Olin jossain kohtaa saanut palautetta kortsun epävarmasta laitosta. Hih
Suurimmalla osalla kerroista kortsu kyllä menee paikoilleen, mutta oon huomannut, että jos asiakkaalla on kamalan iso terska sen kortsun laittaminen on vaan ihan super hankalaa!
Sitten joskus säikähdin sitä, kun laitoin kortsua ihan normaalisti ja asiakas yhtäkkiä sanoi, että häntä sattuu. Ei osannut sen paremmin selittää, että mikä, mutta niin kuulema käy kortsujen kanssa . En koskaan saanut kiinni, että mistä kyse? Mutta jos kerta niin käy aina, niin ei kai se ole suuri vaiva sitten laittaa sitä itse? Sit siitä jäi muutamaksi seuraavaksi kerraksi ihan jäätävä pelko ja jännitys, että nyt satutan kaikkia, että en osaa tätä laittaa.
Ite yritän laittaa kortsun aina vasta kun asiakkaalla seisoo, mutta jos ei ja hän esim haluaa jo siinä kohtaa suihinoton niin kyl se aina vähän säätämiseksi menee, ellei asiakas sitte itte halua sitä laittaa...
Jos se kortsun laitto jollain aina sattuu, niin tosiaan tän henkilön olisi ehkä parempi laittaa kortsu sit itse...eihän se nyt mikään iso juttu ole, on mulla muutamakin asiakas jotka haluaa laittaa kortsun päälle itse. Ovat jotenkin super varovaisia ja lisäksi varmistelevat itse välillä että kumi varmasti on paikoillaan. Ehkä ei jotenkaan kehtaa pyytää et voiko laittaa itse tms., mutta kannustaisin kyllä kommunikoimaan nää jutut.
Ja se mitä asiakkaat haluaa...ei ole aina viisasta toteuttaa. Kyllähän sen kortsun löysäänkin munaan saa, mutta kannattaako sitä siihen laittaa on sitten toinen juttu. Tuossa vaiheessa voi myös olla aika hankala arvioida oikeaa kortsun kokoa, joten parempi olisi edes jonkin asteinen seisokki ennen kun kumia aletaan valkkaan. Haluaahan jotkut kovasti koittaa pannakin löysällä munalla, mutta kun ei se nyt vaan käy.