Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Angela seksikäs TS tyttö TAMPERE  (Luettu 5094 kertaa)

Poissa Vilma90

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Angela seksikäs TS tyttö TAMPERE
« : Kesäkuu 20, 2024, 19:04:20 »
Onko kellään naapurissa ilmoittavasta otsikon mukaisesta tapauksesta kokemuksia? Pirun seksikkään näköinen kuvissa, ja trans kokeilu kiinnostaisi.

Poissa tampereman51

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angela seksikäs TS tyttö TAMPERE
« Vastaus #1 : Kesäkuu 20, 2024, 21:17:45 »
kaunis, mutta ei läsnä tapaamisissa

Poissa Nikonsexxx

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Heinäkuu 30, 2024, 10:48:02 »
Kaunis, hyvä kulli ja kiinteä peppu. Panee hyvin ja ottaa hyvin peppuun. Hieman oli kiire päästä lopettamaan 😞. Hinta oli perus 150€, mutta toiselle kerralle tarjoaa 100€. En ole käynyt toista kertaa, mutta ehkä voisin käydä.

Poissa MikkoPee

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Maaliskuu 30, 2025, 14:59:12 »
Onko kenelläkään kokemuksia tältä vuodelta. Joitain kommentteja olen kuullut että käyttäisi jotain aineita ja jotain sukupuolitauti juttuja. Onko tarinoissa perää vai onko vielä yhtä hyvän näköinen kun kuvissa. Muistaakseni tissit oli tosi hyvät.

Poissa Transylvania

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 30, 2025, 16:30:09 »
Onko kenelläkään kokemuksia tältä vuodelta. Joitain kommentteja olen kuullut että käyttäisi jotain aineita ja jotain sukupuolitauti juttuja. Onko tarinoissa perää vai onko vielä yhtä hyvän näköinen kun kuvissa. Muistaakseni tissit oli tosi hyvät.

Olen tavannut häntä pari kertaa, kolmatta kertaa ei tule.

Kumpanakaan kertana lupaukset eivät pitäneet. Ekana kertana hän oli krapulassa mutta ihan hyvällä tuulella. Sai hädin tuskin kullin pystyyn mutta ei jyystänyt mua, vaikka olin toivonut sitä.

Tokana kertana hän haisi hielle, ohuehkot amisviikset ylähuulella. Meno oli niin surkea ja innoton että 10 minsan päästä vihelsin pelin poikki ja vaadin rahat takaisin. Jätin sentään viisikymmentä euroa. Tähän hän suostui vastahakoisesti.

En todellakaan suosittele, selkeästi surkeimpia kokemuksia tällä sektorilla.

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5 : Maaliskuu 30, 2025, 17:42:43 »
Tämä tyttö oli ensi alkuun kova tekijä. Tuli itsekin käytyä kerran ja hyvät kyydit sain. Ainoa vika oli, että kännykkä kiinnosti ihan liikaa tapaamisen aikana. Viime vuosina ei ole tainnut enää hyviä rapsoja tulla.