Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hotmilk/FireOnBed  (Luettu 7338 kertaa)

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • ** Piristää muiden päivää
Hotmilk/FireOnBed
« : Kesäkuu 01, 2024, 23:06:16 »
Näillä nimimerkeillä ilmoittelee nyt Naapurissa. Muistan käyttäneen muitakin nimimerkkejä. Rapsoja olisi helpompi etsiä, jos olisi vain tietty nimimerkki.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #1 : Kesäkuu 01, 2024, 23:14:44 »
Lissy Lopez näköjään on ollut myös nimerkki ja sillä löytyikin rapsaa. Hieman ristiriitaista.

Poissa Cazeneuve

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #2 : Kesäkuu 07, 2024, 21:47:38 »
Itse kävin tapaamassa kun oli taas kulmilla. Pari aiempaa kertaa kokeneena tiesin mitä oli tulossa. Hyvän tuulinen neiti, sexikkäät punamustaiset alusvaatteet. Tuoksui puhtaalta. Suihkun kautta petiin ja huulihölkkää. Sitten 69 ja homma alkoi mennä rajummaksi. Istui päälläni ja käski nuolemaan jotain muutakin ja uudelleen 69.iä. Tässä vaiheessa alkoi tuntumaan jo liian hyvälle. Ottaa alun hyvin hitaasti että paikat rentoutuu.Loppu mentiin perinteisessä doggyssä läpsien pakaroille ja tuhmia puhuen. Itse en kestäny enään vaan tulin rajusti purkautuen. Neiti olisi vielä jatkanut mielellään. Sitä sain mitä halusin parrua kovaa mutta sopivan dominoivasti / lempeästi.  :inlove:, kerta toisensa jälkeen homma parantunut. Vahva suositus..

Poissa Jorge

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #3 : Kesäkuu 09, 2024, 05:57:53 »
Paras kokemus tähän asti, menen uudelleen jos tulee paikkakunnalle. Näyttävä upea nainen, kyrpä noin 20 cm, ja osaa käyttää sitä, ja pitkään.

Neidolla oli käytössään siisti huoneisto, ei mikään thaikkujen mörskä.

 Hän otti vastaan korkeissa koroissa, ja upeissa alusasuissa,jumalatar.  Upea  vartalo ja jo hajuveden tuoksu nostatti oman kyrpäni. Kun neiti tarttui kyrpääni käsillään, joissa pitkät hyvin hoidetut kynnet, tiesin että saan parasta.

Mikä parasta, neidillä ei ollut menttaliteettinä rahat äkkiä ja asiakas ulos.


Poissa FlashGordon

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #4 : Kesäkuu 17, 2024, 14:51:06 »
Pakko kehaista tätä tyttöä 😊
Heti tapaamiseen mennessä tuli hyvä fiilis kun hän rennosti jutteli ja otti vastaan seksikkäissä alusvaatteissa
Heti tuli sellainen olo ettei ole kiire vain saada rahat ja asiakas ulos.
Kun päästiin vähän tutuksi hän imetti itseään pitkään ja hartaasti 😋
Samalla läpsien minua poskille ja perseelle ja puhuen tuhmia.
Sopivasti ja mukavasti dominoiva.
Sitten hän alkoi naida minua takaa....ensin hitaasti ja pehmitellen.
Sitten meno yltyi ja täytyy sanoa että tämä tyttö todella pani minua.
Kauan ja kunnolla...ei minkäänlaista kiirettä.
Pikemminkin minä pyysin jo armoa kun en enää pystynyt.
Ja lopuksi spermat naamalle pienestä lisämaksusta 😋
Tuli kyllä tässä tapaamisessa kunnolla nussittu ja hyvällä tavalla häväisty olo.
Suosittelen 👍👍👍🥰

Poissa Transformer

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #5 : Kesäkuu 21, 2024, 15:42:38 »
Paras kokemus tähän asti, menen uudelleen jos tulee paikkakunnalle. Näyttävä upea nainen, kyrpä noin 20 cm, ja osaa käyttää sitä, ja pitkään.

Neidolla oli käytössään siisti huoneisto, ei mikään thaikkujen mörskä.

 Hän otti vastaan korkeissa koroissa, ja upeissa alusasuissa,jumalatar.  Upea  vartalo ja jo hajuveden tuoksu nostatti oman kyrpäni. Kun neiti tarttui kyrpääni käsillään, joissa pitkät hyvin hoidetut kynnet, tiesin että saan parasta.

Mikä parasta, neidillä ei ollut menttaliteettinä rahat äkkiä ja asiakas ulos.

Kuulostaapa erittäin hyvältä. On siis ilmoituksen kuvien mukainen ja kalunkin koko suht oikein infottu, jos on oikeasti siellä 20cm luokassa?

Poissa HackerMateJustice

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #6 : Kesäkuu 22, 2024, 02:10:29 »
Ilmeisesti Samuel hyökkää tämän naisen kimppuun, luulen, että ehkä kun saattaja hylkää jonkun, hän tulee tänne ja kirjoittaa vain paskansa, ja Samuel voi kertoa, että tämä on hyvin henkilökohtaista, eikä vain hänen kanssaan, joidenkin saattajien kanssa, joista olen lukenut. muut foorumit, Erittäin epäilyttävä olet Samuel, näytät enemmän fake, ehkä olet toinen kateellinen transseksuaali!!  Fake Samuel ja monet muut, jotka ovat täällä.

Poissa HackerMateJustice

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #7 : Kesäkuu 22, 2024, 02:16:44 »
Varo väärennettyjä Transformer, Samuel, Fake, Fake.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #8 : Kesäkuu 22, 2024, 10:04:17 »
Jaahas. Ystävämme on ilmeisesti ottanut vähän Juhannusjuoma ja laskuvaiheessa tullut foorumille.😄

Poissa Transformer

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #9 : Kesäkuu 24, 2024, 16:33:45 »
Varo väärennettyjä Transformer, Samuel, Fake, Fake.
Niin että mitä sanoit syönees? :boozing:

Poissa Juhis89

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #10 : Kesäkuu 25, 2024, 05:49:15 »
Aivan ihana,hyvin otti homman haltuun, osasi hieroa ennen kuin kyytiä antoi ja osasi hyvin ottaa huomioon kun toista jännitti tapaaminen.

Poissa Kalle51

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #11 : Kesäkuu 26, 2024, 21:42:15 »
Fireonbed, tätäkin joku arvostellut ja häätänyt jopa pois maasta, jos et ole siisti et voi vaatia kovin erikoisia juttuja haisevana possuna. Kyllä pitää käydä suihkussa ennen tapaamista.  Erikoisen hyvä hieronta ja muutenkin kiva tyttö, menen toistekin kun on tavattavissa. Paras minulle tähän mennessä.
-Kalle

Poissa Imijä

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #12 : Heinäkuu 15, 2024, 18:41:19 »
Wow mikä tyttö! Todella puhdas ja erittäin hyvän kiihottavan parfyymin tuoksuinen. Kiihottavat seksikkäät asusteet, stilettikorkkarit, pitkät kynnet, vartalo täysin karvaton. Upeasti meikattu. Aluksi käski minun ottaa kaikki vaatteet pois, läpsi takapuoltani, pubui kiihottavan tuhmia juttuja mitä aikoi tehdä/teettää minulla. Sitten istutti minut sängyn reunalle ja otti päästäni kiinni ja painoi alavatsansa kasvojani vasten, levitti jalkojaan näin vapauttaen puolikovan kullinsa painaen päätäni alaspäin käskien samalla, ime kulliani. Minähän teln työtä käskettyä ja imin hänen kullinsa kovaksi. Hän imetti mielellään kulliaan puhuen tuhmia ja painaen välillä koko 20 cm juurta myöten nieluuni. Sitten komensi minut sängylle vatsalleni ja laittoi tyynyn alavatsani alle. Siinä olin pylly pystyssä kun aukkoni öljyttiin ja tämä kaunis ladyboy tunkeutui hellästi minuun, pikkuhiljaa syvemmälle ja syvemmälle kunnes oli kokonaan sisälläni. Hän tuli selkääni läpsi poskeani, nuolaisi sitä ja kuiskasi, että nyt alkaa nussiminen. Ja todellakin alkoi kovalla kullilla pitkää työntöä tulla. Välillä melkein otti kullin ulos kunnes painoi koko mitaltaan juurta myöten sisääni. Vauhti kiihtyi koko ajan. Nussiminen kesti melko pitkään ja jäi vaikutelma, että tämä tyttö tykkää nussia kunnolla miestä persereikään. Lopulta kysyi haluanko spermat naamalleni...no tietysti halusin. Paksua hyvän makuista spermaa tuli monta isoa sykäystä suuhuni ja naamalleni. Hän sormillaan pyyhki kaikki spermat suuhuni. Lopuksi imetti vielä kullistaan loputkin tipat pois. Jos yämmöinen kiinnostaa niin kannattaa käydä tätä tyttöä tapaamassa. Hyvä kiireetön hetki hänen kanssaan kannattaa kokea.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 442
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #13 : Heinäkuu 15, 2024, 19:16:47 »
Eikö käyttänyt kumia?

Poissa Imijä

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #14 : Heinäkuu 15, 2024, 20:06:32 »
Nussiessa käytti kumia

Poissa primitive.future

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #15 : Heinäkuu 22, 2024, 06:42:16 »
Hyvä kokemus myös itsellä hänestä. Mukava, kaunis tyttö ja iso työkalu.  :inlove: Nussi minua perseeseen isolla kullilla pitkään ja hartaasti sekä laukesi naamalle/suulle.  :behind: Ottaessa suihin häneltä työnsi myös ison kyrpänsä niin syvälle kurkkuuni, että aloin kakoa.  :blowjob: :inlove: Varmasti menen taas uudestaan joskus, kun siihen on mahdollisuus.  :inlove:

Poissa Macsepe

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #16 : Heinäkuu 22, 2024, 11:11:29 »
Mistä löytyy tämän tytsin ilmo?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1051
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #17 : Heinäkuu 22, 2024, 21:34:44 »
Naapurista josta hakisit treffejä jotka liittyy seksiin.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1051
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hotmilk/FireOnBed
« Vastaus #18 : Heinäkuu 22, 2024, 21:39:16 »
En ole käynyt, ehkä pitäisi, olen sivuuttanut profiilit aina jotenkin ei muhun iskevänä kun look on sellainen paksun aasialaisen ja etelän hedelmän yhdistelmä noin yleisesti ulkonäöltä, epäilemättä kulli pystyssä olevissa kuvissa sitä perinteistä isonnusta. Joskin nuo useat muut tällä hetkellä swikistä löytyvistä jos hakee lopez nimellä lissyä nii Näyttä jopa ihan suht kookkaalta.

Noh viestin pointti oli että tuskin se silti yli18cm on.

Enpä tiedä olenko tavannut Suomessa ainuttakaan ts hupsua jolla olis yli 19cm kulli. Ja olen kuitennin noi isoimmiksi kehutut sabrinan ja isabellan yms muutamat muut kokeillut


Noh voisihan tuota harkita. :drinking: