Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: HOX Tampereella ja Turussa ilmoittava Marié❤️ Entinen Enkelisun, Varoitus  (Luettu 20907 kertaa)

Poissa Sowhat

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä

Taitaa taas olla realissa päivitetyllä ilmoituksella
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Matti.Makinen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Tavannut kyseisen muijan useamman kerran... Ei mitään valittamista!
Tykkää kovasti persepanosta ja omilla leluillaan leikkimisestä! Ei koskaan mitään kiirettä.
Siisti asunto.

Poissa PapaBuljo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Näyttäisi taas aktivoituneen RE:ssä, onkohan meno muuttunut 🤔

Poissa Tre93!

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Joo taas ilmoitus RE:ssä, enpä kyllä taida näiden juttujen pohjalta uskaltaa lähteä testaamaan. Onko kukaan käynyt kokemassa?

Poissa Jaajaajajoojoo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kaveri oli käynyt kokeilemassa ja kertoi mulle, että ihan fiksu ja todella nätti nainen on kyseessä. Asustelee suhteellisen siistissä kämpässä (jos vertaa joihinkin joita on tullut kuulemma vastaan). Olemus huoliteltu ja siisti, oli kuulemma persepanoa ollut vailla ja nauttii siitä. Nussia sai kuulemma ihan huolella. Se onko elämä hallinnassa taitaa olla suhteellista, mutta aika paljon karumpiakin tapauksia on kuulemma tullut vastaan ja itse myös nähnyt sen kun aletaan oikeasti olla vaikeuksissa.

Kaippa se voi vaihdella myös miten kullakin ihmisellä milloinkin menee. Toivotaan kaikille menestystä ja onnea. Kaveri antoi suosituksen kuitenkin, kun näistä aina sparraillaan keskenään. Pitää pohtia käynkö itse kokeilemassa. 

Poissa Jousimies2012

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Kaveri oli käynyt kokeilemassa ja kertoi mulle, että ihan fiksu ja todella nätti nainen on kyseessä. Asustelee suhteellisen siistissä kämpässä (jos vertaa joihinkin joita on tullut kuulemma vastaan). Olemus huoliteltu ja siisti, oli kuulemma persepanoa ollut vailla ja nauttii siitä. Nussia sai kuulemma ihan huolella. Se onko elämä hallinnassa taitaa olla suhteellista, mutta aika paljon karumpiakin tapauksia on kuulemma tullut vastaan ja itse myös nähnyt sen kun aletaan oikeasti olla vaikeuksissa.

Kaippa se voi vaihdella myös miten kullakin ihmisellä milloinkin menee. Toivotaan kaikille menestystä ja onnea. Kaveri antoi suosituksen kuitenkin, kun näistä aina sparraillaan keskenään. Pitää pohtia käynkö itse kokeilemassa.
Mainostelee kovasti Telegrammissa ja sanoo ettei käytä mitään. Kuvissa ainakin näyttää selvältä.
Pyyntihinta normaalia hivenen korkeampi mutta on kuulemma sen arvoinen 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Sowhat

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä

Mainostelee kovasti Telegrammissa ja sanoo ettei käytä mitään. Kuvissa ainakin näyttää selvältä.
Pyyntihinta normaalia hivenen korkeampi mutta on kuulemma sen arvoinen 🤔

Millä kanavilla nää yleensä mainostelee?
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä