Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Windyn keikkapäiväkirja  (Luettu 7184 kertaa)

Poissa Windy

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
Windyn keikkapäiväkirja
« : Heinäkuu 01, 2024, 16:01:42 »
Windyn keikkatarinapäiväkirja 💞

Eilen Kuopiossa päiväseltään, yksi hyvin maksava asiakas. Mukavaa 🙏 tämä tyyppi on äärettömän kohtelias ja kehuu minua maasta taivaisiin jatkuvasti 😅❤️ olen luonteeltani sellainen, että on vaikea ottaa kehuja vastaan, joku perisuomalainen vaatimattomuus, joten punastelen vaan ja kiittelen. Hänen kanssaan toteutettiin ihan vaniljaista seksiä ja läheisyyttä. Kaikki asennot läpi ja lopuksi laukeaminen vartalolle 😈 oli onnessaan, kun sai myös nuolla mua - aiemmin en ole antanut, mutta nyt olen ottanut sen valikoimaan mukaan.

Nyt pari päivää vapaata ja mansikanpoimintaan ✌️

Kiitos kun luit 😌
Kinkyhkö söpöliini 🌸

Helsingissä 19.8.

Poissa Windy

• Newbie
Vs: Windyn keikkapäiväkirja
« Vastaus #1 : Heinäkuu 04, 2024, 11:12:49 »
Eilen Jyväskylässä. Oli mukava, aito kohtaaminen, tunnin verran. Asiakas oli huomaavainen ja kehui että olen poikkeuksellisen lämminhenkinen ja aidon oloinen pt, joka ei turhaan kiirehtinyt ajalta pois, vaikka "hommat" olikin jo hoidettu. 😍

Seuraavaks sitten suuntana taas Kuopio 😇
Kinkyhkö söpöliini 🌸

Helsingissä 19.8.

Poissa Windy

• Newbie
« Vastaus #2 : Heinäkuu 10, 2024, 23:46:29 »
Tänään Jyväskylässä pari kohtaamista. Toinen vakkari ja toinen uusi.

Uuden kanssa olikin paljon höpöteltävää, kun molemmat olivat erään sarjan faneja 🤭 kyllä ehdittiin siinä kiihkeää seksiäkin harrastamaan 😍

Vakkarin kanssakin ehdittiin näkemään, vaikka hän oli ensin estynyt, onneksi minulla oli sittenkin vielä aikaa kun hän pääsikin. Hän tippasi hieman koska suostuin perumisen jälkeen vielä tapaamaan 🥺 totta kai mä tapaan jos vaan en ole ehtinyt sopia mitään päällekkäistä. Muuten kyllä nopealla aikataululla toteutettavista tapaamisista otan hieman lisähintaa, tykkään siitä että pystyn henkisesti ja fyysisestikin valmistautumaan tapaamiseen. Haluan kumminkin olla parhaimmillani tapaamisessa.

Nyt minä lomailen viikon verran ja sitten palaan taas Jyväskylään 😘
Kinkyhkö söpöliini 🌸

Helsingissä 19.8.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Heinäkuu 11, 2024, 07:01:20 »

Muuten kyllä nopealla aikataululla toteutettavista tapaamisista otan hieman lisähintaa, tykkään siitä että pystyn henkisesti ja fyysisestikin valmistautumaan tapaamiseen.

Miten lisähinta auttaa henkiseen ja fyysiseen valmistautumiseen, jos aikaa on vähän???
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa palvelunostaja

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Heinäkuu 11, 2024, 09:42:38 »
Luomalla kannusteen asiakkaille varata tapaamiset hyvissä ajoin?

Poissa Bea674

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #5 : Heinäkuu 12, 2024, 07:21:15 »
Olin windy kanssa keskiviikkona (Jyväskylä) minun silmissä maailman kaunein nainen.Hän on niin lämmin ja huomaavainen.jos te haluatte viiden tähden kokemuksia suositen ottaa heti yhteyttä tämän kaukainen kanssa 

Poissa Windy

• Newbie
« Vastaus #6 : Heinäkuu 20, 2024, 01:40:35 »
Olin windy kanssa keskiviikkona (Jyväskylä) minun silmissä maailman kaunein nainen.Hän on niin lämmin ja huomaavainen.jos te haluatte viiden tähden kokemuksia suositen ottaa heti yhteyttä tämän kaukainen kanssa

Kiitos 🥰 (palautteen antajan natiivikieli ei ole suomi mutta puhuen kommunikointi on onnistunut silti erinomaisesti. 🤍)
Kinkyhkö söpöliini 🌸

Helsingissä 19.8.

Poissa Windy

• Newbie
« Vastaus #7 : Heinäkuu 20, 2024, 01:42:13 »

Juuri tämä. Jos haluaa palvelua "nyt", niin minulle saa maksaa siitä vähän ekstraa, että jaksan nähdä ekstravaivaa, koska en koko ajan ole päivystämässä. Eli siis motivoi. Mistään kovista ekstroista ei kuitenkaan ole kyse ja välillä ihminen ei vaan siltikään ehdi, jos kysytään esimerkiksi kolmen vartin päähän ja matkaakin olisi taitettavana... Kannattaa olla ajoissa liikkeellä!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2024, 01:49:52 kirjoittanut Windy »
Kinkyhkö söpöliini 🌸

Helsingissä 19.8.

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Heinäkuu 22, 2024, 07:58:07 »

Muuten kyllä nopealla aikataululla toteutettavista tapaamisista otan hieman lisähintaa, tykkään siitä että pystyn henkisesti ja fyysisestikin valmistautumaan tapaamiseen.

Miten lisähinta auttaa henkiseen ja fyysiseen valmistautumiseen, jos aikaa on vähän???

Juuri tämä. Jos haluaa palvelua "nyt", niin minulle saa maksaa siitä vähän ekstraa, että jaksan nähdä ekstravaivaa, koska en koko ajan ole päivystämässä. Eli siis motivoi. Mistään kovista ekstroista ei kuitenkaan ole kyse ja välillä ihminen ei vaan siltikään ehdi, jos kysytään esimerkiksi kolmen vartin päähän ja matkaakin olisi taitettavana... Kannattaa olla ajoissa liikkeellä!

Edelleen on jäänyt vastausta vaille varsinainen kysymys:

Miten lisähinta lisää henkistä ja fyysistä valmistautumista?
Saako lisähinnalla hormoonit hyrräämään tai lisäpotkua poskilihaksiin?

#fuckpalestine

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #9 : Heinäkuu 22, 2024, 11:46:56 »
^ Huomatakseni kukaan ei väittänyt, että lisähinta auttaisi henkisessä tai fyysisessä valmistautumisessa. Lisähinta on korvaus siitä, ettei siihen valmistautumiseen ole aikaa.

Joissakin duuneissa maksetaan hälytyskorvaus, jos joutuu lähtemään töihin lyhyellä varoitusajalla. Ei olisi huono käytäntö seksialallakaan.

Poissa Windy

• Newbie
« Vastaus #10 : Heinäkuu 25, 2024, 23:29:07 »
^ Huomatakseni kukaan ei väittänyt, että lisähinta auttaisi henkisessä tai fyysisessä valmistautumisessa. Lisähinta on korvaus siitä, ettei siihen valmistautumiseen ole aikaa.

Joissakin duuneissa maksetaan hälytyskorvaus, jos joutuu lähtemään töihin lyhyellä varoitusajalla. Ei olisi huono käytäntö seksialallakaan.

Nimenomaan 😄
Kinkyhkö söpöliini 🌸

Helsingissä 19.8.

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Heinäkuu 25, 2024, 23:37:19 »
otan hieman lisähintaa, tykkään siitä että pystyn henkisesti ja fyysisestikin valmistautumaan tapaamiseen.

Tuossahan niin sanotaan. Lisähinnalla pystyy henkisesti ja fyysisesti valmistautumaan tapaamiseen, eli lisähinta auttaa siihen valmistautumiseen.

Mutta epäselvää edelleen on, miten lisähinnan pyytäminen vaikuttaa 1) henkiseen puoleen ja 2)fysiikkaan tapaamisen yhteydessä, laskeeko lisäliksa stressitasoa ja aiheuttaa adrealiinipiikin lihaksiin?

#fuckpalestine

Poissa joonaski

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Heinäkuu 26, 2024, 11:12:14 »
otan hieman lisähintaa, tykkään siitä että pystyn henkisesti ja fyysisestikin valmistautumaan tapaamiseen.
Minuakin kiinnostaa tämä. Kuinka lisähinta mahdollistaa henkisen ja fyysisen valmistautumisen?

Tuossahan niin sanotaan. Lisähinnalla pystyy henkisesti ja fyysisesti valmistautumaan tapaamiseen, eli lisähinta auttaa siihen valmistautumiseen.

Mutta epäselvää edelleen on, miten lisähinnan pyytäminen vaikuttaa 1) henkiseen puoleen ja 2)fysiikkaan tapaamisen yhteydessä, laskeeko lisäliksa stressitasoa ja aiheuttaa adrealiinipiikin lihaksiin?

Poissa Windy

• Newbie
« Vastaus #13 : Elokuu 02, 2024, 23:34:36 »
Olin alueuutisissa 😎
Aiheena miten MM-ralli vaikuttaa kaupallisen seksin kysyntään Jyväskylässä.

https://areena.yle.fi/1-3829587

Aiheesta tehtiin myös verkkouutinen mutta sen linkkiä minulla ei ole vielä.
Kinkyhkö söpöliini 🌸

Helsingissä 19.8.

Poissa Windy

• Newbie
« Vastaus #14 : Elokuu 02, 2024, 23:44:10 »

Ei siinä itse asiassa niin sanota.
"Muuten kyllä nopealla aikataululla toteutettavista tapaamisista otan hieman lisähintaa, tykkään siitä että pystyn henkisesti ja fyysisestikin valmistautumaan tapaamiseen" - eli, tykkään siitä, että pystyn henkisesti ja fyysisestikin valmistautumaan tapaamiseen ja että nopealla aikataululla toteutettavista tapaamisista otan hieman lisähintaa. Nämä ovat kaksi toisistaan erillistä asiaa. En ole sanonut, että lisähinta auttaa valmistautumiseen, mutta se motivoi varaamaan kanssani ajan hyvissä ajoin, koska siitä minä pidän. Ja jos haluaa palvelua niin pian kuin suinkin, pieni lisä muuten edullisen puoleisiin hintoihin on minulle ekstraa lisävaivasta, mutta pieni hinta ostajalle. Toisinaan, jos keikkailen, muokkaan hinnastoani siten, että se on kiinteä eikä tuota ekstraa ole. Vastasiko tämä kysymykseesi?
Kinkyhkö söpöliini 🌸

Helsingissä 19.8.

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #15 : Elokuu 03, 2024, 01:30:07 »
"Aiheesta tehtiin myös verkkouutinen mutta sen linkkiä minulla ei ole vielä."

Uutisikkunassahan tuo jo pyörii.. ja hieman raflaavasti uutisoituna.. Onkohan tuossa nyt mukana hieman toimittajan "tulkintaa"..? Liukuhihnan kun vihjaillaan..

Kuinka monta asiakasta pystyt oikeasti ottamaan päivän aikana?

Poissa Turskapappa

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #16 : Elokuu 03, 2024, 11:14:29 »
Olin alueuutisissa 😎
Aiheena miten MM-ralli vaikuttaa kaupallisen seksin kysyntään Jyväskylässä.

https://areena.yle.fi/1-3829587

Aiheesta tehtiin myös verkkouutinen mutta sen linkkiä minulla ei ole vielä.
.

Ollut taas toimittajalla ihan uusi idea: Jyväskylän mm-rallissa myydään seksiä. Ihan kuin tämä sama juttu olisi ollut joka helvetin vuosi.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Viveca

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #17 : Elokuu 03, 2024, 12:50:39 »
Tässä verkkouutiseen linkki, ni ei tarvi kaikkien guuglettaa
https://yle.fi/a/74-20101423
*Ruka 23.-27.12*

Poissa Windy

• Newbie
« Vastaus #18 : Elokuu 05, 2024, 18:11:25 »
Tässä verkkouutiseen linkki, ni ei tarvi kaikkien guuglettaa
https://yle.fi/a/74-20101423

Kiitos! Itsekin sain tämän linkin vasta äskettäin.
Kinkyhkö söpöliini 🌸

Helsingissä 19.8.

Poissa Windy

• Newbie
« Vastaus #19 : Elokuu 05, 2024, 18:15:07 »
"Aiheesta tehtiin myös verkkouutinen mutta sen linkkiä minulla ei ole vielä."

Uutisikkunassahan tuo jo pyörii.. ja hieman raflaavasti uutisoituna.. Onkohan tuossa nyt mukana hieman toimittajan "tulkintaa"..? Liukuhihnan kun vihjaillaan..

Kuinka monta asiakasta pystyt oikeasti ottamaan päivän aikana?

Viittaat varmaankin tämän toisen haastateltavan, Silja-nimellä jutussa esiintyneen lausumaan "kun edellinen asiakas lähtee, seuraava on jo tulossa", joten kannattaa kysyä tuosta häneltä, ei minulta, koska minä en sanonut noin.
Kinkyhkö söpöliini 🌸

Helsingissä 19.8.