Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aliss RE  (Luettu 3996 kertaa)

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 196
  • ** Piristää muiden päivää
Aliss RE
« : Kesäkuu 21, 2024, 13:29:12 »
Nimimerkillä Aliss operoiva PT, joka siis Turkusessa nyt, on hyvin, hyvin, hyvin todennäköisesti alias Ariana -nimellä aikaisemmin vaikuttanut tyttö. Kuvankäsittelyllä on taas tehty niitä "ihmeitä", jotka pyritään sitten €uroiksi muuntamaan. Itselleni hänen tarjoama palvelu kelpaa kyllä, ei siinä mitään, mutta silti tällainen kuvilla vedättäminen vituttaa.

Täälläpäin nyt pyörimässä ja melkein lankesin ansaan ja menin tapaamaan. Vitutus olisi ollut suuri, jos oven olisikin avannut tuttu Ariana, sillä juuri tänään olisin tahtonut tavata uuden kasvon.

Jos ei juttu näin mee, kuin kirjoitin kuvien suhteen, korjatkaa ihmeessä muuta tietävät.

Poissa Erectus

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aliss RE
« Vastaus #1 : Kesäkuu 23, 2024, 17:38:40 »
kävin Aliss nimisen luona ja täytyy sanoa,että oli elämäni surkein kokemus.neiti ei edes viitsinyt riisuutua.puhelin toisessa kädessä yritti runkata terävillä kynsillä.puhelin piippasi tai soi minuutin välein ja hän tekstaili siihen samalla.toiminnassa ei ollut mitään miestä kiihoittavaa.koskea ei saanut mihinkään edes vaatteiden läpi.piti kiinni vatsastaan valitti kipua,väitti olevan toisella kuulla raskaana.rahoja ei suostunut palauttamaan,valitti vain vatsa kipujaan ehkä näytteli.on kotoisin Romaniasta,ilmeisesti kimpassa Alice nimisen kanssa koska siihen numeroon soitin tai sitten vale profiili.turussa vielä tänään mutta tulossa espooseen,joten harkitkaa tarkkaan turskaveljet.

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 196
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aliss RE
« Vastaus #2 : Kesäkuu 27, 2024, 09:40:23 »
Oho, aha, no, eipä ollut yllätys, että juuri hän käyttäytyi noin.

Mulla tapaamiset menny aina niin, että tyttö on oven avatessaan aina ollut täysin alasti (mikä ei mun mielestä ole paras juttu), hymyä ja iloa on aina hieman ollut ennen rahanvaihtoa, ja sitten nopean suikkarin kautta oon alkanut pumppaamaan itse riemurakoa.

Siinä pääaktin aikana on tyttö aina ollut poissaoleva, mutta ei ole mua suuremmin haitannut, kunhan oon saanu käännellä eri asentoihin ja  työnnellä mieleni mukaan. En tiedä mutta joku tämän feminiinisyydessä on aina tarpeeksi kiihottanut, että aina on nalli napsahtanut hupun pohjalle.

Tosi ikävä tapaaminen sulla. Tais olla PT:llä se huonoakin huonompi päivä tai sitten alkaa olla "kalenteri täynnä" näitä hommia tytöllä. Tiedä sitten, mutta rahat ois pitäny kyllä takas saada mutta, kun me suomalaiset ollaan niitä maailman kilteimpiä ja kuuliaisimpia ihmisiä - ainakin toistaiseksi vielä.

Poissa rancher

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aliss RE
« Vastaus #3 : Kesäkuu 27, 2024, 23:23:29 »
Joo, samanlainen kokemus kuin Erectuksella. Älkää tuhlatko rahojanne tähän rupinaamaiseen huijariin, joka meikittömänä vain erittäin kaukaisesti muistuttaa kuviaan. Musiikkimausta ja habituksesta päätellen ei myöskään ole varmaan syntyperäinen romanialainen.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2024, 23:25:47 kirjoittanut rancher »

Poissa mrbator

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aliss RE
« Vastaus #4 : Kesäkuu 30, 2024, 14:40:09 »
Itsekin pari viikkoa sitten erehdyin käymään.
Ei muistuttanut edes etäisesti kuviaan, kun ei ollut meikannut. T-paita päällä tuli avaamaan.

Huoneessa oli helevetin kuuma. Huomasin sitten, että uuni oli täysillä ja luukku auki. Vieressä oli pyykinkuivausteline ja luukun päällä lenkkarit. Kävin suihkussa, mutta puhdasta pyyhettä ei löytynyt, joten jouduin ällöttävästi kuivaamaan märkään pyyhkeeseen.
Tämän jälkeen ohjasi minut sängyllä, laittoi löysään kikuliin kondomin ja sai jotenkuten vatkattua sen kovaksi. Sen jälkeen kumartui antamaan suikkarin, jossa käytti hampaita.

Tätä " riemua" ei kestänyt kauan, vaan asettui kontille sängylle ja käski panemaan takaa. Toki ei sitäkään saanut kunnolla tehdä, vaan hyvin varovasti.

Aikani jyystin, ei tuntunut juuri miltään ja alkoi naurattamaan. Lopetin hommat kesken ja sanoin ettei oikein nappaa. Oli ihmeissään ja sanoi että olen ensimmäinen joka sanoo niin. Paitaa ei suostunut ottamaan pois.

Oli tosiaan semmonen kokemus, että ei voinut kuin nauraa.

Poissa Köljörinta

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aliss RE
« Vastaus #5 : Kesäkuu 30, 2024, 21:17:41 »
2023 toukokuussa kun ilmeistyi ensi kertaa Espooseen Ariana nimellä niin oli vielä siedettävä tapaus. Ekalla kerralla kun kävin niin hänellä oli mustat alusvaatteet päällä ja rinnat oli vielä jokseenkin ryhdissä ja isohkot. Antoi ottaa kuviakin kropasta niin ettei kasvot näy.
Sitten jotain tapahtui daamin kropalle ja käytökselle. Marraskuussa kun kävin viimeisen kerran niin tissit oli ryhdittömät pussit ja asenne erittäin flegmaattinen ja tympeä. Veikkaan että lapsi kotona jota imettänyt ja se on tehnyt tehtävänsä. Ei tarvitse enää vaivautua vierailulle.

Paita päällä panon aikana, aivan kauheeta paskaa tollainen.

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 196
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aliss RE
« Vastaus #6 : Heinäkuu 12, 2024, 11:34:02 »
Tulee aina mieleen näitä tällaisia PT:tä tavatessa, että ovat antamassa palveluita vastentahtoisesti. Siis tarkoitan VASTENTAHTOISESTI, ilman omaa tahtoa, eli jnkn muun tahdolla. Tiedä sitten miten on, mutta usein tulee mieleen tämä. Ei hyvä, ei hyvä.

Poissa rancher

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aliss RE
« Vastaus #7 : Heinäkuu 26, 2024, 18:52:03 »
Tällä huijarilla on myös tuplaprofiili nimellä Alice.

Poissa Teppo858

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aliss RE
« Vastaus #8 : Syyskuu 01, 2024, 09:44:12 »
Mä yritin sopia tämän kanssa tapaamista, mutta oli jo viestittelyvaiheessa niin sekava, että jätin välistä. Hinta muuttui lennosta, aiemmin hintaan sisältyvät palvelut muuttuivat ekstroiksi jne.
Arvostelun tein, mihin tuli kovasti puolustelemaan itseään ja nykyään siellä ei arvostelut enää olekaan tällä näkyvissä. Ja kuvistahan jo näkee, et Photoshoppia on epäonnistuneesti yritetty käyttää.