Onko Freiasta tietoa; onko tauolla ja palaa vaiko kokonaan lopettanut? Mielestäni kalun kiusaajapk-seudulla. Ariinan luona kävin pettymässä.
Uutiset:
Ei ole aina helppoa tämä turskan elämä 😀 Yritin tänään klo 14.30 varata hieronta-aikaa illaksi klo 19.30 täällä kehutulle hierojalle. Halusi vahvistuksen tuntia ennen sovittua aikaa. Olin hankalasti kiinni sellaisessa paikassa etten päässyt luurille kuin vasta 18.40 jolloin oli tullut ilmoitus että aika on peruttu. Kohteliaasti ilmoitin että tavataan toisella kerralla ja sain ystävällisen viestin myös takaisin. Jäi harmittamaan että klo 14.30 ei voi varata illalle aikaa ilman tällaisia vahvistuksia. Jäi kuitenkin hyvä fiilis sillä viesteily oli koko ajan ystävällistä.
Uutta matoa koukkuun ja st auki. Sieltä yllättävän paljon kehuja/vihreää valoa saanut hieroja jolle laitan tiedustelua hinnoista. Hinnat tulee mutta hieroja poistaa Whatsapp viestit heti pois. Kyselen hintoja uudestaan kohteliain pyynnöin ja saan ne jälleen. Totean että hinnat ovat yli 50% korkeammat kuin alkuperäisen hierojan, ja ovat siis mielestäni ylihintaisia siihen nähden että kyseisestä hierojasta on täällä yksi ainoa arvostelu. Kysyn vielä varmuuden vuoksi että mitä tämä hinta sisältää (jos vaikka samalla hinnalla saisi suuhoidon tms ekstraa). Lyhyt vastaus kertoo että käsihoito kuuluu hintaan. Kohteliaasti kerron että hinta on minulle liian kallis joten väliin. Takaisin tulee vihainen viesti jossa valitetaan että olen vienyt hänen aikaa ja pääsen/joudun estoon🤣
Tässä kaksi hyvin erilaista tapaa kommunikoida asiakkaiden kanssa. Ensimmäinen case jäi harmittamaan mutta menen varmasti hierojalle vielä lähiaikoina sillä hieroja hoiti homman tyylillä. Toisen casen hieroja on ilmeisesti todennut että vittuile on välittämistä ja saa bisnekset rullaamaan omalla metodillaan. Jokainen tyylillään mutta mun tyyli on näköjään tänään fleshlight kotosalla 😀
Lennu52, onko kokemuksia? Olisi tänään tarkoitus mennä.