Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: kiscissendalh  (Luettu 1446 kertaa)

Poissa Matti Mallikas

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
kiscissendalh
« : Heinäkuu 17, 2024, 10:57:08 »
Onko kellään kokemuksia nimimerkillä:kiscissendalh naapurissa ilmoittelevasta runsaspovisesta mimmistä? On nyt Turun alueella ja vähän kiinnostais. Tampereen alla oli hyvin lyhyt ketju, muuta en löytänyt..

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: kiscissendalh
« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2024, 13:14:33 »
Sen verran kiinnosteli itseäkin tässä viikko, pari sitten, että yritin ottaa yhteyttä neitoon. Kerroin itsestäni ja toiveistani asiallisesti jne. En saanut koskaan vastausta.

Toivottavasti sinua onnistaa paremmin ja pääset jakamaan kokemuksesi😀.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 920
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: kiscissendalh
« Vastaus #2 : Heinäkuu 17, 2024, 14:21:23 »
Ilmoitteli pk-seudulla vajaa pari viikkoa sitten. Otin yhteyksiä, ja hiljaista oli vastauksien suhteen, tiedä sit mikä lie kyseessä...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: kiscissendalh
« Vastaus #3 : Heinäkuu 17, 2024, 18:27:35 »
Noin vuosi sitten pari kertaa tavannut. Upea tyttö oli. Asiallinen ja seksikäs. Siisti vastaanotto paikka ja myös pt oli siisti. Varmaan kova kysyntä kun ilmoittelee. Yksi parhaista kokemuksista.

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 115
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: kiscissendalh
« Vastaus #4 : Heinäkuu 18, 2024, 09:00:01 »
Kerran olen tavannut. Tapaamispaikka oli tuolloin parikymmentä km Turun keskustasta sivuun.
Mielestäni oli tosi kiihkeä nainen ja suuteli intohimoisesti. Suojatusti suikkari ja pano.
Vähän ehkä oli ylimääräistä painoa kertynyt valokuvien ottamisen jälkeen, tai sitten kuvat oli otettu sellaisesta kuvakulmasta, ettei todellisuutta nähnyt. Hinta oli muistaakseni 250€/h joka oli minun makuuni vähän liikaa tuosta kokonaisuudesta. Jos olisi ollut edullisempi pt, niin olisin voinut useamminkin käydä. Tällä kertaa tapaaminen jäi tuohon yhteen kertaan.