Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?  (Luettu 49831 kertaa)

Poissa Näykkis

  • Jr. Member
  • Viestejä: 61
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #220 : Toukokuu 14, 2024, 19:00:25 »
Eräs tykkäs mun käsivarsista, se tuntu kivalta. Siinäpä se sitten kiitoksien lisäks maksun yhteydessä   ;D
Leimuavan lemmen plussapallosi

Poissa Klitorisman

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #221 : Toukokuu 20, 2024, 17:48:04 »
Vittu sulla on karvanen selkä :kiss: ompa paksu nuppi  :blowjob: näytät ihan lappalaiselta :laught:

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #222 : Toukokuu 30, 2024, 16:34:38 »
Ei varsinainen kehu, jaan kumminkin tänään tapahtunutta: hupsukka hämmästeli reisieni kokoa, ei siinä mitään, mutta kysymys perään "do you use steroids?" 🤣

En siis käytä, ihan rahkalla ja banaanilla mennään. Jos mut tietäisi ja tietää miltä näytän, niin ymmärtää että toi kysymys oli täysin absurdi. "Do you even lift" olisi ollut paremmin paikallaan.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2024, 16:38:06 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa Jepsjep

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #223 : Toukokuu 31, 2024, 10:08:10 »
Tää ei ollut varsinainen kehu hupakolta. Mutta taannoin tänä keväänä erään hieman itseäni vanhemman amatöörin kotoa poistuessa se naapurin naisen katse😅. Joku kova panomies olisi varmaan jatkanut hommia hänen luonaan, mutta itse en ole niin supliikki.

Poissa ViiksiVille

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #224 : Heinäkuu 18, 2024, 19:35:17 »
Mulla on hieman normaalia suurempi kulli ( 20cm pitkä ja 5,5 cm leveä ) toiset tykkää, toiset ei vaikka väittää ja sen huomaa. Juuri sanottiin että tykkää mun kullista koska se on niin paksu, monella jolla on pitkä on myös ohut ja se kuulemma menee jotenkin väärällätavalla mutkalle, mutta paksu kulli ei mene.

Poissa Vieras1699

  • Full Member
  • Viestejä: 285
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #225 : Heinäkuu 26, 2024, 09:09:55 »
Minua kehui eräs taikkuhieroja kun olin kieltäytynyt extroista ja spesiaaleista , että onpa sinulla isot tissit isommat kuin minulla ja puristeli niitä voimakkaasti .  :wanker: