Onko suositusta noista REn ulkomaalaisista? Arvosteluja kun lukee niin ei oikein pääse kärryille kun osa niistä lienee tekaistuja.
Uutiset:
No itse olen käynyt ihan rohkeasti tuulta päin sillä ajatuksella että ovelta voi aina kääntyä jos siltä tuntuu.. Ja ihan menestyksellä! Moni eka rapsa RE:llä on omaa käsialaani..Tämä. Tässä harrastuksessa tien avaajia arvostetaan liian vähän. Suurin osa empii ja kyselee. Monta hyvää kokemusta täälläkin on uusista rapsaamattomista pimuista.
Jos olisin Treella niin tsekkaisin nuo nuoremmat blondit saman tien..Samoin
Kiitokset hyvistä kommenteista. Ehkä itse yrittänyt liikaa pelata etukäteen varman päälle. Viime viikolla tein ekan kerran tässä harrastuksissa kännöksen eteisessä, vaikka olin täällä saanut mm. MestarHerliniltä paikkansa pitäneet varoitukset Tia nimisestä tapauksesta...
Vetäviä blondeja tosiaan on tarjolla. Kataleyan arvelen olevan ehkä liiankin ammattilainen ja ehkä jopa liukuhihnaa. Toki voin olla väärässä. Ehkä katsastan tänään Real Emman, Emily Realin tai sitten blondeista Natalia Hotin tai Natachan. Mira young voisi toimia hellepäivään myös. Karkkikauppa näkyy olevan kaupungissa