Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?  (Luettu 13976 kertaa)

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 920
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 22, 2024, 07:35:39 »
"Jos käy vaan hotelleissa Tampereella, niin suurin osa on kuitenkin aika lähellä toisiaan :) Mut onhan toi hyvä pointti. Ja tosiaan se ei ehkä tunnu ihan yhtä turvalliselta, ku omaan airbnbhen jonku kutsuminen."

Tätä en oo koskaan käsittänyt. Jos joku haluu tehdä pahaa, olla väkivaltainen tms., niin eihän se paikkaa katso. Yhtälailla se teko voi tapahtua airbhessä kuin palveluntarjoajan kodissa. Hotelli ehkä turvallisin vaihtoehto, koska niissä yleensä jää jälki kulunvalvontaan ym.kamerat. Ne ainakin sit helpottaa poliisia tutkimaan mahdollista rikosta. Toisaalta hotelli sit taas herrasmiesturskan kannalta ehkä haastava, jos sattuu olemaan respaan.
Tietysti tilanne on toinen, jos turska ite majottuneena vaik Ilvekseen  ;), ja siskon likka Lentävänniemestä tulee käymään huoneessa...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Rebekka85

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #21 : Heinäkuu 24, 2024, 18:56:24 »
Mä ihnettelen kans tätä oharointia ja ettei vaivauduta edes laittaa viestiä, et sori nyt en pääse syyystä X.. Ei olis suuri vaiva, mut säästäis mun aikaa ja bensoja ku tietäis ettei toinen oo edes tulossa paikalle.

Sit toki aika hyvin vasta-alkajana rupee tunnistaa nää fantasiarunkkarit jotka kirjoittelee viestejä ja jahkailee ajanvarauksen kanssa ja loppupeleis ei edes tee varausta kun saivat tyydytyksen jo pelkästä viestienvaihdosta 😅

Onks muuten jotai keinoa saada perittyä varausmaksua anonyymisti ku ei huvittais omaa nimeä antaa mobilepayn kautta 🤔

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 190
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #22 : Heinäkuu 24, 2024, 19:15:33 »
Oharit on yleensä tahallisia, ei niin, että ei viitsi perua, vaan varaa ja oharoi tehdäkseen kiusaa. Alunperinkään ei ole aikonut tulla.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1234
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #23 : Heinäkuu 24, 2024, 20:08:53 »
Palveluntarjoajat on joillekin vain huoria. Sellaisia joilla on kolme reikää mihin panna. Ei ihmisarvoa eikä heitä nähdä muuna kuin käyttöesineenä jonka reikiin voi tyhjentää spermat.
Ei väliä vaikka unohdetaan perua varattu aika. Eihän huoralle tarvitse mitään ilmoitella. Siispä oharit.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #24 : Heinäkuu 24, 2024, 23:10:28 »
Asiakkaillekaan ei läheskään aina muisteta ilmoittaa ettei tapaaminen onnistu vaan tehdään oharit.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #25 : Heinäkuu 25, 2024, 00:36:51 »
^ Näinpä, kyllä hupakot unohtaa turskillekin olla ilmoittamatta :whipping:

Itse oharit on peffasta kummalle tahansa, mutta itse aiheestahan löytyy saitilta paljon aikaisempaa keskustelua vuosien varrelta. Kyllä niitä myös itselle on joitain tullut vastaan, mutta nykyään onneksi harvemmin  :drinking: Syyt on sitten mitä on, enkä niistä ole ollenkaan kiinnostunut - se etukäteisilmoitus olisi kyllä ihan kiva.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 67 )

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 437
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #26 : Heinäkuu 25, 2024, 00:57:01 »
Palveluntarjoajat on joillekin vain huoria. Sellaisia joilla on kolme reikää mihin panna. Ei ihmisarvoa eikä heitä nähdä muuna kuin käyttöesineenä jonka reikiin voi tyhjentää spermat.
Ei väliä vaikka unohdetaan perua varattu aika. Eihän huoralle tarvitse mitään ilmoitella. Siispä oharit.

Ja kuten edellä on jo mainittu, osa hupakoistakin unohtaa, että asiakaskin on ihminen ja hänellä on usein sekä aika että raha ns. kortilla. Oharoidaan asiakkaita, ei vastata viesteihin jne. Sillä ansaitsee kyllä arvonimen HUORA.

Tyylillä ja asiakasta, hänen aikaansa ja maksamaansa palkkiota kunnioittaen maksullisen seuralaisen ammatti on kelpo palveluammatti. Kunpa kaikki alan neidot tämän ymmärtäisivät. Taitaa olla kuitenkin toiveajattelua, koska ”maailman vanhimmassa” on ”lyhin koulutus vs. tulotaso” ja alalla on kaikenlaista viheltäjää…

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 717
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #27 : Heinäkuu 25, 2024, 03:08:58 »
Tartun vielä tähän:

"Palveluntarjoajat on joillekin vain huoria. Sellaisia joilla on kolme reikää mihin panna. Ei ihmisarvoa eikä heitä nähdä muuna kuin käyttöesineenä jonka reikiin voi tyhjentää spermat."

Minä muuna haluaisit että asiakkaat Sinut näkisivät?

Itse ajattelin joskus naivisti että pt voisi olla jopa jonkinlainen "henkinen tuki" tai "ystävä" tms. Nuo kuvitelmat ovat kyllä karisseet totaalisesti vuosien mittaan.

Oma kokemus on se että tekee itselleen vain vahinkoa jos alkaa ajatella mitään syvempää yhteyttä osapuolten välillä. Kyllä turska on palveluntarjoajalle vain se setelinippu eikä yhtään sen enempää vaikka oikein mukava olisikin muuta kuvitella..

Joskus olenkin heittänyt pt:lle kiitoksena että "very good meaningless sex, thank You.."

Ja kyllä tuohon kiteytyy hyvä tapaaminen eli hommat on hoidettu, rentouduttu eikä mikään jää mietityttämään tai vaivaamaan jälkikäteen..






Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1234
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #28 : Heinäkuu 25, 2024, 07:55:37 »
Tartun vielä tähän:

"Palveluntarjoajat on joillekin vain huoria. Sellaisia joilla on kolme reikää mihin panna. Ei ihmisarvoa eikä heitä nähdä muuna kuin käyttöesineenä jonka reikiin voi tyhjentää spermat."

Minä muuna haluaisit että asiakkaat Sinut näkisivät?


Tuo on ok, en kiistä sitä.
Palveluntarjoaja on asiakkaan tarpeita varten ja parhaimmillaan aika hyvä kolmen reiän pantava käyttöesine.

Harmaita sävyjä liittyy niin paljon tapaamisiin. Ei ole mitään vakiota tullaan, pannaan, lähdetään-juttua.

Ohareita tulee eri syistä. Unohdetaan ilmoittaa, ei viitsitä ilmoittaa, ei pääse ilmoittamaan kun työt ym ym.
Myös niitä jotka ajattelevat ettei huoralle tarvitse mitään peruuntumista ilmoittaa. Sehän on vain huora.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1684
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #29 : Heinäkuu 25, 2024, 09:10:22 »
Tiedä tuosta käyttöesineestä, sanoisin, että vain pieni marginaali ajattelee näin. Mikäli tehtäisiin analyysi näin ajattelevista, se ajattelutapa ei rajoittuisi vain huoriin. Arvostuksen puutteesta voitaisiin keskustella paljonkin, sitä näkyy myös seksityöntekijöiden suunnalla turskista. Kaikki eivät pidä nimikkeestä huora, mutta itse pidän sitä arvostettuna ammattinimikkeenä.

Oharit ovat todellinen ongelma molemmin puolin.

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 170
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #30 : Heinäkuu 25, 2024, 11:30:58 »
^ Näinpä, kyllä hupakot unohtaa turskillekin olla ilmoittamatta :whipping:

Itse oharit on peffasta kummalle tahansa, mutta itse aiheestahan löytyy saitilta paljon aikaisempaa keskustelua vuosien varrelta. Kyllä niitä myös itselle on joitain tullut vastaan, mutta nykyään onneksi harvemmin  :drinking: Syyt on sitten mitä on, enkä niistä ole ollenkaan kiinnostunut - se etukäteisilmoitus olisi kyllä ihan kiva.

Kommunikaatiota helpottaisi, jos kaikilla tytöillä olisi kännykkänumero ja se kerrottaisiin asiakkaille.
Itse normaalisti laitan sähköpostissa oman kännykkänumeroni, johon voi vapaasti ottaa yhteyttä. Joskus on käynyt niin, että tapaamista on voitu siirtää aikaisemmaksi PT:n ehdotuksesta paria tuntia ennen sovittua aikaa. Minulle selitykseksi tarjottiin, että edellinen asiakas oli peruuttanut tapaamisen. Luultavasti olin päivän viimeinen asiakas.

Paljon riippuu myös siitä, miten PT on järjestänyt aikataulunsa. Jos ollaan keikalla vieraalla paikkakunnalla, niin varmasti pyritään maksimoimaan asiakasmäärä. Kotipesässä voidaan pitää putiikki auki vain tietylle määrälle asiakkaita päivässä tai viikossa. Osalle tytöistä tämä toiminta on harrastus, osalle ammatti. En tiedä millainen tilanne on Suomessa, mutta aikanaan Tallinnassa asiakkaat kertoivat useasti: Olin sovittuna aikana tytön talon edessä. Kun soitin alhaalta, niin puhelin oli kiinni tai siihen ei vastattu. Ei ole kokemusta, mutta sama tilanne voi olla ulkomaalaisten vierailijoiden kohdalla Suomessa. Eli ensimmäistä asiakasta palvellaan, mahdollinen jono voi odottaa puoli tuntia ulkona. Osa odottaa, osa ei odota.

Omat kokemukseni Suomesta, kerran myöhästyin, kun eksyin. En ollut käynyt paikassa aikaisemmin.
Kerran minulle on tehty oharit. En ole varma siitä, oliko ohari vahinko vai oliko kyse ainakin osittaisesta tahallisuudesta. Jos tapaaminen on sovittu viikkoa tai paria aikaisemmin, kannattaa aina varmistaa paria päivää ennen, että tapaaminen onnistuu.


Poissa Pentti123

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #31 : Heinäkuu 25, 2024, 14:19:48 »
Itse en ole tehnyt ohareita vaikka joskus mieli olisi tehnyt kääntyä viimeistään ovella pois, mutta yleensä kaikki käynnit ovat olleet vähintääkin kokemuksia jos ei muuta.

Moni pt ilmottelee, mutta ei vastaa mitään.
Toinen taas saattaa vastata että "aikoja on", mutta jättää kuitenkin osoitteet sun muut kertomatta.

Joskus soitin pt:lle kun olin sovitussa paikassa sovittuun aikaan ja hän vastasi mutta sanoi aina kun soitin uudestaan ( neljä kertaa ) "odota vielä 15min". Tosin odotus palkittiin pitkällä sessiolla, lyhyemmän hinnalla ja tuoreella makaroonilaatikolla.

Joku taas siirsi tapaamistamme kolme kertaa ja siinä kohtaa luovutin.
Joskus olen ollut ovella mutta kukaan ei ole vastannut vaikka ei ole ollutkaan feikki pt.

On ollut niinkin että tuntia aikasemmin tapaaminen on peruttu.

Jotkut taas pitää ns "toimistoaukioloaikoja" eikä ilta duunit kiinnosta.

Ajan tässä takaa sitä että jos olet esimerkiksi työreissulla jossain ja haluat varmasti päästä rentoutumaan kyseisessä kaupungissa, olet suunnitellut lopettavasi työt johonkin aikaan mutta päivä venähtää eikä pt:llä ole ollut ilta aikoja.
Niin sillon pitäisi varmuuden vuoksi varata aikoja muutamalta mielekkäältä pt:ltä jotta tapaaminen varmasti onnistuu.
Suositulla ja hyvällä pt:llä on ajat varattuna jo pari päivää aikasemmin ja jos tuleekin oharit ilta seiskalta niin mikä neuvoksi jos ei halua mennäkään tapaamaan hampaatonta thaikkua?

Veikkaan että tässä yksi syy ohareiden tekoon.
 :whipping:
Matkatöitä neljällä vuosikymmenellä...😇
Elämä on liianlyhyt, "sitten kun". Eletään nyt!

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 170
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #32 : Heinäkuu 25, 2024, 14:53:56 »
Moni pt ilmottelee, mutta ei vastaa mitään.
Toinen taas saattaa vastata että "aikoja on", mutta jättää kuitenkin osoitteet sun muut kertomatta.

Tuossa on kaksi kohtaa, jotka ainakin osa ilmoittajista laiminlyö.
Oletetaan, että asiakas hoksaa missä paikka on ja miten sinne pääse, varsinkin jos asiakkaalla ei ole autoa.
Toinen on tuo kalenteriasia. Tapaamisen todennäköisyys kasvaa kun ilmoitetaan tavalla tai toisella mahdolliset työajat. On sitten ilmoittajan valinta, kertooko tarkasti päivämäärät ja kellonajat vai kertooko pääsääntöiset työpäivät ja onko tarjolla vain päivä- tai ilta-aikoja. Jos asiakkaan ehdottama päivä tai kellonaika ei ole mahdollinen, niin kannattaa tarjota vaihtoehtoisia aikoja.

Aikanaan kommentoin ystävällisesti tuota vaihtoehtoisten aikojen tarjoamista tällä sivustolla eräälle PT:lle.
Sain julkisesti vihaista palautetta. Kyllä, sillä on merkitystä, onko paikka Espoossa metroaseman naapurissa.
Tämä merkitsee aikataulullisesti sitä, että pääsen käytännössä pelipaikalle noin puolessa tunnissa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 25, 2024, 14:56:01 kirjoittanut MikaM »

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #33 : Heinäkuu 25, 2024, 15:58:52 »
Oon alottanut ihan harrastuksena osa-aikaisen hupakoinnin, mut ongelmana on ihan törkee määrä ohareita! Oon sopinut 6 tapaamista, joista _2_ on tullut paikalle.

Kootut selitykset:
- Koira söi golfpallon
- Kurkku kipeä (tähän tosin uskon vähän, annan 30% mahdollisuuden et vielä laittaa viestiä)
- Suunnitelmat muuttu
Ja perinteinen ghostaus

1. Onko tää normaalia?
2. Mulla on vähän tavallista korkeemmat hinnat, buukkeja on tullut oikein hyvin, mut saattaako perumiset johtuu tästä? Hinta siis kyllä tiedossa ku sovitaan tapaaminen
3. Voiko asialle tehdä jotain?

HELP  :inlove:



Oharit ovat kyllä valitettavan yleisiä.
Jos olen ollut esim. jossain keikkapaikalla, niin jopa 30 % varatuista ajoista voivat olla oharoijia.
Tuon takia/vuoksi olenkin ottanut käyttänyt systeemin, jonka mukaan tarjoan max kolmelle yht.ottajalle samaa tapaamisaikaa.

Kuitenkin sillä erotuksella, että kysyn jo valmiiksi niiltä kahdelta muulta, kävisikö heille jokin muu klonaika (ennen/jälkeen).
Jos siis tuo eka peruu, niin saan sitten mahd. heti uuden henkilön tilalle.
Jos käykin niin hyvä tuuri, että eka tulee sovitusti paikalle, niin sitten ei tarvitse alkaa enää viime tingassa selvittelemään kenenkään aikatauluja.

Yleensä haluan käyttää ne viime hetket ennen tapaamista ennemmin vaikka laittautumiseen tai henkiseen sparraukseen.
Ajattelen siis, että nämä tapaamiset ovat vähän kuin jokin urheilukilpailu, johon tarvitsee valmistautua niin henkisesti kuin fyysisestikin. :-)


Jossain vaiheessa aloin kysymään ajanvaraajilta, millä tod.näköisyydellä he ovat tulossa paikalle.
Yllättävän moni kuitenkin vastaa tuohon sen 50 %.
Jos siis en itse kysyisi koko asiasta mitään, niin se jäisi yksinkertaisesti täysin pimentoon.

Minusta olisi hyvä, jos perujilta saisi esim. väh. 20 euroa ja oharoijilta väh. 50 euroa.
Nuo ovat kuitenkin pieniä summia, mutta niistä kertyisi jotain.
Muutenhan se puhelimessa käytetty aika menee ko. henkilö(ide)n kohdalla aivan hukkaan.


Sitäkin olen miettinyt, että jos minä käyttäytyisin palveluntarjoajana yhtä moukkamaisesti kuin osa asiakkaista, niin koko tämä kuvio loppuisi aika lyhyeen.
En vain tiedä, miten osalla yht.ottajista ei tunnu olevan ollenkaan käytöstapoja.
Ehkä he toimivat sitten muussakin elämässä yhtä välinpitämättömästi. 
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 25, 2024, 16:11:50 kirjoittanut NiceGirl39 »
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa Pentti123

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #34 : Heinäkuu 25, 2024, 16:22:20 »
Oon alottanut ihan harrastuksena osa-aikaisen hupakoinnin, mut ongelmana on ihan törkee määrä ohareita! Oon sopinut 6 tapaamista, joista _2_ on tullut paikalle.

Kootut selitykset:
- Koira söi golfpallon
- Kurkku kipeä (tähän tosin uskon vähän, annan 30% mahdollisuuden et vielä laittaa viestiä)
- Suunnitelmat muuttu
Ja perinteinen ghostaus

1. Onko tää normaalia?
2. Mulla on vähän tavallista korkeemmat hinnat, buukkeja on tullut oikein hyvin, mut saattaako perumiset johtuu tästä? Hinta siis kyllä tiedossa ku sovitaan tapaaminen
3. Voiko asialle tehdä jotain?

HELP  :inlove:



Oharit ovat kyllä valitettavan yleisiä.
Jos olen ollut esim. jossain keikkapaikalla, niin jopa 30 % varatuista ajoista voivat olla oharoijia.
Tuon takia/vuoksi olenkin ottanut käyttänyt systeemin, jonka mukaan tarjoan max kolmelle yht.ottajalle samaa tapaamisaikaa.

Kuitenkin sillä erotuksella, että kysyn jo valmiiksi niiltä kahdelta muulta, kävisikö heille jokin muu klonaika (ennen/jälkeen).
Jos siis tuo eka peruu, niin saan sitten mahd. heti uuden henkilön tilalle.
Jos käykin niin hyvä tuuri, että eka tulee sovitusti paikalle, niin sitten ei tarvitse alkaa enää viime tingassa selvittelemään kenenkään aikatauluja.

Yleensä haluan käyttää ne viime hetket ennen tapaamista ennemmin vaikka laittautumiseen tai henkiseen sparraukseen.
Ajattelen siis, että nämä tapaamiset ovat vähän kuin jokin urheilukilpailu, johon tarvitsee valmistautua niin henkisesti kuin fyysisestikin. :-)


Jossain vaiheessa aloin kysymään ajanvaraajilta, millä tod.näköisyydellä he ovat tulossa paikalle.
Yllättävän moni kuitenkin vastaa tuohon sen 50 %.
Jos siis en itse kysyisi koko asiasta mitään, niin se jäisi yksinkertaisesti täysin pimentoon.

Minusta olisi hyvä, jos perujilta saisi esim. väh. 20 euroa ja oharoijilta väh. 50 euroa.
Nuo ovat kuitenkin pieniä summia, mutta niistä kertyisi jotain.
Muutenhan se puhelimessa käytetty aika menee ko. henkilö(ide)n kohdalla aivan hukkaan.


Sitäkin olen miettinyt, että jos minä käyttäytyisin palveluntarjoajana yhtä moukkamaisesti kuin osa asiakkaista, niin koko tämä kuvio loppuisi aika lyhyeen.
En vain tiedä, miten osalla yht.ottajista ei tunnu olevan ollenkaan käytöstapoja.
Ehkä he toimivat sitten muussakin elämässä yhtä välinpitämättömästi.

Ymmärrän kyllä pointin ja se on hyvä, mutta pt joka pyytää ennakkomaksua jää pois omasta valikoimasta välittömästi.
Koska löytyy varmasti porukkaa jotka pyytää vain ennakkomaksuja, enkä oikeastaan suostuisikaan käyttämään muuta kuin käteistä.
( ajattelen että tätä ei pysty toteuttamaan muulla tapaa, tai pystyy. Suomeen laillisia bordelleja ja asiat helpottuu. )
Matkatöitä neljällä vuosikymmenellä...😇
Elämä on liianlyhyt, "sitten kun". Eletään nyt!

Poissa Pentti123

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #35 : Heinäkuu 25, 2024, 16:42:19 »
Tosin väitän että bordellit tulisivat tiputtamaan tapaamisten hintoja ja työstä olisi pakko maksaa verot.
Matkatöitä neljällä vuosikymmenellä...😇
Elämä on liianlyhyt, "sitten kun". Eletään nyt!

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 170
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #36 : Heinäkuu 25, 2024, 16:53:58 »
Minusta olisi hyvä, jos perujilta saisi esim. väh. 20 euroa ja oharoijilta väh. 50 euroa.
Nuo ovat kuitenkin pieniä summia, mutta niistä kertyisi jotain.
Muutenhan se puhelimessa käytetty aika menee ko. henkilö(ide)n kohdalla aivan hukkaan. /NiceGirl39

Ymmärrän kyllä pointin ja se on hyvä, mutta pt joka pyytää ennakkomaksua jää pois omasta valikoimasta välittömästi./Pentti123


Jos asiakkaat alkavat laajassa mittakaavassa maksamaan ennakkomaksuja, alalle tulee huijareita.
Jos Viron mediaa on uskomista, niin kolme huijaria onnistui parissa keräämään 130.000€:a ennakkomaksuja.

Itse voisin maksaa palvelun kokonaan PayPalilla ennakkoon. Tosin tästä minulla on yksi huono kokemus.
Sain toki sen, mistä olin maksanut, mutta aikaa kului kohtuuttomasti. Käteiskaupassa vastasuoritus olisi tullut välittömästi. 

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 25, 2024, 17:00:59 kirjoittanut MikaM »

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 717
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #37 : Heinäkuu 25, 2024, 17:42:24 »
Omalta osalta voin sanoa etten ikinä ole maksanut enkä maksaisi ennakkomaksuja..

Jokin bordellilaitos olisi eri juttu, se on varmaan ainoa ratkaisu saada tuollainen malli toimimaan.

Edelleen sitä mieltä että ennakkoviestintä hinnoittelun lisäksi vaikuttaa perumisten/ohareiden todennäköisyyteen. Jos viestinnästä jää huono fiilis niin peruminen on hyvinkin todennäköistä.

Itse olen perunut tästä syystä.. Huono fiilis tullut aikojen kanssa säätämisestä, of-tilauksen tyrkyttämisestä ja typeristä muistutuksista tyyliin " mitä 30min maksaa"..

Joo en ole ihan imbesilli vaikka käytänkin näitä palveluja..


Poissa Pentti123

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #38 : Heinäkuu 25, 2024, 17:44:45 »
Seuraavaksi pöyhäsen vähän pakkaa mistä saattaa tulla kritiikkiä ja tuleekin.
Korostan että ohareita ei saa tehdä suuntaan eikä toiseen missään tapauksessa.

Kuinkas moni pt rehellisesti voi sanoa että maksaa palveluidensa maksuista verot?
Tiedän että on monia mutta väitän että suurinosa jättää maksamatta.

Jokainen töissä käyvä tietää että suomen progressiivinen verotus tarkottaa sitä että prosentti pikkuhiljaa nousee, tarkottaa toisin sanoen sitä että kun tulot saavuttaa 50 000€ vuodessa niin puolet jokaisesta sen ylittävästä eurosta pitää maksaa veroluenteisia maksuja.

Jos ajatellaan että pt:llä kävisi neljä asiakasta päivässä ja 60min, hinta voisi olla vaikka 250€/h joka on melko normaalia tänä päivänä, eli 1000€ päivä jos kaikki käy. Jos töitä tehtäisiin jokaisena arkipäivänä ja maksettaisiin verot niin 50 000€ tulisi täyteen 2,5kk kohdalla ja tämän jälkeen kaikesta menee vähintään puolet veroa.

Olisitteko valmiita maksamaan sen turvallisuuden ja sen vuoksi jotta olisi selvät säännöt että ohareista ja myöhästymisistä voisi periä laskuna jälkikäteen?
Matkatöitä neljällä vuosikymmenellä...😇
Elämä on liianlyhyt, "sitten kun". Eletään nyt!

Poissa Pentti123

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #39 : Heinäkuu 25, 2024, 17:48:05 »
Tiedän että moni tekee silloin tällöin ja jouluna eikä päätyökseen mutta sen takia kysynkin näin kärjistetysti.
Matkatöitä neljällä vuosikymmenellä...😇
Elämä on liianlyhyt, "sitten kun". Eletään nyt!