Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE Tatiana Sweete  (Luettu 1257 kertaa)

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
RE Tatiana Sweete
« : Kesäkuu 07, 2024, 12:22:59 »
Mikähän kumman logiikka on joillain PT:llä ettei ne voi laittaa tohon ilmoonsa edes kaupunkia, missä vastaanotto on. Tatiana Sweetelläkin näkyy nyt, että: Espoo, Helsinki, Vantaa. Ja muillakin RE sivuilla samanlainen sijaintitieto.

Eikä itse tekstistäkään selviä tarkempi paikka. Itse en missään nimessä ajele Hesan keskustaan arkipäivänä päiväsaikaan pillun perässä ruuhkien läpi ja parkkipaikkaongelman vuoksi.

Ja tarkempaa sijaintia kysellen saattaa joutua vastausta odottamaan tuntikaupalla, ja siihen tää ruokatunti on liian lyhyt.

Luulis, että tällainen kysely kuormittaa tytönkin viestittelyä turhaan, ja laittais mielellään siksi edes kaupungin, missä on.

RE Sophia New`llä sama homma, kaikki kolme kaupunkia. Mä pidän kummallisena tätä, vai onko jokin logiikka tässä.

Poissa Vwealthy

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Tatiana Sweete
« Vastaus #1 : Kesäkuu 07, 2024, 12:25:41 »
eiköhän se "logiikka" tossa ole se, että parittaja ei tiedä Suomesta kaupunkeja/paikkoja tarpeeksi hyvin.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 441
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Tatiana Sweete
« Vastaus #2 : Kesäkuu 07, 2024, 12:39:22 »
Ei tälle alalle fiksuimmat ajaudu myymään.

Poissa Jorma ja Pallit

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Tatiana Sweete
« Vastaus #3 : Kesäkuu 07, 2024, 13:38:47 »
Näkyvyys. Moni suodattaa ilmoituksia ja hakee vain yhdestä kaupungista. Fiksua.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RE Tatiana Sweete
« Vastaus #4 : Kesäkuu 07, 2024, 13:53:01 »
Just tämä. Itseänikin tuo on hieman on harmittanut kun en mielelläni ytimestä lähde minnekään Espoon/Vantaan perukoille.. Olen usein kyllä sitten maininnut että aika paljon turhaa vaivaa säästyisi kun tekstiin laittaisi kaupunginosan tai edes sen kaupungin. Joskus näin onkin tapahtunut..

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RE Tatiana Sweete
« Vastaus #5 : Kesäkuu 09, 2024, 17:03:05 »
No, meillä se sitten, MestariMerlin, menee nää hupakkojutut sitten aikalailla erilailla. Sä pysyt ytimessä ja mä täällä laidoilla. Ei tuu ainakaan "ravinnosta" kiistaa näin ollen.

Viimeksi käynyt ytimen seudulla hupakoissa varmaan jotain vuosi sitten. Ja sekin vkl, iltasella. Ei ollu ruuhkaa eikä parkkiongelmaa. Pakko oli silloin mennä/tulla, kun olin menossa tapaamaan sen ajan yhtä suosikkiani Sweet Vicky`ä, Cz.

Mulla meni Vicky`n kanssa "lujaa" noihin aikoihin jonkun 6-7 tapaamisen verran. Mutta pikkuhiljaa se kiinnostus sitten taas hiipui, ja uudet kasvot kiinnostavat enemmän.