Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Mistä maksat?  (Luettu 2900 kertaa)

Poissa Pioneeri

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Mistä maksat?
« : Joulukuu 12, 2024, 00:41:26 »
Tuntuu että hieronnoissa vaihtelee paljon mitä asiakas hakee. Itse haen absoluuttisen kovia eroottisia hetkiä ja rajuja pitkitettyjä orgasmeja kauniiden, yleensä melko nuorien hierojien toimesta. Ja taitoa, mukanaoloa..ja järjellistä hintaa.

Osalle taas etnisyys on tärkeää, Suomalaisuus, peppuleikit joihin itse en ole lämmennyt, dominointi jne.

Uskomaton hinta/laatusuhde on ollut kyllä ulkomaisilla nyt. Jos samaa palvelua saa Suomalaiselta, on hinta yleensä kaksinkertainen. Kokeiltu on.

Ja saa laittaa hyvistä vinkkejä jotka eivät vedota 300 euroa tunnilta.

Mikä teille on se juttu hieronnoissa?
Aina etsimässä

Poissa Hania

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä maksat?
« Vastaus #1 : Joulukuu 12, 2024, 09:57:04 »
Täällä toinen joka hakee eroottisia hetkiä, jossa orgasmi saavutetaan pitkän kaavan mukaisesti. Setti kestää vähintään tunnin ja mielellään 90 min, jossa lopussa jo kerjään tulemista. Toisinaan eturauhasen käsittely pitää sisältyä settiin, jotta orgasmista tulisi vieläkin voimakkaampi. Hierojalla tulee olla taito koskettaa ja olla läsnä.

Perusasiana voisi mainita hierontapaikan, koska se vaikuttaa tunnelmaan. Sen pitää olla siisti. Esim. hierontapöytä olohuoneessa tavaroiden sekamelskassa ei välttämättä luo kovin eroottista tunnelmaa :D. Sopiva valaistus ja taustamusiikki kuuluu myös asiaan. Toinen perusasia on suihkumahdollisuus ennen ja jälkeen hieronnan. Pelkkä pideesuihku ei valitettavasti riitä :D.

Itselle tärkeää on sitten se taitotaso, läsnäolo, kiireetön tunnelma. Öljyä ei pidä säästellä ja hierojan tulee olla täysin alasti ja käyttää omaa vartaloaan hieronnassa.

Etsin näitä hierontoja yleensä Uudenmaan alueelta ja valitettavasti hyvät ja osaavat palveluntarjoajat ovat aika vähissä. Yleensä nämä henkilöt ovat mature iässä, jotka homman osaavat hoitaa ja eivät pyydä 300 euroa tunnilta.

Mielestäni PK-seudulla olisi tilaa ja kysyntää nuoremmille osaajille, joilla hintataso olisi kohtuullinen eli nurua, eroottista tantraa ja ns. b2b hierontaa kiitos. Viivillä on homma hallussa, mutta itselle isot silarit eivät toimi.

Poissa Pioneeri

• Full Member
« Vastaus #2 : Joulukuu 12, 2024, 18:30:01 »
Täällä toinen joka hakee eroottisia hetkiä, jossa orgasmi saavutetaan pitkän kaavan mukaisesti. Setti kestää vähintään tunnin ja mielellään 90 min, jossa lopussa jo kerjään tulemista. Toisinaan eturauhasen käsittely pitää sisältyä settiin, jotta orgasmista tulisi vieläkin voimakkaampi. Hierojalla tulee olla taito koskettaa ja olla läsnä.

Perusasiana voisi mainita hierontapaikan, koska se vaikuttaa tunnelmaan. Sen pitää olla siisti. Esim. hierontapöytä olohuoneessa tavaroiden sekamelskassa ei välttämättä luo kovin eroottista tunnelmaa :D. Sopiva valaistus ja taustamusiikki kuuluu myös asiaan. Toinen perusasia on suihkumahdollisuus ennen ja jälkeen hieronnan. Pelkkä pideesuihku ei valitettavasti riitä :D.

Itselle tärkeää on sitten se taitotaso, läsnäolo, kiireetön tunnelma. Öljyä ei pidä säästellä ja hierojan tulee olla täysin alasti ja käyttää omaa vartaloaan hieronnassa.

Etsin näitä hierontoja yleensä Uudenmaan alueelta ja valitettavasti hyvät ja osaavat palveluntarjoajat ovat aika vähissä. Yleensä nämä henkilöt ovat mature iässä, jotka homman osaavat hoitaa ja eivät pyydä 300 euroa tunnilta.

Mielestäni PK-seudulla olisi tilaa ja kysyntää nuoremmille osaajille, joilla hintataso olisi kohtuullinen eli nurua, eroottista tantraa ja ns. b2b hierontaa kiitos. Viivillä on homma hallussa, mutta itselle isot silarit eivät toimi.

Tuossa oli paljon samaa mitä itse etsin . Tuo hierontapöytä pilaa itseltä fiiliksen. Kallion urheiluhirojalla onnistuin tekemään mielikuvituksella itselleni temput, ja ajattelin siellä käydessäni että "alkoi ihan yllättäen hieromaan munaa" tyyliin. Tavallaan se kiihotti. En vaan osaa yhdistää ihan kunnon reipasta hierontaa ja eroottista hierontaa samaan käyntiin.

Viivi pitää kyllä varmaan käydä...
Aina etsimässä

Poissa Pataässä

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Joulukuu 12, 2024, 19:42:23 »
Minä haen noista palveluista myös ihan rentoutumista ja jopa rauhoittumista, siis sen pitkittyvän eroottisen latauksen lisäksi. Se on välillä mukavaa olla vain objektina ja antaa toisen tehdä kaikki työt, kun yleensä sitä joutuu itse tekemään työt ja nainen on enemmän kohteena. Osaavissa käsissä olen saanut samalla myös helpotusta selkä- ja niskavaivoihin, mitkä ovat aika yleisiä näin istumatyöläiselle.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Joulukuu 14, 2024, 21:37:26 »
Olen itse laajentamassa palveluvalikoimaa myös eroottiseen hierontaan ja olisikin kiva kuulla juuri tällä "mistä maksat" -näkökulmalla lisää aiheesta. En ole koulutettu hieroja joten hieronta on enemmän hellän voimakasta hyväilevää kosketusta kuin ehkä varsinaista hierontaa.

Tunnelmavalaistus -check
Rentouttava musiikki -check
Suihku -check
Hoito sängyllä -check
Mahdollisuus seksikkäisiin alusvaatteisiin tai alastomuuteen toiveiden mukaan -check.

Mitä muuta?
Espoossa tavallisesti. Helsinki 27.-28.12.

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : Joulukuu 14, 2024, 21:39:29 »
^ Mama nuudelia, mielellään kanan makuista.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Joulukuu 14, 2024, 22:03:52 »
^ Mama nuudelia, mielellään kanan makuista.

Hmm. Mama olis kyllä ihan pätevä nimitys minusta varmaankin, mutta eikös Nuudeli oo ihan eri henkilö...  ;)

Poissa DeiDei

• Full Member
« Vastaus #7 : Joulukuu 14, 2024, 22:42:15 »
^ Juu, ennenhän näitä palveluita tarvitsevia tavattiin kutsua pokiksi, turskiksi tai ihan oikeutetusti vähämielisiksi peräkammarin pojiksi,  ;D

Mutta nuudeli on ihan kelpo nimi näin vuonna 2024.  ;D

Poissa palvelunostaja

• Full Member
« Vastaus #8 : Joulukuu 14, 2024, 23:06:17 »
No siis se oleellisin, eli eroottisen kokemuksen rakentaminen hiljalleen pala palalta, välillä kierroksia lisäten ja vähentäen, pitäen miestä hieman nälässä koko ajan.

Ja sen lopetuksen pitää onnistua. Seksissä on ihan ok panna pari tuntia tulematta, hitto joitain tyttöjä panisi vaikka kulli puudutettuna ihan vaan nähdäkseen ne reaktiot. Mutta jos olen vain passiivisena ja härnättävänä, niin se ei ole ok että lopuksi hieroja vilkuilee kireänä kelloa ja raivorunkkaa kunnes asiakas pyytää keskeyttämään. Pitää oikeasti olla korkea onnistumisprosentti, ja löytyä kikkoja ja ammattitaitoa että ne epäonnistumisetkaan ei varmasti jää hierojasta kiinni.

Reeniapua toki tarjolla 8)

Poissa Vanhaholvikirkko

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Joulukuu 15, 2024, 12:24:26 »
Olen itse laajentamassa palveluvalikoimaa myös eroottiseen hierontaan ja olisikin kiva kuulla juuri tällä "mistä maksat" -näkökulmalla lisää aiheesta. En ole koulutettu hieroja joten hieronta on enemmän hellän voimakasta hyväilevää kosketusta kuin ehkä varsinaista hierontaa.

Tunnelmavalaistus -check
Rentouttava musiikki -check
Suihku -check
Hoito sängyllä -check
Mahdollisuus seksikkäisiin alusvaatteisiin tai alastomuuteen toiveiden mukaan -check.

Mitä muuta?
Hanki suosiolla hierontapöytä. Hyvässä hierontasalongissa voi olla molemmat, mutta paremmin hieronta onnistuu pöydällä kuin sängyllä. Tärkein on silti se tapa hieroa ja koskettaa asiakasta. Mitä se sitten käytännössä on, sitä en osaa tässä nyt sinulle valitettavasti avata. Älä ainakaan lankea siihen mitä monet huonot hierojat tekevät. Läträävät hierontaöljyllä kuvitellen että lisäöljy piilottaisi puutteet hieronnassa.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #10 : Joulukuu 15, 2024, 12:32:08 »
No siis se oleellisin, eli eroottisen kokemuksen rakentaminen hiljalleen pala palalta, välillä kierroksia lisäten ja vähentäen, pitäen miestä hieman nälässä koko ajan.

Ja sen lopetuksen pitää onnistua. Seksissä on ihan ok panna pari tuntia tulematta, hitto joitain tyttöjä panisi vaikka kulli puudutettuna ihan vaan nähdäkseen ne reaktiot. Mutta jos olen vain passiivisena ja härnättävänä, niin se ei ole ok että lopuksi hieroja vilkuilee kireänä kelloa ja raivorunkkaa kunnes asiakas pyytää keskeyttämään. Pitää oikeasti olla korkea onnistumisprosentti, ja löytyä kikkoja ja ammattitaitoa että ne epäonnistumisetkaan ei varmasti jää hierojasta kiinni.

Reeniapua toki tarjolla 8)

Ei kai hieronnassakaan voi kellekään takuuvarmaa laukeamista taata 😳
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa palvelunostaja

• Full Member
« Vastaus #11 : Joulukuu 15, 2024, 13:15:49 »
^ No toi saman kappaleen viimeinen lause.

Asiakkaita on erilaisia ja mä olen vain yksi. Yhtään itsensä kanssa sinut oleva asiakas kyllä tietää milloin mitään ei ollut tehtävissä. Jos jollain ei seiso lainkaan niin paha siinä kai on orkkuja taikoa. Loppufiiliksiin vaikuttaa silloinkin vahvasti mitä siinä viimeisten toiminnallisten minuuttien aikana tapahtui.

Mun ongelmat on joko liian aikainen tuleminen tai sitten stondis tökkii reikiä kattoon mutten meinaa millään tulla. Tästä oikeasti hyvät onnistuu yleensä hoitamaan homman vaikka olisin itse jo luovuttanut. Hyviltä ainakin yrittää pelata sillä että on fyysisesti läsnä oleva seksikäs nainen. Huonot runkkaa vaan raivokkaammin, tai näyttää turhautumisen ja ajasta stressaantumisen, joka muuten tarttuu hyvin äkkiä. Väliin mahtuu kaikenlaista, joita kyllä kiittää kohteliaasti, mutta ei synny tarvetta tulla uudestaan.

Poissa Taitaka

• Full Member
« Vastaus #12 : Joulukuu 16, 2024, 12:37:27 »
Hyviä pointteja yllä. Itse petyn hieronnassa mikäli yhden tunnin kestävässä hieronnassa silitellään selkäpuolta 50min ja kun pyydetään kääntymään, niin vatkataan heti pussit tyhjiksi. Tällä tavalla kävi juuri viime viikolla ja lievästi petyin, vaikka kaikki muut tapaamiseen liittyvät asiat olikin kunnossa. Odotan että hieronta on ennen kaikkea koko kehon kattava hemmottelu.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : Joulukuu 16, 2024, 13:35:18 »
Hyviä pointteja yllä. Itse petyn hieronnassa mikäli yhden tunnin kestävässä hieronnassa silitellään selkäpuolta 50min ja kun pyydetään kääntymään, niin vatkataan heti pussit tyhjiksi. Tällä tavalla kävi juuri viime viikolla ja lievästi petyin, vaikka kaikki muut tapaamiseen liittyvät asiat olikin kunnossa. Odotan että hieronta on ennen kaikkea koko kehon kattava hemmottelu.

Asiakas määrää mistä hierotaan. Etureidet ja keskivartalo edestä, siinä hierojalle puuhaa. Selkähieronnan hoidan hierojalla mikäli tarvetta.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Samisami85

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Joulukuu 16, 2024, 14:22:49 »
Minulle ainakin tärkeintä tällaisessa hieronnassa on huoneen tunnelma, valaistus ja se että hieroja on hommassa mukana eikä vain silittele mekaanisesti. Lisäksi haluaisin että tunnin hieronnan aikana härnättäisiin jatkuvasti niin että kiihottuminen ei ole vain viimeisen 10 minuutin juttu. Huipun reunalle saa viedä monesti ennen loppuhuipennusta.

Onko Suomessa missään tarjolla milking table hierontaa? Pari kertaa kokenut tämän ulkomailla ja on kyllä hyvä setti.

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #15 : Joulukuu 16, 2024, 14:38:35 »
Mutta jos olen vain passiivisena ja härnättävänä, niin se ei ole ok että lopuksi hieroja vilkuilee kireänä kelloa ja raivorunkkaa kunnes asiakas pyytää keskeyttämään. Pitää oikeasti olla korkea onnistumisprosentti, ja löytyä kikkoja ja ammattitaitoa että ne epäonnistumisetkaan ei varmasti jää hierojasta kiinni.

Ei tietenkään, mutta kun ammattitaitoa on systemaattisesti kokemuksen kautta kehitetty (se muuten ei kehity pelkän kokemuksen kautta itsestään), onnistumisprosentti on kuitenkin korkea kuten palvelunostaja kirjoitti. Osaavalla ammattilaisella työkalupakista löytyy keinoja lähes joka tapaukseen niin, että onnistumisprosentti huitelee yli 95%:n, vaikka 100%:n takuuta ei voikaan antaa.

Toisaalta kyllä asiakaskin osaavan pt:n tunnistaa ja jos pt:n ammattitaito on kohdallaan ja kikkavarastossa löytyy, niin niissä harvoissa tapauksissa kun ei silti mene maaliin, asiakas harvoin on pettynyt palveluntarjoajaan. Kyllä asiakaskin silloin tietää, että nyt ei jäänyt pt:n osaamisesta kiinni.

MariaEnkeli kyllä lukeutuu tähän osaavien joukkoon, jolla onnistusmisprosentti on korkealla  :headbang:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #16 : Joulukuu 16, 2024, 14:53:13 »
Tosi mukavia vastauksia kaikilta, kiitän! Kyllä mä itse ainakin haluaisin tota tuntia lähteä toteuttamaan niin, että se on koko vartalon käsittelyä molemmilta puolilta ja enemmän tai vähemmän jatkuvaa/toistuvaa härnäämistä alusta loppuun. Itselläni painotus enemmän kosketuksessa, b2b, kiusoittelussa eikä niinkään ihan klassisessa hieronnassa. Jotenkin uskon että mun luokse tultaisi sellaista hellän voimakasta kosketusta, tunnelmaa ja kiusoittelua (loppuhuipennusta unohtamatta) varten ja varsinaiset lihasjumit hoidetaan sitten kunnon hierojan pöydällä.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #17 : Joulukuu 16, 2024, 19:09:51 »
Mutta jos olen vain passiivisena ja härnättävänä, niin se ei ole ok että lopuksi hieroja vilkuilee kireänä kelloa ja raivorunkkaa kunnes asiakas pyytää keskeyttämään. Pitää oikeasti olla korkea onnistumisprosentti, ja löytyä kikkoja ja ammattitaitoa että ne epäonnistumisetkaan ei varmasti jää hierojasta kiinni.

Ei tietenkään, mutta kun ammattitaitoa on systemaattisesti kokemuksen kautta kehitetty (se muuten ei kehity pelkän kokemuksen kautta itsestään), onnistumisprosentti on kuitenkin korkea kuten palvelunostaja kirjoitti. Osaavalla ammattilaisella työkalupakista löytyy keinoja lähes joka tapaukseen niin, että onnistumisprosentti huitelee yli 95%:n, vaikka 100%:n takuuta ei voikaan antaa.

Toisaalta kyllä asiakaskin osaavan pt:n tunnistaa ja jos pt:n ammattitaito on kohdallaan ja kikkavarastossa löytyy, niin niissä harvoissa tapauksissa kun ei silti mene maaliin, asiakas harvoin on pettynyt palveluntarjoajaan. Kyllä asiakaskin silloin tietää, että nyt ei jäänyt pt:n osaamisesta kiinni.

MariaEnkeli kyllä lukeutuu tähän osaavien joukkoon, jolla onnistusmisprosentti on korkealla  :headbang:

Sen minkä taidoissa häviää niin hyvillä jutuilla korvaa! 😁 :kiss: Ja kiitos ❤️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.