Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?  (Luettu 15614 kertaa)

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 730
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #220 : Elokuu 23, 2024, 21:04:27 »
Ei se oikein selvinnyt miksi vaellusreppua kantanut mies kääntyi ovella..

Itse veikkaan myös ettei vastassa ollut ilmestys kohdannut sitä kuvista / viesteistä saatua mielikuvaa. Hyvinkin todennäköistä kun ilmossa ei ole kunnon kuvia..

Syy toki voi olla jotain muutaakin, reppumiehen pään sisälle kun ei pääse..

Poissa DreamPie

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #221 : Syyskuu 10, 2024, 21:07:23 »
Noni kerronpa mun testi mielessä toteutetun hotellitapaamisen sopimisen ILMAN VARAUSMAKSUA.

Eli mulla oli tässä joku viikko sitten hotelli varattuna tapaamisille

Aina ennen olen tosiaan ottanut pienen varausmaksun,joka hyvitetään loppusummasta

1,5 vuoden aikana ainoastaan yksi tapaaminen on peruuntunut viimetingassa jolloin oli molemmille selvää että varausmaksua ei palauteta

Nyt tein poikkeuksen, testimielessä, mulla oli kaksi varannut tapaamisen ja olivat sitä mieltä että eivät halua maksaa varausta (loput muut pitivät sitä ihan täysin ok:na ja laittoivat varausmaksun) ja että täysin varmasti tulevat paikalle, että voin luottaa heidän sanaansa...ja blaa blaaa blaa...

Nämä kaksi olivat sillai uusia, etten ole koskaan ennen heitä tavannut, toisen kanssa kylläkin pitkään jo ollut yhteydessä

No molemmissa kävi niin että kumpikin jätti tulematta. Toinen ei ilmoittanut mitään ja toinen just tyyliin 12h ennen

Joten kun seuraavaksi varaan hotellin, sama varausmaksu o edelleen käytössä, en hukkaa aikaani ohareihin. Tämä nyt oli tietoinen riski tällä kertaa, en toista sitä 😊
🇫🇮DreamPie,Turku⭐⭐⭐⭐⭐
30-31.8,Turku

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #222 : Syyskuu 10, 2024, 21:16:20 »
^
Hyvä että homma toimii.

Suurin osa turskista tuskin on koskaan halukas maksamaan mitään ennakkoa.
Ainakaan itse en maksa.
Parhaat hupakot löytyy muutenkin ulkkareista ja ne ei tämmöisiä ennakko juttuja harrasta :D

"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Hupi

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #223 : Syyskuu 10, 2024, 21:26:41 »
Tossa on se että perjaatteessa "tutulle" pt:lle voisin maksaakkin ennakon, mutta tutut tietää että jos aika on sovittu klo 17.00 niin klo 16.56 soi summeri/puhelin. Ja jos taas olen myöhässä niin klo 17.02 kuitenkin viimestään paikalla.

Eikä sillä oikeastaan väljä vaikka tulisin klo 17.20 olen varannut ajan esim 17.00 - 18.00 ja siitä maksetaan ja klo 18.00 potkitaan ulos.

Toi että jos joku peruu 12tuntia ennen tapaamista niin en pitäis ohareina.

Poissa Hupi

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #224 : Syyskuu 10, 2024, 21:29:07 »
Tossa tulee myös sitten se että on porukkaa, esim miehiä jotka esiintyy naisina jotka perii ainoastaan ennakkomaksuja eikä pääse tapaan ketään.

Poissa liliTRE_

  • Jr. Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #225 : Syyskuu 11, 2024, 14:04:17 »
Noni kerronpa mun testi mielessä toteutetun hotellitapaamisen sopimisen ILMAN VARAUSMAKSUA.

Eli mulla oli tässä joku viikko sitten hotelli varattuna tapaamisille

Aina ennen olen tosiaan ottanut pienen varausmaksun,joka hyvitetään loppusummasta

1,5 vuoden aikana ainoastaan yksi tapaaminen on peruuntunut viimetingassa jolloin oli molemmille selvää että varausmaksua ei palauteta

Nyt tein poikkeuksen, testimielessä, mulla oli kaksi varannut tapaamisen ja olivat sitä mieltä että eivät halua maksaa varausta (loput muut pitivät sitä ihan täysin ok:na ja laittoivat varausmaksun) ja että täysin varmasti tulevat paikalle, että voin luottaa heidän sanaansa...ja blaa blaaa blaa...

Nämä kaksi olivat sillai uusia, etten ole koskaan ennen heitä tavannut, toisen kanssa kylläkin pitkään jo ollut yhteydessä

No molemmissa kävi niin että kumpikin jätti tulematta. Toinen ei ilmoittanut mitään ja toinen just tyyliin 12h ennen

Joten kun seuraavaksi varaan hotellin, sama varausmaksu o edelleen käytössä, en hukkaa aikaani ohareihin. Tämä nyt oli tietoinen riski tällä kertaa, en toista sitä 😊

Todellakin kannattaa pitää varausmaksu, jos vaan saat sen kanssa tarpeeksi asiakkaita!

Jos peruu 24h ennenpää, niin mua ei haittaa muuten, ku se turha viestittely. Mut jos peruu 12h ennen, ni voi olla ettei saa enää ketään tilalle, jollei aika oo illalla. Jos peruu esim klo 14 ajan yöllä, ni usein samalle päivälle varaajat ei oo vielä aamupäivästä liikkeellä 🤔
Tamperelainen harrastelijahutsu 💕

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #226 : Syyskuu 11, 2024, 15:19:52 »
Erikoiseksi on huoraskenekin mennyt jos täytyy varausmaksuja maksella. Oikeastaan ihan uskomatonta :o

Poissa viileys

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #227 : Syyskuu 12, 2024, 16:46:06 »
Voin varata maksun. Ymmärrän vain, että tyttö odottaa, mutta he eivät tulleet sinne,vaan joku muu olisi voinut tulla. Me asiakkaat olemme tehneet sellaisia asioita, että luottamusta ei ole. Jos varasit ajan lääkärille etkä tullut, uinti lähettää laskun joka tapauksessa, ja miksi tyttöjen pitäisi tuhlata aikaa tyhjien idioottien takia? Mitä tulee hintaan, kokemukseni mukaan en koskaan mene sinne, missä se on erittäin halpaa, jos se on halpaa, niin on huono saalis!

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 482
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #228 : Syyskuu 12, 2024, 16:49:24 »
miksi tyttöjen pitäisi tuhlata aikaa tyhjien idioottien takia?

Auts! Tuo sattui! Jos yritit loukata niin onnistuit... 😔

T: tyhjä idiootti

Poissa viileys

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #229 : Syyskuu 12, 2024, 16:49:40 »
Erikoiseksi on huoraskenekin mennyt jos täytyy varausmaksuja maksella. Oikeastaan ihan uskomatonta :o

Tärkeintä on, että petoksia ei ole, muuten maksat ja siinä kaikki) prostituoitujen tai kenenkään muun ei pitäisi tuhlata aikaansa turhaan. Eikö se ole reilua?

Poissa viileys

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #230 : Syyskuu 12, 2024, 16:55:40 »
miksi tyttöjen pitäisi tuhlata aikaa tyhjien idioottien takia?

Auts! Tuo sattui! Jos yritit loukata niin onnistuit... 😔

T: tyhjä idiootti

Tarkoitukseni ei ollut loukata ketään. No, jos et ole yksi niistä, jotka asettaa aikaa ja ei tule... Tässä mielessä "tyhjä"..
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2024, 16:57:35 kirjoittanut viileys »

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #231 : Syyskuu 12, 2024, 17:28:05 »
Erikoiseksi on huoraskenekin mennyt jos täytyy varausmaksuja maksella. Oikeastaan ihan uskomatonta :o

Tärkeintä on, että petoksia ei ole, muuten maksat ja siinä kaikki) prostituoitujen tai kenenkään muun ei pitäisi tuhlata aikaansa turhaan. Eikö se ole reilua?
Huorien pitäisi laittaa ennakkomaksu asiakkaille. Näin sen pitäisi mennä, sillä tekevät niin helvetisti ohareita.

Poissa viileys

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #232 : Syyskuu 12, 2024, 20:35:11 »
Erikoiseksi on huoraskenekin mennyt jos täytyy varausmaksuja maksella. Oikeastaan ihan uskomatonta :o

Tärkeintä on, että petoksia ei ole, muuten maksat ja siinä kaikki) prostituoitujen tai kenenkään muun ei pitäisi tuhlata aikaansa turhaan. Eikö se ole reilua?
Huorien pitäisi laittaa ennakkomaksu asiakkaille. Näin sen pitäisi mennä, sillä tekevät niin helvetisti ohareita.

Se on hyvä vitsi. Todellisuus on kuitenkin toinen..

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 895
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #233 : Syyskuu 12, 2024, 22:18:15 »
Erikoiseksi on huoraskenekin mennyt jos täytyy varausmaksuja maksella. Oikeastaan ihan uskomatonta :o

Tärkeintä on, että petoksia ei ole, muuten maksat ja siinä kaikki) prostituoitujen tai kenenkään muun ei pitäisi tuhlata aikaansa turhaan. Eikö se ole reilua?
Huorien pitäisi laittaa ennakkomaksu asiakkaille. Näin sen pitäisi mennä, sillä tekevät niin helvetisti ohareita.
Tämä on hyvä ehdotus. Eli kun asiakas varaa ajan, huora maksaa asiakkaan tilille esim. 50 e, jonka saa sitten takaisin kun/jos tapaaminen  toteutuu. Varmasti vähentäisi ohariherkkyyttä.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 895
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #234 : Syyskuu 12, 2024, 22:21:46 »
Voin varata maksun. Ymmärrän vain, että tyttö odottaa, mutta he eivät tulleet sinne,vaan joku muu olisi voinut tulla. Me asiakkaat olemme tehneet sellaisia asioita, että luottamusta ei ole. Jos varasit ajan lääkärille etkä tullut, uinti lähettää laskun joka tapauksessa,
Nyt jäi epäselväksi, onko kyseessä selkä-,rinta- vai vapaauinti?
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa viileys

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #235 : Syyskuu 12, 2024, 23:40:24 »
Voin varata maksun. Ymmärrän vain, että tyttö odottaa, mutta he eivät tulleet sinne,vaan joku muu olisi voinut tulla. Me asiakkaat olemme tehneet sellaisia asioita, että luottamusta ei ole. Jos varasit ajan lääkärille etkä tullut, uinti lähettää laskun joka tapauksessa,
Nyt jäi epäselväksi, onko kyseessä selkä-,rinta- vai vapaauinti?

   :laught: "Lääkäri" laskuttaa maksusta
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2024, 23:43:16 kirjoittanut viileys »