Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Angel  (Luettu 2366 kertaa)

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 324
  • * Kelpo kaveri
Angel
« : Kesäkuu 06, 2024, 17:45:01 »
Tuli käytyä kyseisien leidin luona Rautatieaseman kupeessa hienossa talossa. Suihku ja phdas pyyhe tarjolla.
Kauhes treenaava nainen vastassa isoine rintoine ja vahvalla kauniilla vartalolla vastassa.
Lahja vaihtoi omistajaa ja sit pikasuihkuun. Ja loppu sujui tosi hyvin asentoja vaihdelleen kunnes kuti lähti huppuun. Vahva suositus. tämä ei ole mainos.
parkkipaikkakin löytyi vierestä. Olkaahan kilttejä ja huomaavaisia.
Ilmoitus r puolella.

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 492
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Angel
« Vastaus #1 : Kesäkuu 06, 2024, 18:14:23 »
Oliko eka käynti Enkelin hoidossa? Vieläkö pyyhkii juuri pestyn kikkelin ennen kumin paikalleen asettamista?

Poissa Petex78

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel
« Vastaus #2 : Kesäkuu 08, 2024, 12:45:08 »
Oliko eka käynti Enkelin hoidossa? Vieläkö pyyhkii juuri pestyn kikkelin ennen kumin paikalleen asettamista?

Itsellä ollut ajatuksena käydä testaamassa tämä PT. Mikä juttu tää pyyhkiminen ? Toisaalta tietty hyvä jos hygieniasta tarkka.. :headphones:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9168
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Angel
« Vastaus #3 : Kesäkuu 08, 2024, 14:01:00 »
Oliko eka käynti Enkelin hoidossa? Vieläkö pyyhkii juuri pestyn kikkelin ennen kumin paikalleen asettamista?
Ei kai tämä nyt mikään ongelma voi olla. " Nainen räplää mun kullia  :laught: " Kristallipallosta kun on vaikea ennustaa kuka osaa ja kuka ei osaa pestä pelivälinettään. Naisten juttuja kuunnellessa ja lukiessa se ei ole harvinaista että sissijuustokullia tarjoillaan heti suihkun jälkeen.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 781
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Angel
« Vastaus #4 : Kesäkuu 08, 2024, 15:32:41 »
^ Olen kuullut karmeita kertomuksia siitä, kuinka setä käy hupakolla suihkussa ja edelleen karmea hienhaju ja sissijuustot tallessa.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 441
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel
« Vastaus #5 : Kesäkuu 08, 2024, 15:47:34 »
Oliko eka käynti Enkelin hoidossa? Vieläkö pyyhkii juuri pestyn kikkelin ennen kumin paikalleen asettamista?

Pyyhkii vain likaisilta  ;D

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 492
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Angel
« Vastaus #6 : Kesäkuu 08, 2024, 18:34:57 »
Tää nyt oli vähän niinkuin vitsi.. tästä hygieniainnosta on käyty lukemattomat keskustelut.. ja kaikesta muustakin tähän neitoon liittyvästä. Kaikenlaista draamaakin on ilmentynyt.. ;)

Ei se huono ole, pirun nätti ja supliikki ja tietynlaista glamouriakin löytyy mutta en ole silti katsonut tarpeelliseksi toistaiseksi tehdä uusintavisiittiä. Ehkä joskus vielä, kuka tietää.. pari kertaa harkinnut jo.. ;D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2024, 18:36:59 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa Halfdyson

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel
« Vastaus #7 : Kesäkuu 08, 2024, 22:43:57 »
Joo,on ihan hyvä kassien tyhjennykseen jos on hyvällä tuulella,huonona päivänä ihan paska. Ja ei todellakaan kannata "lainata",maksaa etukäteen mitään. Tulee luottotappio,maksu vaan just ennen suoritusta. Ei kannata luottaa vaik aluksi saat kaiken takas palveluna tai rahana. Ellet tunne itseäsi niin hyväksi ystäväksi kuin minä 😉

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 180
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Angel
« Vastaus #8 : Kesäkuu 09, 2024, 18:18:04 »
Niin, joskushan ne hupakot pyyhkii jollain miedolla desinfiointiaineella hepin, vaikka just oot suihkusta tullut. Kai noilla joillain on sitten suihkun jälkeenkin ollut pyyhittävää.

Ei sitä heppiä kyllä kovin vaikeaa itse ole suihkussa pestä. Esinahka taakse (ympärileikkaamaton) ja miedolla pesuaineella hellästi hangaten sienenpää puhtaaksi.

Ite käytän tätä metodia hupakoissa hupakottomaan esileikkiin yksin siellä suihkussa. Ajatus hupakossa, joka samaan aikaan usein vetelee minun toivomiani stay-up`eja jalkaan makkarin puolella, räplään hepin pään saippuan kanssa puhtaaksi ja samalla kovaksi, ja tytön ei sitten paljon tartte löysää matoa imeskellä. Ja usein he tokaisevatkin "Oh, you are horny already".


Poissa Herra 47

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel
« Vastaus #9 : Kesäkuu 09, 2024, 18:59:47 »
Mun hepin se pesee painepesurilla ja hinkkaa tatin vielä teräsharjalla. Kyllä tulee puhdasta ja nalli palaa.