Naapurissa ilmoittelee thaikku nimimerkillä Wanthai 888. Näyttää kuvissa upealta. Onko muilla kokemuksia tästä?
Uutiset:
Kävin pitkästä pitkästä aikaa pirtsakalla ohi mennen hieronnassa. Otetaan ensin miinukset:
-ikä ei ilmoituksessa pidä kyllä ollenkaan paikkaansa
-peseytymismahdollisuudet rajalliset
Posit:
-ei kiireen tuntua
-tissit upeat
-öljyssä ei säästellä
-enemmän kuin hyvin läsnä
Suosittelen
Kävin ekaa kertaa, eikä tarvitse katua. Ikää en pidä miinuksena, oikein mukava nainen. Posit tuosta lainauksesta pitää paikkansa. Ei ollenkaan sellaista kiirettä kuin monesti. Makoili vieressä onnellisen lopun siivoilun jälkeenkin vatsan seutuani hyväillen. Menen varmasti uudellenkin.
Tarkennan sen verran, että ikä ei ole itsellekään miinus, mutta jos sen kohtalaisen räikesti ilmoittaa alakanttiin, niin se on jollain tasolla asiakkaan aliarvioimista
Kävin pitkästä pitkästä aikaa pirtsakalla ohi mennen hieronnassa. Otetaan ensin miinukset:
-ikä ei ilmoituksessa pidä kyllä ollenkaan paikkaansa
-peseytymismahdollisuudet rajalliset
Posit:
-ei kiireen tuntua
-tissit upeat
-öljyssä ei säästellä
-enemmän kuin hyvin läsnä
Suosittelen
Kävin ekaa kertaa, eikä tarvitse katua. Ikää en pidä miinuksena, oikein mukava nainen. Posit tuosta lainauksesta pitää paikkansa. Ei ollenkaan sellaista kiirettä kuin monesti. Makoili vieressä onnellisen lopun siivoilun jälkeenkin vatsan seutuani hyväillen. Menen varmasti uudellenkin.
Tarkennan sen verran, että ikä ei ole itsellekään miinus, mutta jos sen kohtalaisen räikesti ilmoittaa alakanttiin, niin se on jollain tasolla asiakkaan aliarvioimista
No kuinka räikeästi se sitten menee alakanttiin? Uskaltautuuko sinne ollenkaan.
Onko vastaavasti tuosta 'Seksikäs Mari' tai 'Vitami' merkillä naapurissa ilmoittelevasta kellään kokemuksia? Kuvissa ainakin melkosen kuuma pakkaus, onko omat kuvat? Millaista palvelutarjontaa oli ja mua kiinnostaa myös osaako hieroa oikeasti.
Hitto kun jostain bongaisi thaikun joka olisi hyvä hieromaan mutta saisi vielä owon päälle pelkän käsihoidon sijaan, ei ole vaan vastaan tullut.
Millainen meininki Pirtsakalla on näinä päivinä?? En oo käyny vuoteen-kahteen tms, oikein mukava aikuinen nainen ja upea vartalo ja oikein kattava kokovartalohieronta palvelu ainakin aiemmin oli mutta onko muuttunut tai tullut lisäpalveluja?
Tuli käytyä tänään katsastamassa Valkeakosken Thai-hieromo. Paikka oli helposti autolla saavutettava, parkkipaikat löytyi aivan vierestä. Liiketila löytyy jonkun vanhaa omakotitaloa muistuttavasta rakennuksesta. Paikalla oli ilmeisesti ”omistaja” joka oli erittäin hyvä runkoinen ja kaunis, toisinkuin hyvin usein näissä hieromoissa. Olen aikaisemmin ottanut aina pelkästään käsihoitelua, jostain syystä tämä on minulle se mikä kiinnostaa näissä paikoissa ja sellaisen tilasin nyttenkin. Hieroja jopa esitteli omat rintansa ennen maksua keskustellessamme mitä haluan. Tarjosi useaan kertaan ihan suoraa toimintaa johon sitten innostuin ja päätin muuttaa normaalia toimintatapaani. Tämän jälkeen kuitenkin tapahtui erikoista sillä housut riisuessani minulle ilmoitettiin ettei seksi onnistukaan ison koon vuoksi. Hämmennyin hieman sillä olen kyllä usein kuullut kehuja, mutta lähinnä kuitannut ne kohteliaisuuksina, mutta tälle kertaa tosiaan jouduttiin palaamaan käsihommiin. Kaikesta huolimatta positiivinen kokemus josta sai poistua itsetunto korkealla.Millainen hintataso?
Tuli tavattua Tampereella vieraileva tähti Embuskah (naapurista löytyy).