Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tallinnan Dominat  (Luettu 2676 kertaa)

Poissa Hottis69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Tallinnan Dominat
« : Kesäkuu 06, 2024, 18:56:53 »
Onko kenelläkään suositella hyviä dominoita, jotka toimivat Tallinnassa?

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tallinnan Dominat
« Vastaus #1 : Maaliskuu 09, 2025, 01:26:08 »
Thalia hellfire aka sonatalicious!  Tallinnassa dungeoni. Suosittelen lämpimästi.

Sessiot englanniksi.
💌 12-13.4 Turku, Mmeoww & Emilia

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : Maaliskuu 09, 2025, 01:48:14 »
Eikai sitä Tallinnaan asti tarvitse lähteä dominoitavaksi, sillä Helsingissä parkkipaikkoja (niitä varattujakin) dominoivat lähinnä virolaiset.

Paikalla MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Maaliskuu 09, 2025, 07:59:05 »
Thalia hellfire aka sonatalicious!  Tallinnassa dungeoni. Suosittelen lämpimästi.

Sessiot englanniksi.

Helsingistä löytyy parempaa laatua halvemmalla hinnalla.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Maaliskuu 09, 2025, 11:13:58 »

Sessiot englanniksi.

En yleistäisi. Lisäksi kemiakysymys ja se, että millaisiin sessioihin on erikoistunut.
💌 12-13.4 Turku, Mmeoww & Emilia

Paikalla MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Maaliskuu 09, 2025, 12:51:55 »

Sessiot englanniksi.

En yleistäisi. Lisäksi kemiakysymys ja se, että millaisiin sessioihin on erikoistunut.

Olen tässä vuoden sisällä käynyt kuudella eri dominalla. Waxplayn sain saladuolta Waltasalilla.
Thalia on Tallinnassa noin kaksi viikkoa per kuukausi. Kultuksen perustaja Alina asuu Tallinnassa ja on "naapurini".  Hän tosin on nyt keskittynyt shibariin ja on löytänyt nuoren muusan, Elsan, joten Alina on vähentänyt dominahommia. Sisustusarkkitehdilla riittää myös muita töitä.
Alinaan voi tutustua esimerkiksi linkin videossa. https://jupiter.err.ee/1609591275/eesti-lood

Kun on kirjoittanut näistä asioista parikymmentä vuotta, olen Kontulan väitöskirjan (2008) Sigma, niin minulla on aika hyvä käsitys mitä on tarjolla hyvällä hinta-laatusuhteella. Tämä ei edes edellytä sitä, että olen tavannut seksiyrittäjän. Joskus riittää, että katsoo hintakirjasta mitä pyydetään ja mitä on tarjolla.

Vaikka Villi-Iraa on haukuttu, niin Kartano laitteineen on ainoa paikka, jossa jo pelkät leikkivälineet saavat aikaan vau-tunteen. Tosin leluja pitää osata myös käyttää, kylmiltään Kartanosta ei saa kaikkea irti.