Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: hyvännäköistä ulkkista  (Luettu 2333 kertaa)

Poissa sn62634

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
hyvännäköistä ulkkista
« : Kesäkuu 25, 2024, 19:07:44 »
Onko suositusta noista REn ulkomaalaisista? Arvosteluja kun lukee niin ei oikein pääse kärryille kun osa niistä lienee tekaistuja.

Poissa jeppe12

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #1 : Kesäkuu 26, 2024, 00:48:13 »
Tällä hetkellä Tampereen RE listalla olevista olen tavannut (useamman kerran) vain Nicole Lorentin, joka oli ennen nimellä Anais Latina. Kuvat ovat aidot ja palvelu on mielestäni ensiluokkaista (owoa ei ole tarjolla, jos sitä kaipaa).

Carrie ja Camila ovat myös jo jonkun aikaa Suomea kiertäneet ja uskon, että arvostelut pitävät aika hyvin paikkansa eli varmaan hyvää palvelua saa myös heiltä. Kumpikaan ei ihan parikymppisiä.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 500
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #2 : Kesäkuu 26, 2024, 15:36:25 »
Camilasta en tiedä mutta kurtisaanin maineessa oleva Carrie lienee jo ylittänyt neljänkympin rajan..

Jos varman päälle haluaa pelata niin Viki Sweet voisi olla hyvä valinta.

Verrattuna Helsingin surkeaan tarjontaan näyttää olevan monta tuoreempaa hyvinkin kiinnostavaa neitoa tarjolla. Kateeksi käy..

Poissa sn62634

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #3 : Kesäkuu 26, 2024, 19:17:56 »
Mitenkäs tuo Kataleya? Carrie kyllä varmasti hyvä.

Poissa jeppe12

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #4 : Kesäkuu 27, 2024, 01:06:07 »
Joo, tarjotaan tuntuu olevan Tampereella tällä hetkellä, mutta useimmat outoja ainakin mulle. Laura kiinnostaa, mutta näkyykö ikä (52?) liikaa? Emily Real vaikuttaa hyvältä myös, mutta ei ole kuin yksi arvostelu... Apuja valintaan tarvitaan ;-)

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 500
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #5 : Kesäkuu 27, 2024, 05:55:59 »
No itse olen käynyt ihan rohkeasti tuulta päin sillä ajatuksella että ovelta voi aina kääntyä jos siltä tuntuu.. Ja ihan menestyksellä! Moni eka rapsa RE:llä on omaa käsialaani..

Jos olisin Treella niin tsekkaisin nuo nuoremmat blondit saman tien..

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1563
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #6 : Kesäkuu 27, 2024, 08:24:46 »
No itse olen käynyt ihan rohkeasti tuulta päin sillä ajatuksella että ovelta voi aina kääntyä jos siltä tuntuu.. Ja ihan menestyksellä! Moni eka rapsa RE:llä on omaa käsialaani..
Tämä. Tässä harrastuksessa tien avaajia arvostetaan liian vähän. Suurin osa empii ja kyselee. Monta hyvää kokemusta täälläkin on uusista rapsaamattomista pimuista.
Lainaus
Jos olisin Treella niin tsekkaisin nuo nuoremmat blondit saman tien..
Samoin

Poissa jeppe12

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #7 : Kesäkuu 27, 2024, 09:04:36 »
Kiitokset hyvistä kommenteista. Ehkä itse yrittänyt liikaa pelata etukäteen varman päälle. Viime viikolla tein ekan kerran tässä harrastuksissa kännöksen eteisessä, vaikka olin täällä saanut mm. MestarHerliniltä paikkansa pitäneet varoitukset Tia nimisestä tapauksesta...

Vetäviä blondeja tosiaan on tarjolla. Kataleyan arvelen olevan ehkä liiankin ammattilainen ja ehkä jopa liukuhihnaa. Toki voin olla väärässä. Ehkä katsastan tänään Real Emman, Emily Realin tai sitten blondeista Natalia Hotin tai Natachan. Mira young voisi toimia hellepäivään myös. Karkkikauppa näkyy olevan kaupungissa  :behind:

Poissa VilliVili

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #8 : Kesäkuu 27, 2024, 13:01:15 »
Kiitokset hyvistä kommenteista. Ehkä itse yrittänyt liikaa pelata etukäteen varman päälle. Viime viikolla tein ekan kerran tässä harrastuksissa kännöksen eteisessä, vaikka olin täällä saanut mm. MestarHerliniltä paikkansa pitäneet varoitukset Tia nimisestä tapauksesta...

Vetäviä blondeja tosiaan on tarjolla. Kataleyan arvelen olevan ehkä liiankin ammattilainen ja ehkä jopa liukuhihnaa. Toki voin olla väärässä. Ehkä katsastan tänään Real Emman, Emily Realin tai sitten blondeista Natalia Hotin tai Natachan. Mira young voisi toimia hellepäivään myös. Karkkikauppa näkyy olevan kaupungissa  :behind:

Kerro toki kokemuksesi mahdollisimman pian karkkikaupan valinnastasi  :)

Poissa jeppe12

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #9 : Kesäkuu 27, 2024, 15:02:06 »
Viittä eri karkki kauppaa kokeilin. Yksi oli vähän liian kaukana keskustasta, yksi vastasi liian myöhään, kahdella suutelu oli ekstraa ja aivan liian paljon ja yhdelle ne ei käynyt ollenkaan (ja ei ollut vaihtoehdoista kärkipäässä muutenkaan). Eli kävi nyt niin, että rahat säästyi toiseen kertaan...

Poissa VilliVili

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #10 : Kesäkuu 28, 2024, 08:45:33 »
No olipa huonoja karkkeja tarjolla sitten

Poissa jeppe12

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #11 : Kesäkuu 28, 2024, 09:52:59 »
Ehkä osittain vika minussa, mutta ainakaan mulle tarkemman tutustumisen ja kyselykierroksen jälkeen ei sopivaa karkkia löytynyt. Tällä kertaa ei mulle löytynyt makeannälkään nopealla aikataululla sopivaa, mutta tänään listoille on tullut ainakin Ami ja Eva Hot, joita olisin valmis koeajamaan.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 654
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #12 : Kesäkuu 28, 2024, 11:05:05 »

Ronkelit runkkoo (vanha savolainen sanonta)   :wanker:
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1563
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #13 : Kesäkuu 28, 2024, 11:19:43 »
Kun on paljon tarjontaa, vaikka löytää hyvän, niin tulee jatkettua etsintää jos löytyisi vieläkin parempi. Siinä käy helposti kuten Sowhat tuossa sanoi. Itsellä vakiintunut tapa toimia on käydä oman kaupungin tarjonta, valita kolme parasta ja kontaktoida näitä tapaamisesta. Kolme sen takia että on varasuunnitelma valmiina.

Poissa Lipeäkala

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #14 : Kesäkuu 28, 2024, 11:20:08 »
Kannattaa malttaa hetki ja käydä Chloella, näyttäs tulevan sunnuntaina paikalle. On aivan huippu.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 500
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: hyvännäköistä ulkkista
« Vastaus #15 : Kesäkuu 28, 2024, 13:44:53 »
Tuosta Chloesta vähän huonoja kokemuksia kun piti viime kesänä tavata.. peruutti viime tipassa syytä kertomatta. Jälkikäteen kuulin että paikalla ei edes ollut ollut oikea Chloe vaan joku ihan muu.. Eli kannattaa tuon kanssa varoa, jonkinlainen Ukrainan kusetusrinki oli silloin toiminnassa..