntänyt sen avoimesti (itseasiassa kerran, ku toisella kerralla Pekonen todisti mun Kanariansaaret vääräks ja en osannu siihen sanoo mitään nii se voitii). Onko sulla mitään kuvitelmaa siitä, että voisit jotenkin..
Täh? Kuka on Pekonen? Mistä siis kuvitelmaa? Täh? En tajua nyt lainkaan...
Täh? Kuka on Pekonen? Mistä siis kuvitelmaa? Täh? En tajua nyt lainkaan...
Niin. Asioita ei tajua jos ei tajua