Jokos joku on käynyt kokeilemassa kyseisen naisen, en itse ainakaan ole vielä saanut mitään vastausta kun kyselin.
Uutiset:
kyllä minulle vastaili pari pvää sitten , että aikoja olisi ollut eiliselle ja toissapäivälle, vastaus sisälsi vaan juuri niin pitkän ei listan suuteluista, cimeistä, anaalista yms. ettei jatkoon ja hinta 3nneksi korkein ei edes jaettu sija mitä on tarjottu satojen joukosta!
Joo, heinäkuulle aikoja, ei suutelua.
Kiitos, mutta ei kiitos. Seuraava.
Jotta nyt ei synny väärää kuvaa niin listalla oli ihan järkeviä ja kohtuullisia ehtoja. Mulle ainoa ongelma oli tuo suutelukielto.
no onhan se nätti mutta hinnat ovat törkeän korkeat siihen nähden, mitä on tarjolla, mutta uskon myös, että kysyntää on, tosin itse en maksa liki tyhjästä noin paljon, ja joo tiedän, että rahamiehet voivat sen tehdä, mutta Tampere on täynnä halvempia ja kirkkaampiakin helmiä, joiden kanssa homma sujuu esim, sokeriblondi, Maria Länsi Tre, Tuhmamyy, Cleo ja Miuke
no onhan se nätti mutta hinnat ovat törkeän korkeat siihen nähden, mitä on tarjolla, mutta uskon myös, että kysyntää on, tosin itse en maksa liki tyhjästä noin paljon, ja joo tiedän, että rahamiehet voivat sen tehdä, mutta Tampere on täynnä halvempia ja kirkkaampiakin helmiä, joiden kanssa homma sujuu esim, sokeriblondi, Maria Länsi Tre, Tuhmamyy, Cleo ja Miuke
Paljon veloittaa?
Varmaan kaikki sukulaiset nai tota paljallaNyt on aika väsyny, eiköhän siinä videossa ole oma mies tai muu luotettava tuttu joka on sitten käynyt ihan testeissäkin
Kun vetelee videoissa paljalla