Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suihku ja vaatteet  (Luettu 3004 kertaa)

Poissa Vayyav

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Suihku ja vaatteet
« : Elokuu 27, 2024, 18:02:45 »
Lienee tyhmä kysymys, mutta kysympähän silti. Hupakkoprotokollaani kuuluu, että raha vaihtaa omistajaa eteisessä, jonka jälkeen kysyn suihkun sijaintia. Suihkun jälkeen siirryn pelipaikalle vain pyyhe lantiolla, muut vaatteet jätän suihkun puolelle. Onko tämä vaatteiden jättämimen suihkun puolelle ns. normaali tapa?

Ensimmäsellä visiitilläni pukeuduin vielä takaisin suihkun jälkeen, mutta PT:n yllättyneestä reaktiosta päättelin tämän olevan väärä menettely. Tämän jälkeen olen palannut suihkusta vain pyyhkeen kanssa. Tosin visiitti tapahtui ulkomailla. Sinänsä tämä on aika merkityksetön asia, mutta  onhan se aika kummallista, kun olen suihkun jälkeen alastomampi kuin PT  :D

Asia tuli mieleen, kun näin toisaalla arvostelun, jossa asiakas oli heittänyt kimpsut takaisit niskaan suihkun jälkeen. Kysynkin siis miten te tämän "vaateongelman" olette ratkaisseet? Vaatteet takaisin päälle, pyyhkeen kanssa ulos vai ilman rihmankiertämää?

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 482
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #1 : Elokuu 27, 2024, 18:33:11 »
Vaatteet päällä suihkuhuoneeseen, pyyhe päällä ulos. Vaikka olisi juuri käynyt kotona suihkussa, niin pyydän aina suihkumahdollisuutta pelipaikallakin. Siinä puolen tunnin siirtymän aikana ehkä kerinnyt nivuset hiota tai nukkaa kertyä napaan/persvakoon. Nukka persvaossa voi erehdyttävästi näyttää epäilyttävältä, fellow karvaperseet tietää. 😔 Nukka syistä en kehtaa näyttäytyä hupakon edessä butt nekkid ennen suihkussa käyntiä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2024, 18:40:00 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11411
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #2 : Elokuu 27, 2024, 21:08:49 »

Yleensä multa on vaatteet lähteny suihkutilan ulkupuolella, alastomana hypähtelen suihkutilaan ja ilmestyn hetken perästä pyyhe lanteilla sängyn äärelle. Pyyhe ei tosin kohtuuttoman kauaa pysy lanteilla. Neidon vaatetus kevenee myös. Ja sitten jo kahlataan riettauden virrassa.😊
Amator

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2722
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #3 : Elokuu 28, 2024, 12:06:50 »

Yleensä multa on vaatteet lähteny suihkutilan ulkupuolella, alastomana hypähtelen suihkutilaan ja ilmestyn hetken perästä pyyhe lanteilla sängyn äärelle. Pyyhe ei tosin kohtuuttoman kauaa pysy lanteilla. Neidon vaatetus kevenee myös. Ja sitten jo kahlataan riettauden virrassa.😊

Itse myös toteutan tätä Seepelin hyväksi havaitsemaa toimintamallia👍
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 146
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #4 : Elokuu 28, 2024, 13:04:56 »
Raha käteen, vaatteet tuolille, pyyhe kourassa pesuhuoneeseen, pikapesu, pyyhkeessä pesuhuoneesta. Yleensä näin.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 482
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #5 : Elokuu 28, 2024, 16:14:15 »
Tulin siihen lopputulokseen, että parempi vaan jäädä kotiin niin ei tarvi miettiä näin hankalia asioita.

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2530
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #6 : Elokuu 28, 2024, 17:07:18 »
Älä turhaan tee siitä "vaateongelmaa" vaan laitat ne miten haluat ellei pt toisin opasta. Lähtiessä koetat vielä muistaa vaatteet mukaan 😉

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #7 : Elokuu 28, 2024, 17:49:52 »
No eipä ole ollut tämäkään ongelmana - kuhan saa vaatteet jonnekin suihkun jälkeen ja nussimaan vaan  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 71 )

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 395
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #8 : Elokuu 28, 2024, 23:51:59 »
Tämä on ollut silmiä avaava keskustelu. Aina olen riisunut kylppärin ulkopuolella. Kerran kyllä vähän hämmennyin kun ei ollut oikein mitään paikkaa vaatteille ja pt tajusi sen vasta mun kohdalla. Vaikka oli keikan viimeinen päivä. Ehkä kaikki muut asiakkaat oli olleet suihkuriisujia.

Olen aina jättänyt pyyhkeen kylppäriin roikkumaan. Kerran pt kommentoi hämmästyneenä jotain siitä että alastiko tulen, ja mä mielessäni ihmettelin että mitä vittua, mähän olin suihkussa, miksi mulla olisi taas vaatteet päällä. Jotenkin ei ole tullut mieleenkään vetää märkää pyyhettä lanteille sitä varten että kävelee pari metriä panemaan.

Jos on joku karvainen lemmikki huoneistossa niin sitten saatan kyllä jättää vaatteet kylppäriinkin.

Poissa PekkaPekka

  • Full Member
  • Viestejä: 120
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #9 : Elokuu 29, 2024, 07:17:23 »
Mä jouduin yhden pt: luona käymään salasuihkussa.
Oon tottunut, että suihku on jotenkin itsestäänselvyys.

Tämä PT kuitenkin sanoi että suihku on tarkoitettu vain hänelle ei asiakkaille.

Komensi kuitenkin pesemään kädet vessaan.

Minähän sitten kekseliän poikana pesistrategiset paikat pillusuihkulla ja puin vaatteet takaisin.

Poissa Usva

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #10 : Syyskuu 05, 2024, 17:24:18 »
Miun mielestä tää on asioita, joissa jokainen asiakas toimikoon itselleen mieluisalla tavalla. Jollekin riisuminen samassa huoneessa voi olla heti tapaamisen aluksi liian jännittävää ja olo alaston. Mielestäni tämä on ymmärrettävää. Jotkut menevät kylppäriin vaatteet päällä ja suihkun jälkeen pukevat uudestaan päälleen. Ymmärrän tämänkin.

Oon miettinyt myös sitä että ehkä jotkut asiakkaat miettivät tässä turvallisuuttaan? Housujen taskussa kun on usein puhelin ja lompakko.



Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 177
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #11 : Syyskuu 05, 2024, 21:45:19 »
Miun mielestä tää on asioita, joissa jokainen asiakas toimikoon itselleen mieluisalla tavalla. Jollekin riisuminen samassa huoneessa voi olla heti tapaamisen aluksi liian jännittävää ja olo alaston. Mielestäni tämä on ymmärrettävää. Jotkut menevät kylppäriin vaatteet päällä ja suihkun jälkeen pukevat uudestaan päälleen. Ymmärrän tämänkin.

Oon miettinyt myös sitä että ehkä jotkut asiakkaat miettivät tässä turvallisuuttaan? Housujen taskussa kun on usein puhelin ja lompakko.

PT-tapaamiselle mentäessä taskuista löytyy vain hupakkoluuri, auton avaimet ja palvelusta sovittu eurosumma tasarahana. Jos lähtiessä puuttuu jotain muuta kuin tuo rahasumma niin paikalta ei poistuta ennen kuin homma on selvitetty.
-sloppy dicks racing team-

Poissa Vanhaholvikirkko

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #12 : Syyskuu 06, 2024, 08:33:18 »
Oon miettinyt myös sitä että ehkä jotkut asiakkaat miettivät tässä turvallisuuttaan? Housujen taskussa kun on usein puhelin ja lompakko.
Tämä. Ensimmäisellä tapaamiskerralla homma toimii siten, että maksan palvelun, menen vaatteet päällä suihkutilaan, riisun ne siellä yhteen paikkaan, pesen itseni ja tulen pyyhe päällä vaatteet sylissä ulos pesutilasta. Jos homma menee pieleen ja suihkusta palaan uhkaavaan tilaan, pääsee tästä nopeasti vielä karkuun ilman ylitsepääsemättömiä ongelmia. Seuraavilla kerroilla tutuksi tultua on suoraviivaisempaa. Vaatii aika suurta luottoa palveluntarjoajaan, jos jätät vaatteet ja arvoirtaimiston parin minuutin tuntemisen jälkeen toisen haltuun.

Irtaimistossa kulkee mukana vain välttämätön. Sovittu tasaraha, joka luovutetaan jo ennen suihkua pois, hupakkopuhelin ja auton avaimet/lippu julkisiin. Puhelinkin jää usein pois toisesta tapaamiskerrasta eteenpäin.

Sanotaan nyt sekin, että vielä koskaan ei ole ollut mitään uhkaavan tilanteen tynkää eteen, mutta kannattaa silti vähän varautua.

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #13 : Syyskuu 06, 2024, 10:44:06 »
^&^^ Pääpiirteittäin näin olen itsekin aina toiminut. Taskuun vain se mitä tarvitaan ja vieraassa paikassa/seurassa taskuja ei jätetä nurkan taakse.

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #14 : Syyskuu 06, 2024, 12:27:02 »
Aina olen jättänyt kaiken "omaisuuteni" hutsun pöydälle tai tuolille mennessäni suihkuun ja koskaan ei ole häipynyt mitään, ei Suomessa tai ulkomailla.

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #15 : Syyskuu 06, 2024, 12:35:18 »
Nykyisin kun ei ole koskaan lompakko mukana vain pelkät rahat, niin vaatteet voi jäädä ihan mihin vain. Useasti hupsulta on joku tuoli mihin voi vaatteet heittää, ettei tarvitse suihkuun kantaa. Jos ei ole tuolia, niin ladon kalsarit hupsun käsivarsille.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5705
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #16 : Syyskuu 06, 2024, 16:54:20 »
Aika vasta minulla sattui seuraavaa. Homman lopuksi pukeuduin ja käväisin pisulla. Kun saavuin wessasta ja puin ulkovaatteeni, neito puuhaili vielä jotakin makkarissa, sääti läppäriä tms. Odottelin neitoa makkarista, olisi luontevampaa moikata kun on katsekontakti. Odottaessani huomasin tuomani setelit viereisellä pöydällä. Olisi ollut tosi helppoa napata ne mukaan ja poistua vähin äänin.
Minä en sellaista tee muttei ymmärrykseni riitä selittämään tällaista toimintaa hupakolta.

Poissa viileys

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihku ja vaatteet
« Vastaus #17 : Syyskuu 12, 2024, 17:05:59 »
Varkaudet on huomattu monta kertaa, mutta kyse on vain vierailevista tytöistä, jotka harjoittelevat. Kuka asuu täällä koko ajan, ei ole mitään järkeä tehdä tätä