Onko muut saaneet tylyä kohtelua RE:ssä ilmoittavasta ilmoituksen mukaan 19yo Sandrasta? Hyviä arvosteluja on useita, mutta itse sain kysymykset olenko suomalainen, haukut idiootiksi ja vammaiseksi käskin painua vithuun Suomesta.
Uutiset:
Onko muut saaneet tylyä kohtelua RE:ssä ilmoittavasta ilmoituksen mukaan 19yo Sandrasta? Hyviä arvosteluja on useita, mutta itse sain kysymykset olenko suomalainen, haukut idiootiksi ja vammaiseksi käskin painua vithuun Suomesta.
Aukase vähän lisää mikä johti tilanteeseen
Nyt alkaa minullakin herätä epäilys että olet jeps itse aiheuttanut toin reaktion tytöltä omalla huonolla käytöksellä. En tunne kyseessä olevaa tyttöä, enkä ole ilmoitusta huomannut tai kiinnittänyt huomiota. Mutta jos hän kerran hyviä arvosteluja on saanut niin vika on asiakkaassa. Itse en toimi koskaan huonosti kenenkään palveluntarjoajan luona.Uskoisin että kyseessä oleva tyttö viestittää muillekin varoituksen huonosta asiakkaasta.Auringollekaan en sentään huonoa kohtelua ole antanut
Nyt alkaa minullakin herätä epäilys että olet jeps itse aiheuttanut toin reaktion tytöltä omalla huonolla käytöksellä. En tunne kyseessä olevaa tyttöä, enkä ole ilmoitusta huomannut tai kiinnittänyt huomiota. Mutta jos hän kerran hyviä arvosteluja on saanut niin vika on asiakkaassa. Itse en toimi koskaan huonosti kenenkään palveluntarjoajan luona.Uskoisin että kyseessä oleva tyttö viestittää muillekin varoituksen huonosta asiakkaasta.Auringollekaan en sentään huonoa kohtelua ole antanut
En ollut paikan päällä, vaan viestillä enne mahdollista ajan varausta. En missään nimessä toimi huonosti heitä kohtaan.
Lyhyesti.. kysyin saako lyhyempää aikaa pelkälle suihinotolle, sain vastauksen olenko suomalainen, johon vastasin kyllä ja sitten tulikin olenko idiootti vai vammainen olen uusi näissä merkeissä, joten en tiedä onko tämä kysymys suurikin rikos, omasta mielestäni ei, mutta en silti mieleäni pahoittanut.
En ollut paikan päällä, vaan viestillä enne mahdollista ajan varausta. En missään nimessä toimi huonosti heitä kohtaan.
Lyhyesti.. kysyin saako lyhyempää aikaa pelkälle suihinotolle, sain vastauksen olenko suomalainen, johon vastasin kyllä ja sitten tulikin olenko idiootti vai vammainen olen uusi näissä merkeissä, joten en tiedä onko tämä kysymys suurikin rikos, omasta mielestäni ei, mutta en silti mieleäni pahoittanut.
Palaan vielä edelliseen. Luulen myös, että tylyn vastauksen motivaattorina voi olla se, että jos pt saa toistuvasti kyselyitä joissa hän kokee olevan on loukkaava ja hänen ammattiosaamistaan halventava sävy, niin jossain vaiheessa alkaa jurppimaan eikä enää jaksa vastata kaikille ystävällisesti.
Tässäkään tapauksessa en ymmärrä miksi pitäisi vastata takaisin yhtä tylysti sen sijaan että antaisi asian olla eikä vastaisi yhtään mitään.
Me, jotka olemme Sandran palveluista saaneet nauttia, emme halua että tämä ihanuus poistuu Suomesta.
Ilmeisesti syy siihen miksen ole nähnyt Sandran ilmoitusta on se että varmaan se re sivu onkin eri kuin tämä vakio nainen miehelle sivu. Voisko joku valaista mistä tämä re löytyy.
Tässä kohtaa herää kysymys ovatko Sandra ja Sweet Vicky sama henkilö?
Tässä kohtaa herää kysymys ovatko Sandra ja Sweet Vicky sama henkilö?
Aika varmasti ovat. Aina samaan aikaan samassa kaupungissa ja profiileissa sama viba. Sandrahan hermostui tuolla RE:n arvosteluosiossa Jupiter-nimimerkille, kun hän oli tiedustellut aikaa sekä Sandralta että Vickylta tietämättä, että kyseessä on hyvin suurella todennäköisyydellä sama henkilö en linkkaa sitä tähän kun en tiedä mikä täällä on linkkipolitiikka, mutta Vickyn arvosteluista löytyy.