Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Merry Jumbo  (Luettu 1675 kertaa)

Poissa adv

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Merry Jumbo
« : Kesäkuu 30, 2024, 21:34:07 »
Moikka. Naapurissa on jo pitkään ilmoitellut "M Merry Sexy" nimellä ja otsikolla kaunis blondi. Onko kukaan käynyt? Pitääkö kuvat paikkansa? Miten palvelut?

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 198
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Merry Jumbo
« Vastaus #1 : Heinäkuu 05, 2024, 17:08:14 »
En usko, että just noi kuvat on aidot. Kato ennemmin Marya Vantaa Jumbo -kuvia. Hyvin, hyvin todennäköisesti paria kuvaa lukuunottamatta on aidot kuvat. On otettu jopa pelipaikan kämpässä, joka on Jumbosta jotain 600m linnuntietä pohjoiseen.

Kämpässä sitten muitakin tyttöjä: Melissa Sexy eli alias Jessy Jumbo, jota en minä ainakaan mene tapaamaan, koska ikä pitkälti päälle 40v.

Ja sitten siellä on Maya vantaa JUMBO joka RE:ssä nimellä Maya Naughty. Hänet olen tavannut ainakin 5 kertaa, mutta riittää nyt, sillä tyttöjen kämppä ei mun mielestä oo oikein sopiva näihin harrastuksiin. Kaks makkaria erottaa toisistaan ohuen ohut liukuovi, ja aina vapaavuorossa oleva tai jopa toisen asiakkaan kanssa oleva PT on sen takana. Ja äänet kuuluu hyvin. Mä ainakin nautin vähän isommasta yksityisyydestä.

Kovin naughty -juttuja ei ton Mayan kanssa saanut pelailla varmaan tästä syystä. Kävisin Mayan luona vähintään kerran kahdessa vkossa, jos olis yksin kämpässä. Mutta ei - nää on aina vähintään kahdestaan, ja usein on sitten toi Melissa siinä vielä.