En polta paneskelun jälkeen enkä muutenkaan. Kukaan neitojaan ei ole mun seurassa polttanut. Hajuista ja mauista päätellen tupakointi ei ole kauhean suosittu tapaamieni sihteerien keskuudessa, mistä päättelen että ylipäätään tupakanpolttajia on suht vähän.
Jos kämpässä tai hotellihuoneessa on parveke niin joo. Muutamaa poikkeusta lukuunottamata useat tapaamistani hupakoista polttaa tapaamisilla savukkeen myös.
En tupakoi palveluntarjoajan kanssa, koska en tupakoi. Se että polttaako palveluntarjoaja ei kuulu minulla ja jos haluaa polttaa ja vaikka minut seuraksi niin voin olle seurana, mutta ei mielellään tapaamisen aikana, koska haluan tehdä tapaamisella itseni mielestä mukavia asioita.
Itse, kun en polta niin jää luonnollisesti sauhuttelematta. Hupakoiden tupakointi on ollut ikävää vain yhdellä kerralla, tyttö veti röökin vielä makuuhuoneen ikkunasta juuri ennen aktia, olipa tosi mukava suudella, sekä toisen heti aktin jälkeen sängyssä. Näin savuttoman ukkomiehen kannata kyseinen toiminta ei ollut järin mukavaa. Onneksi vaatteeni olivat kylpyhuoneessa eikä röökin haju tarttunut niihin.
Polta vuodessa muutaman sikarin mutta en kaipaa pössyttelyä tapaamisella puolin enkä toisin.. Ei maistu nimittäin kovin hyvältä suudellessa jos toinen on just sauhutellut.
En polta ja en pidä siitä, että hupakko tuoksuu tupakalle. Ikävä kyllä paljon tupakoivien ihoki haisee kessulle ja se ei ole kivaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
En polta ja siviilissä tupakoivat naiset ovat turn off. Kerran yksi palveluntarjoaja kysyi poltanko ja olisi ilmeisesti halunnut kanssani röökille muttei tullut lähdettyä, vaikka olishan tuota voinut seurana yhden polttaakin. Ei tupakointi muuten haitaa jos sitä ei suudellessa maista tai haista.
Majoituksesta riippuen asiakas voi käydä röökillä & mä tuun seuraksi. Mun luona onnistuu parvekkeella & joissain majoituksissa terassilla. Useissa noissa keikkamajoituksissa se on vaan kielletty myös parvekkeella eli silloin ei. Itse en oo polttanut vuosiin, mutta mua ei häiritse yhtään jos asiakas polttaa - muutamien kanssa mun luona ihan tapana et panon jälkeen mennään partsille. Mut koska mä en polta niin omat röökit mukaan!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎 Kallio ke-to 13.-14.11.!
en polta enää muttei haittaa toisten polttelu. jollain pervessillä tavalla jopa tykkään ns, "nuoleskella tuhkakuppia". varmaan joku jäänne menneisyydestä.
Ikävä totuus on, että tupakoivaa huoraa suuteleva tietää miltä tuntuu suudella tuhkakuppia. Kokemus on sama. Haju ei katoa hammasharjalla tai suuvedellä. Toisaalta mitäpä sitä ei tekisi hyvän pillun eteen.
En ole polttanut vuosiin, mutta vakkari tupakoi ja ei se mua haittaa. Viimeksikin taisi tulla viesti ennen tapaamista, jos viitsisin koukata kaupan kautta ja tuoda askin hänelle🙂.
Pari kertaa on pidemmällä tapaamisella käyty yhdessä tupakalla. Itse en ole vakituiseen polttanut 20 vuoteen, mutta saatan polttaa tupakan jos tarjotaan. Tunnin tapaamisella ei kerkee sauhuttelemaan.