Jottei liikaa innostuisi niin pakko tarkistaa onko toi todella noilla normitaksoilla real-gfe eli dfk+owo aidosti toteutuu ja kuuluu hintaan?
Helpotetaanpa veljien päätöksentekoa hieman:
Johannasin ja Christinen jälkeen olen jäänyt kaipaamaan sitä paljon mainostettua real GFE:tä eli kunnollista illuusiota siitä, että molemmat oikeasti halutaan olla siinä tilanteessa ja sitä heittäytymistä, joka markkinassa on kuitenkin aika harvinaista. Amandan kanssa pääsee tälle tasolle. Kielisuudelmat tulevat täysillä, kikkeliä imetään kuin siitä saisi happea ja seksissä on välillä vaikea sanoa kenen hiki siinä nyt oikein lentää ja kuka vie ketäkin.
Amanda on uljas, kaunis ja itsevarma. Osaa tarvittaessa ohjatakin, jos tuntuu, että kumppani kiiman sokaisemana yrittää nuolla orgasmia ovenkahvalle. Jos et pane tätä, tämä panee sinua. Huutaa korvaasi "Si! Si!", kun osut kohdilleen. Nuolee pillumehut parransängestäsi. Pyytää nousemaan hajareisin naamalleen ja käskee panemaan suuhunsa. "Mhglgl! Mhglgl!" eli "Si! Si", kun tulisella latinotammalla on suomalainen chorizo nielussaan. Koirahommissa pyytää vetämään käsistään ja tamppaamaan tosissaan.
Ratsastaa Ikean mööpeleistä mutterit löysälle. Panee ja suutelee. Suutelee ja panee. Ja kun kello sanoo hep, lisämaksusta kirnuaa suullaan siemenet irti miehestä.
Päälle hieronnat ja hipsuttelut, ja ukko harmaaseen Helsinkiin.
Tuollaista eilen. Antoi taas sellaiset sävärit, että olen runkkaillut jo kolmesti ja vielä tekee mieli.
Mulla on aktiiviharrastamista kohta dekadi alla ja palttiarallaa 150 neidosta muistoja. Amanda menee heittämällä tuon joukon kärkikahinoihin. Asenne on kertakaikkiaan huikea ja vaikka onkin vähän varttuneempi nainen, on edelleen mykistävän näyttävä olento. Runkkaa pohjille, jos meinaat kestää edes makkariin saakka.
Sää oli jotain. En muista. Tekee mieli pillua.