Mä naureskelen täällä itsekseni ajatukselle et äijät kulkee tuolla muina miehinä lenkillä ja yhtäkkiä, joku muija hyppää puusta perse edellä päälle
Voi luoja, meinasin tukehtua juomaani! 😂😂
Uutiset:
Mä naureskelen täällä itsekseni ajatukselle et äijät kulkee tuolla muina miehinä lenkillä ja yhtäkkiä, joku muija hyppää puusta perse edellä päälle
Kuka tahansa hupakko luultavasti suostuu istumaan turskan naamalle. Eriasia sitten kuka sen osaa tehdä niin, ettei turskan tarvitse aina läpsytellä reittä hapen saannin turvaamiseksi Taitolaji sekin.
Kuka tahansa hupakko luultavasti suostuu istumaan turskan naamalle. Eriasia sitten kuka sen osaa tehdä niin, ettei turskan tarvitse aina läpsytellä reittä hapen saannin turvaamiseksi Taitolaji sekin.
No jos ilmaista seksiä naisilta etsii niin tuskin tuolla niitäkään ilmoituksia on pilvin pimein saati jos etsii nimenomaan jotain tiettyä aktin osaa (kuten naamalla istumista). Täällä puhuttiin maksullisista ja iso osa meistä kyllä tekee tuota.
En usko et kukaan täällä väittää tai kuvittelee et netti on täynnä ilmaisia naisia etsimässä epätoivoisesti istumapaikkaa kun niitä löytää helpomminkin (kuten hyppäämällä puusta lenkkeilijöiden päälle) 😅
^Tavallaan se menee toisin päin. Asiakas ottaa yleensä yhteyttä kiinnostavaan daamiin
Mites jos daamilta pääsis vielä pieru naamalla istumisen yhteydessä ? Keltäs mimmiltä vois tota pyytää ?
Naamalle istuminen on kyllä niin parasta itse nautin suunnattomasti..tätä ku pääsis asiakkaille tekee usein..
Pitäiskö munkin lisätä ilmoon että rakastan istua miehen naamalla? Tähän saakka olen luullut että se on osa normaalia seksiä.