Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: HOX Tampereella ja Turussa ilmoittava Marié❤️ Entinen Enkelisun, Varoitus  (Luettu 3915 kertaa)

Poissa ThomasDundee

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Minun hälytyskelloni sai soimaan jo ilmoituksen ja blogitekstien kirjoitusasu sekä blogitekstien kummalliset maininnat, kuten: "olen luotettava" ja "en tuomitse", joiden normaalisti luulisi olevan sen verran itsestäänselviä, ettei niistä tarvitsisi erikseen mainita. ???

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 309
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Arvostelut RE:ssä on nyt estetty, mutta tämmöinen teksti lukee ilmoituksessa:


"Ja en tosiaan ryöstele ketään joku hullu keksi tuommosen stoorin kun suuttui kun minä suutuin hänen tinkaamisesta. ÄLKÄÄ TINGATKO TAI HUKATKO MUN AIKAA KIITOs🙏🏻"


Olitko lepsu mennyt tinkaamaan? ;D


Poissa Teroo

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Tuo Marie on ihan pimeä/seko. Johtunee ainakin isolta osin hänen elämäntavoistaan, menemättä nyt niihin sen tarkemmin.

VÄLTTÄKÄÄ HÄNTÄ, voi oikeasti olla hengenvaarallinen!

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 503
  • ** Piristää muiden päivää
Tekstit olleet jo tällä taikinaperseellä niin kummallisia että ihmettelen että joku viitsii ottaa yhteyttä..

Veikkaan että aika iso % näistä kotimaan tuoreista "tekijöistä" kärsii päihde-ja mielenterveysongelmista joten on täysin edesvastuutonta ottaa osaa noihin kuvioihin..

Kulli vie miestä niin järki häviää..

Poissa Mixu9

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Turussa, naapurisivustolla 'Turku true beauty waiting!' taitaa olla nigerialainen tms. Lupaa kaiken ja
Kun on saanut rahat niin palvelut loppuvat, eikä rahoja saa takaisin. Varoituksen sana, älkää menkö.
Palvelu loppuu välittömästi kun raha vaihtaa omistajaa. Viesteissä ja puhelimessa kaikki käy.
Suoraan sanottuna huijari, onneksi en ottanut kaikkea mitä lupasi, mutta kusetettu olo jäi