Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pikkunen punapää  (Luettu 8287 kertaa)

Poissa geohot

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Pikkunen punapää
« : Tammikuu 26, 2024, 09:33:27 »
Onko kokemuksia treffeillä nimimerkillä "Alexxandraa" ilmoittelevasta?

Poissa jhstone

  • Hero Member
  • Viestejä: 842
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pikkunen punapää
« Vastaus #1 : Tammikuu 26, 2024, 17:23:59 »
Oharikokemus on.
Aika, paikka, palvelut sovittuna mut sit mykistyi hän.
Olen kysynyt mikä ongelma, ja oisko uusi suunnitelma ok, vastattu ei ole.
Eläin elää ihminen ihmettelee
- Ismo Alanko

Poissa Bacardi

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pikkunen punapää
« Vastaus #2 : Huhtikuu 27, 2024, 18:54:43 »
Mielellään kuulisin, jos joku on käynyt

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 920
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pikkunen punapää
« Vastaus #3 : Huhtikuu 27, 2024, 20:38:36 »
Tänään laitoin WA-viestii. Luettu, mutta ei mitään vastausta.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Kiimakolli

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pikkunen punapää
« Vastaus #4 : Toukokuu 27, 2024, 17:29:16 »
Tyttö on sit tosiaan melkein 10v ilmoitusta vanhempi, 10kg lihavampi sekä mielenterveys ja päihdeongelmilla höystetty. Suosittelen välttämään.

Poissa Stadilainen

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pikkunen punapää
« Vastaus #5 : Elokuu 17, 2024, 14:39:59 »
Varoitanpa minäkin, kun en älynnyt täältä katsoa. Ulkonäkö täsmäsi ja ikä varmaan jossain määrin oman arvion mukaan, ja viestittelykin oli mukavaa. Paikalle päästyäni nainen oli ihan sekaisin siitä, kuka olen ja mitä mä oon siellä tekemässä. Välillä oli tässä todellisuudessa, mutta välillä oli kuin ensitreffeillä oltais ja totesi jotain tyyliin "oho, en mä yleensä heti tavattua ala tämmösiä, mutta kaipa noin rohkeelle ehdotukselle voisi". Välillä vaikutti siltä, että luuli mun olevan joku kumppani, joka on siellä pidempäänkin. Ja ei, nää ei ollut flirttiä tai läppää, vaan seilasi selkeästi eri todellisuuksissa. Lopulta ennen kun juurikaan ehti edes tapahtua, tyyppi puki päälle ja läks kauppaan ja viipyi siellä hyvän aikaa. Totesin siinä vaiheessa, että ois varmaan pitänyt kääntyä aiemminkin, ja lähdin menemään, koska toi olisi mennyt jo hyväksikäytön puolelle, eikä ois nyt muutenkaan ollut nautinto.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 696
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pikkunen punapää
« Vastaus #6 : Elokuu 17, 2024, 21:44:21 »
Varoitanpa minäkin, kun en älynnyt täältä katsoa. Ulkonäkö täsmäsi ja ikä varmaan jossain määrin oman arvion mukaan, ja viestittelykin oli mukavaa. Paikalle päästyäni nainen oli ihan sekaisin siitä, kuka olen ja mitä mä oon siellä tekemässä. Välillä oli tässä todellisuudessa, mutta välillä oli kuin ensitreffeillä oltais ja totesi jotain tyyliin "oho, en mä yleensä heti tavattua ala tämmösiä, mutta kaipa noin rohkeelle ehdotukselle voisi". Välillä vaikutti siltä, että luuli mun olevan joku kumppani, joka on siellä pidempäänkin. Ja ei, nää ei ollut flirttiä tai läppää, vaan seilasi selkeästi eri todellisuuksissa. Lopulta ennen kun juurikaan ehti edes tapahtua, tyyppi puki päälle ja läks kauppaan ja viipyi siellä hyvän aikaa. Totesin siinä vaiheessa, että ois varmaan pitänyt kääntyä aiemminkin, ja lähdin menemään, koska toi olisi mennyt jo hyväksikäytön puolelle, eikä ois nyt muutenkaan ollut nautinto.

Jos sillä oli kortsut loppu ja meni ostamaan?
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 837
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pikkunen punapää
« Vastaus #7 : Elokuu 18, 2024, 01:07:56 »
Nämä on juuri niitä tapauksia, mitkä saavat ihmettelemään, kun jotkut sinnikkäästi asioivat omalla nimellä ja puhelinnumerolla pt:ltä toiselle ja täällä kummastelevat, että mitä riskiä siinä muka voisi olla. Stadilainen on varmaan tyytyväinen, ettei kyseisellä PT:llä ole hänen numeroaan ja kotiosoitetta tiedossa...
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Stadilainen

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pikkunen punapää
« Vastaus #8 : Elokuu 18, 2024, 12:43:19 »
Varoitanpa minäkin, kun en älynnyt täältä katsoa. Ulkonäkö täsmäsi ja ikä varmaan jossain määrin oman arvion mukaan, ja viestittelykin oli mukavaa. Paikalle päästyäni nainen oli ihan sekaisin siitä, kuka olen ja mitä mä oon siellä tekemässä. Välillä oli tässä todellisuudessa, mutta välillä oli kuin ensitreffeillä oltais ja totesi jotain tyyliin "oho, en mä yleensä heti tavattua ala tämmösiä, mutta kaipa noin rohkeelle ehdotukselle voisi". Välillä vaikutti siltä, että luuli mun olevan joku kumppani, joka on siellä pidempäänkin. Ja ei, nää ei ollut flirttiä tai läppää, vaan seilasi selkeästi eri todellisuuksissa. Lopulta ennen kun juurikaan ehti edes tapahtua, tyyppi puki päälle ja läks kauppaan ja viipyi siellä hyvän aikaa. Totesin siinä vaiheessa, että ois varmaan pitänyt kääntyä aiemminkin, ja lähdin menemään, koska toi olisi mennyt jo hyväksikäytön puolelle, eikä ois nyt muutenkaan ollut nautinto.

Jos sillä oli kortsut loppu ja meni ostamaan?

Ei, niitä oli esillä, sanoi tupakkaa ja jotain juotavaa hakevansa illanviettoon.

Poissa Amatööri

  • Full Member
  • Viestejä: 120
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pikkunen punapää
« Vastaus #9 : Elokuu 18, 2024, 18:07:18 »
Näyttää olevan kaikenlaista viheltäjää puolin ja toisin. Itsekin törmännyt joskus näihin, ovella äkkiä ympäri vielä kun kerkee

Poissa Kukkelikuu

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pikkunen punapää
« Vastaus #10 : Elokuu 21, 2024, 21:21:39 »
Juu, yrittänyt viestiä laittaa mutta vastausta ei kuulu, ehkä ihan hyvä näiden lukemisen jälkeen