Olisko viikonloppuna 6-8.7 ruusun tulijoita. Vois lähtee käymään jos ei tyhjää näyttäisi...
T. Pari n+m
T. Pari n+m
Uutiset:
En ole itse käynyt Keltaisen ruusun alakerrassa, mutta, asioin liikkeessä kohtuullisen usein. Joo, ostan jutut mieluummin liikkeestä kuin tilaan netistä. Plussaa tiety sekin, kun käynyt tuolla jo ahkeraan vuosia, niin henkilökunta ns. tuttua ja mukavaa.
Mutta aloituksen pointtiin, mä asioin liikkeessä yleensä iltapäivällä/iltaisin. Vietän aikaa liikkeessä ehkä...jotain luokkaa 15 min kerralla. Sanoisin että...melkein joka kerta (jos ei jopa joka kerta), alakertaan menee/tulee useampi henkilö.
Jotenkin mun mielikuva siis on, että siellä meno olisi kohtuu aktiivista?
Edit: En ole koskaan nähnyt naista menossa/tulossa alakerrasta. Jotenkin muutenkin ymmärtänyt, että tuo paikka olisi enemmmän miesten juttu?
En ole koskaan nähnyt naista menossa/tulossa alakerrasta. Jotenkin muutenkin ymmärtänyt, että tuo paikka olisi enemmmän miesten juttu?
Itse käynyt liikkeessä kerran miespuolisen ystäväni kanssa. Mukava miesmyyjä neuvoi kysyttäessä... jäi kuitenkin ostamatta kun puolet halvemmalla sai netistä saman tuotteenNäin toimimalla ne kivijalkakaupat kuolevat
Itse käynyt liikkeessä kerran miespuolisen ystäväni kanssa. Mukava miesmyyjä neuvoi kysyttäessä... jäi kuitenkin ostamatta kun puolet halvemmalla sai netistä saman tuotteenNäin toimimalla ne kivijalkakaupat kuolevat