Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Xquirtingbbwbabe  (Luettu 3171 kertaa)

Poissa Maajussipussi

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Xquirtingbbwbabe
« : Kesäkuu 24, 2024, 18:34:19 »
Onko kellään kokemuksia kyseisestä tytöstä? Ilmoittelee alastomassasuomessa.

Poissa Pefragiles

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xquirtingbbwbabe
« Vastaus #1 : Kesäkuu 24, 2024, 19:45:00 »
Ei ole vastannut ainakaan minulle, jos olen vaikka liian vanha? (50+)

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xquirtingbbwbabe
« Vastaus #2 : Kesäkuu 24, 2024, 21:24:14 »
Jos olet joillekin liian vanha 50+, niin olen huomannut vastattuani tytöille ikä 20+ ja olen oman iän ilmoittanut niille niin siihen jää kiinnostus puolituntisesta. Vaikka olen tuollainen noin aurinkon ikäluokkaa -40. Ihmettelen mihin sitä ikää tarvitaan kun kysymys ei ole seurustelusuhteesta. Mutta ei se mitään enin osa tytöistä on reilusti noista nuoremmista vanhempia niin joka ikäiselle löytyy varmasti jotain kun vaan muistaa fiksun käytöksen tyttöjen luona.

Poissa Naapurinukko

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xquirtingbbwbabe
« Vastaus #3 : Kesäkuu 25, 2024, 13:45:55 »
Kiinnostaisi kuinka saada neitoon yhteyttä. AS:ssä kun ei oo tiliä ni ei näy tarkempia tietoja. ...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2024, 14:49:10 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa Pefragiles

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xquirtingbbwbabe
« Vastaus #4 : Kesäkuu 25, 2024, 18:54:42 »
Jos osasit tänne luoda tilin, niin varmaan onnistuu tilin luominen myös AS puolelle.

Kiinnostaisi kuinka saada neitoon yhteyttä. AS:ssä kun ei oo tiliä ni ei näy tarkempia tietoja. ...

Poissa FuckBerry

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xquirtingbbwbabe
« Vastaus #5 : Heinäkuu 04, 2024, 16:56:27 »
Jos osasit tänne luoda tilin, niin varmaan onnistuu tilin luominen myös AS puolelle.

Kiinnostaisi kuinka saada neitoon yhteyttä. AS:ssä kun ei oo tiliä ni ei näy tarkempia tietoja. ...

Mutta eikös sinne AS tarvitse laittaa kuvia itsestä, kun rekisteröityy ja itse en nyt lähtökohtaisesti välttämättä haluaisi laittaa mitään kuvia, kun ei tiedä mihin ne päätyy ja en omaa mitään suurempaa exhibitionistin kimmoketta. Toki jos sieltä löytyisi kynnettävää ilmaista tai potentiaalista maksullista, niin voishan sinne harkita profiilin tekemistä kenties.

Poissa Jonestku

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xquirtingbbwbabe
« Vastaus #6 : Syyskuu 16, 2024, 11:12:06 »
Tuli käytyä xquirtingbbwbabe luona. Vastassa todella iloinen, puhelias ja kaunis nainen. Todellinen bbw, eli jos isot naiset miellyttää, niin suosittelen. Alkuun jutustelua josta suudelmien kautta sänkyyn missä sain toivomaani extra kuolaista syväkurkkua ja voi pojat miten märkä ja ahnas se suu on! Nainen selin sängylle ja hommiin. Erittäin märkää ja hyvää seksiä joka päättyi nimensä mukaiseen squirttaukseen ja niiden valtavien melonien kuorrutukseen. Suihku löytyy ja kelloa ei katsottu kertaakaan. Iso suositus!

Poissa Trapper

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xquirtingbbwbabe
« Vastaus #7 : Syyskuu 17, 2024, 02:19:05 »
Juu ei ota yli 50 v vastaan

Poissa tuska76

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xquirtingbbwbabe
« Vastaus #8 : Syyskuu 17, 2024, 14:43:30 »
Tuli käytyä xquirtingbbwbabe luona. Vastassa todella iloinen, puhelias ja kaunis nainen. Todellinen bbw, eli jos isot naiset miellyttää, niin suosittelen. Alkuun jutustelua josta suudelmien kautta sänkyyn missä sain toivomaani extra kuolaista syväkurkkua ja voi pojat miten märkä ja ahnas se suu on! Nainen selin sängylle ja hommiin. Erittäin märkää ja hyvää seksiä joka päättyi nimensä mukaiseen squirttaukseen ja niiden valtavien melonien kuorrutukseen. Suihku löytyy ja kelloa ei katsottu kertaakaan. Iso suositus!

Komppaan. Varsinkin jos isoista tykkää, tälle vahva suositus, suosittelen muutenkin vaikka isot ei oliskaan juttu. Ei tarvinnut pettyä. Pientä jutustelua kun ovesta sisään, ei heti torttu ollut leviänä. Ja kun jälkiruokaan päästiin, se olikin menoa. Kiirettä tai kiireen tuntua ei ollut missään vaiheessa. Pääsi mun uudelleen käynti -listalle vaikka isot ei sinänsä olekaan mun juttu. Jos kiinnostaa, ei muuta kuin alastoman tilin luontiin, jos olet tänne niin osaat sinne.

Poissa Jonestku

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xquirtingbbwbabe
« Vastaus #9 : Syyskuu 18, 2024, 15:27:00 »
Joo on kyllä iloinen ja puhelias tapaus jonka kanssa ei tarvitse varmasti ensikertalaisenkaan jännittää.