Aloitan itse. Tampereella ei ole monessakaan (thai) hierontapaikassa käytyä mutta muualla maailmassa vähän useammassa. Kahdesta paikkaa kokemuksia:
Naapurisaitilla löytyvä mainos, osoite S.kadulla. Täällä tulee käytyä usein ... paikan tietääkseni omistaa siellä about aina paikalla oleva n. 30-40v (hankala arvioida noista) aika kivassa kunnossa oleva thailady jolla on siistit silikonit. Paikalla on usein myös joku todella nuori tai vastaavasti todella vanha operoija toisessa huoneessa, mutta kysyn aina onko tämä primaarimuikki paikalla/vapaana, jos ei niin menen pois. Mimmi osaa todellakin hieroa oikeasti ja hyvin, 50 eurolla möykytetään tunti kuin pihvilihaa ja jaloista lähtien käsitellään niin että jälkeenpäin tuntuu kuin kävelisi pumpulipellolla. Hinta 50e/tunti ja sen jälkeen kysytään perinteisti että mitä muuta. 40 eurolla on saanut hyvän käsihoidon jossa mimmi alasti ja kädellä saa vaeltaa, 70€ olisi saanut bodyhierontaa, suihin (kumilla) satasella ja pano (ofc kumilla) 150€, mutta näitä lisäpalveluja en ole nauttinut, olen aina ottanut 90€ kokonaispaketin happykäsiendillä. Bonusta ettei tässä paikassa tarvitse lojua lattialla vaan on ihan oikean korkuiset leveät vuoteet jäykällä thaityypillisellä patjalla. Ei hitot, pitäskähän siellä tänään poiketa ..
Yaya hieronta I.kadulla. Tässä paikassa olen koittanut kaksi kertaa käydä ja kolmatta en mene. Sama mimmi paikalla joka naapurisaitin kuvissakin. Ensimmäinen kerta oli kesällä, mimmi sanoi että liian kuuma ei jaksa hieroa (vaikka ilmalämpöpumppu oli about täysillä ja siellä olisi todennäköisesti palellut) ja toisella kertaa syksymmällä sama eukko totesi että "olet liian iso ei jaksa hieroa" .. ok olen hieman päälle 2 metrinen hieman vanttera, mutten mikään nimimerkkini mukainen megapainija sentään
Thaikku on kyllä nätti mutta palvelu on niin valikoivaa etten kehu tätä paikkaa kellekään.
Toki näissä paikoissa eukot kiertää mutta ainakin nämä pari mestaa tuntuu olevan staattisella rouvituksella.
Onko kukaan Tre toveri löytänyt paikkaa missä saa hyvän hieronnan ja suuhoidon kohtuuhintaan ja mieluiten owona - Tämä on harvinaista thaiden keskuudessa mutta entä jos jossain .. ? Oikea hieronta + b2b + owo siihen niin ei vituttaisi ainakaan viikkoon
Kumi on semmonen että se letkauttaa mun herkän lerssin, en ole montaa rakkauden ammattilaista vielä tavannut joka saisi pystyssä pysymään hupun puristuksessa. Ainostaan niiden kanssa onnistuu joista nk "oikeasti välittää" ts real gfe tapaukset. Eipä tule siksi hupakoissa juurikaan itse seksiä harrastettua, vain näitä masaaaz palvelua onnellisilla lopuilla, ellei satu sitten tosiaankin timantti kohdalle jonka säteilyllä töpöttäisi vaikka muoviämpäri päällä. Lily oli tästä täydellinen esimerkki.
Enkä rajoita nyt Thaikkuihin tätä ketjua vaan ihan kaikkien kansallisuuksien tarjonta. Tsekittärissäkin on joskus harvoin tosi hyviä oikeita hierojia joilta saa sitten myös nämä muut bonus palvelut, esim vanhan saitin ilmoituksissa oli Issabella joka oli tässä aivan ***** mutta en ole löytänyt hänen ilmoituksiaan enää mistään :/