Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuorihimokas... 🙄  (Luettu 4516 kertaa)

Poissa Jylppy

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Nuorihimokas... 🙄
« : Heinäkuu 03, 2024, 19:26:48 »
Melkein kävin. Vinkkinä omat kumit mukaan vaikka kuulemma täysin terve. Ja pöhnäsyys kuulemma johtuu väsystä. Mutta kämppä täys silolätti. Onnea matkaan, jätin väliin mutta satku jäi sinne 🤬

Poissa Jylppy

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Nuorihimokas... 🙄
« Vastaus #1 : Heinäkuu 03, 2024, 20:19:39 »
Tai siis kulutin PT  aikaa satkun edestä 😂. Pääasia että hyvä mieli jäi ☺️

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 177
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nuorihimokas... 🙄
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2024, 23:06:52 »
Siis olitko sinä vai pt pöhnässä ja kuka kulutti kenenkin aikaa?
-sloppy dicks racing team-

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 369
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuorihimokas... 🙄
« Vastaus #3 : Heinäkuu 04, 2024, 05:07:28 »
Itekkin olin sopinut hänen kanssaan ajan, mutta tyttöä kohti kävellessä tehdyt havainnot huojumisesta ja muutenkin epämääräisestä olemuksesta saivat hälytyskellot soimaan päässä niin jätinpä sitten menemättä ja kävelin vaan ohitse ja autolle takaisin! Säästyipähän rahat parempaa tapaamista odottelemaan!  :headbang:

Poissa oulum

  • Jr. Member
  • Viestejä: 91
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuorihimokas... 🙄
« Vastaus #4 : Heinäkuu 04, 2024, 08:46:17 »
Oikein tarpeellista tietoa, kiitos.
Mutta miksi jättää raha, jos et käytä palvelua ja sovitut asiat ei ole kunnossa? Jos olet anonyymillä sähköpostilla, kikillä, prepaidilla kommunikoinut, niin pt ei voi kostaakaan.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1234
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuorihimokas... 🙄
« Vastaus #5 : Heinäkuu 04, 2024, 09:05:28 »
Itekkin olin sopinut hänen kanssaan ajan, mutta tyttöä kohti kävellessä tehdyt havainnot huojumisesta ja muutenkin epämääräisestä olemuksesta saivat hälytyskellot soimaan päässä niin jätinpä sitten menemättä ja kävelin vaan ohitse ja autolle takaisin! Säästyipähän rahat parempaa tapaamista odottelemaan!  :headbang:

Teit siis oharit. :o
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 369
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuorihimokas... 🙄
« Vastaus #6 : Heinäkuu 04, 2024, 10:18:35 »
Itekkin olin sopinut hänen kanssaan ajan, mutta tyttöä kohti kävellessä tehdyt havainnot huojumisesta ja muutenkin epämääräisestä olemuksesta saivat hälytyskellot soimaan päässä niin jätinpä sitten menemättä ja kävelin vaan ohitse ja autolle takaisin! Säästyipähän rahat parempaa tapaamista odottelemaan!  :headbang:

Teit siis oharit. :o

Niin tein! Olisiko Viola sinun mielestä pitänyt mennä vaikka tyttö on sekaisin kuin seinäkello?? Tai ainakin siltä hänen olemus huojumisineen vaikutti!? Kerroin hänelle syyn siihen miksi en tullut sähköpostissa!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2024, 10:22:07 kirjoittanut Mie »

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1234
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuorihimokas... 🙄
« Vastaus #7 : Heinäkuu 04, 2024, 11:01:34 »
Älä ota hyökkäävää asennetta.
Olen yleensä sillä kannalla, että palveluntarjoajat tarvitsevat/ansaitsevat selityksen jos eivät kelpaa.
Mieluummin heti paikan päällä.
Huonommalla itsetunnolla varustettu pt saattaa miettiä useampia päiviä toimintakyvyttömänä missä vika.

Hyvä kuitenkin, että laitoit säpossa viestiä miksi näin. Rehellistä toimintaa.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 369
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuorihimokas... 🙄
« Vastaus #8 : Heinäkuu 04, 2024, 12:00:48 »
^ Samaa voisi odottaa myös pt:ltäkin että kertoisi miksi ei halua enää tavata? Näin ei kerro eräs täälläkin vaikuttava erittäin suosittu ja kiva pt!! Itselläni ei ole mitään käryä syystä ettei enää minua halua tavata eikä vastaa viesteihin vaikka ollaan tavattu monesti aiemmin eikä mun käsityksen mukaan ole koskaan tapahtunut mitäänpoikkeavaa miksi pitäis olla minua tapaamatta!!??

Poissa Jylppy

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Nuorihimokas... 🙄
« Vastaus #9 : Heinäkuu 04, 2024, 16:19:05 »
Oikein tarpeellista tietoa, kiitos.
Mutta miksi jättää raha, jos et käytä palvelua ja sovitut asiat ei ole kunnossa? Jos olet anonyymillä sähköpostilla, kikillä, prepaidilla kommunikoinut, niin pt ei voi kostaakaan.

Katsoin että pikku pöhnä ei haittaa, joten maksoin heti. Mutta paljaalla veto oli jo liikaa (vaikka kertoi olevansa terve 🙄). Ei suostunut palauttaa tahoja koska olin tuhlannut hänen kallista aikaa. Satkun takia en hae ongelmia. Mm. eräs paikallinen hutsu oli paras pikku kännissä silloin kun oli vielä kehissä.

Mutta, käykää kattomassa. Kokemus se on paskakin kokemus 😂

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 476
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nuorihimokas... 🙄
« Vastaus #10 : Heinäkuu 04, 2024, 22:57:54 »

Huonommalla itsetunnolla varustettu pt saattaa miettiä useampia päiviä toimintakyvyttömänä missä vika.


Kirjoituksen perusteella ei edes muista seuraavana päivänä tapahtumaa.

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2206
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuorihimokas... 🙄
« Vastaus #11 : Heinäkuu 04, 2024, 23:02:40 »

Huonommalla itsetunnolla varustettu pt saattaa miettiä useampia päiviä toimintakyvyttömänä missä vika.



Tällaisen ihmisen ei kuulu myydä perhettä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Raksamies47

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuorihimokas... 🙄
« Vastaus #12 : Heinäkuu 12, 2024, 23:48:13 »
Oliko tämä pt hiirosessa ja pitkät rastat? Maili jotain hemp.... tai luonnon...-alkuinen?